• Heb je daar een programma voor ofzo? Want ik wil kleurefoto's graag naar zwart-wit-foto's veranderen enzeu. ^^'

    Heeft iemand eine anhung?


    -

    Gimp 2.0:Dis niet zoow moeilijk alsje het snapt,gwn wat Tutorials op youtube zoekxD

    Gimp 2.0:Dis niet zoow moeilijk alsje het snapt,gwn wat Tutorials op youtube zoekxD


    Wat zijn tutorials? x]


    -

    (...)

    Wat zijn tutorials? x]

    Tekstjes, of filmpjes waar ze het uitleggen, en waarin eigenlijk een voorbeeld wordt uitgewerkt x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Tekstjes, of filmpjes waar ze het uitleggen, en waarin eigenlijk een voorbeeld wordt uitgewerkt x'D


    dankje.
    maar welke is dus de beste? [/boeit niet of het iets kost of niet]


    -

    (...)

    dankje.
    maar welke is dus de beste? [/boeit niet of het iets kost of niet]

    Hmmmm, dat weet ik eerlijk gezegd niet, allemaal kan je ze daarvoor gebruiken en met ze allemaal kan je denk ik wel leuke dingen doen, eens je ermee kan werken.
    Met gimp en zowel photoshop kan je (als je er goed in bent, ik heb er een jaar denk ik over gedaan) om zoiets http://www.myspace.com/xfallenshadow (zie de lay-out) uit te komen.
    Maar aangezien jij alleen maar zwart-wit moet kunnen maakt dat helemaal niets uit ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay


    & photo impression 6
    downloaden via google
    demo voor 15 dagen, daarna als je het programma wilt, moet je dat kopen, maar dan verwijder je het toch gewoon uit je software & download het opnieuw (:


    oké ;d
    heb je een site waar je dat kunt downloaden? want ik zie wel sites, maar daar staan alleen die gratis zijn ;d


    -

    (...)
    Hmmmm, dat weet ik eerlijk gezegd niet, allemaal kan je ze daarvoor gebruiken en met ze allemaal kan je denk ik wel leuke dingen doen, eens je ermee kan werken.
    Met gimp en zowel photoshop kan je (als je er goed in bent, ik heb er een jaar denk ik over gedaan) om zoiets http://www.myspace.com/xfallenshadow (zie de lay-out) uit te komen.
    Maar aangezien jij alleen maar zwart-wit moet kunnen maakt dat helemaal niets uit ;)


    nou, dat niet aleen hoor. ;d


    -

    Picasa is heel goed!
    Die heb ik ook en die kan je gratis downloaden,
    je kan ze heel makkelijk zwart wit maken en het is een heel makkelijk bestuurbaar programma, je kan er alleen niet tekst ofzo bij voegen, je kan alleen kleuren vernaderen enzo


    So far away..

    picasa is erg handig :D


    Lama zijn is Lama lachen ^^