• Hallo Tholomew,

    Bij deze krijg je toestemming om aan je themawedstrijd te beginnen. Je hebt één week om het topic te openen.

    Met vriendelijke groet,
    Heimdall
    Moderator



    Cover made by Bloodrider


    Hieeer is hij dan! De eerste, echte Hobbit-Themawedstrijd van Quizlet!

    Wat gaan we doen?
    Heel creatief zijn met Hobbit-dingen. Dingen uit de film, de boeken en hobbits, natuurlijk! Zonder hobbits, geen “The Hobbit” en zonder hobbits geen “Lord of the Rings”. Wat moesten we zonder Smeagol? Waar waren we zonder onze inbreker? Wie vernietigde de ring?
    Hobbits, hobbits, hobbits én dertien dwergen en een tovenaar. Die mogen natuurlijk niet vergeten worden!

    Hoe kan je meedoen?
    De jury zal bestaan uit xPeredhil, Kilicious en mij.
    We zoeken minimaal 10 en maximaal 20 bereidwillige kandidaten die zich met ons in de wereld van Tolkien willen storten!

    Er worden 7 rondes gehouden, die elk een week duren. Er zijn geen afvallers, geen jokers.
    Je kunt enkel om uitstel vragen, uiterlijk 24 uur voor de deadline en met – uiteraard – een goede reden. Je kunt dan 4 extra dagen krijgen. Als je dan niet inlevert, heb je een 1. Na twee keer niet inleveren, word je gediskwalificeerd. In de vakantieperiode houden we er natuurlijk rekening mee dat je weg bent.

    Elke ronde kun je met maximaal 100 punten volbrengen. Per ronde geef ik aan hoeveel punten je kunt scoren op welk onderdeel van de opdracht.
    Uiteindelijk wordt de winnaar gekozen door het gemiddelde van de scores te nemen en dat om te zetten tot een cijfer van 1 tot 10.

    Wat kan je winnen?
    Natuurlijk strijd je voor de hobbit-eer! Maar we hebben er ook een prijs aan verbonden *O*
    Onze lieftallige winnaar[es] krijgt de keuze om een creatie in de spotlight te laten zetten of een Hobbit-creatie te laten promoten in maar liefst 11 Hobbit-stories!

    Regels
    Houd je de huisregels van Quizlet.
    Houd je aan de gegevens die ik hierboven heb neergezet en aan de criteria van de opdracht zelf.
    Spreek elkaar beleefd aan
    Je mag je mening geven over het werk van een ander, maar houd dit netjes en probeer opbouwend te zijn.
    Inleveren doe je via pb. Lever je werk bij alle juryleden in.
    Laat het weten als je je naam veranderd hebt.
    Ik ga je niet achter je broek zitten. Als je niet inlevert, is het je eigen verantwoordelijkheid.


    De wedstrijd story!
    Topic 1

    Deelnemers - vol
    • KillTheSun
    • LynnBlack
    • Omnom
    • Arqueiro
    • InsideMyHead
    • Redbeard
    • PrinceLegolas
    • Kareninal
    • mysterieus
    • WeepingAngels
    • hobbitaap



    Bonusopdracht
    Vanwege de ongekende mate van enthousiasme, hebben we een bonusopdracht!
    Je kunt hiermee één punt extra krijgen op je uiteindelijke score.
    Zing of speel op een instrument een cover van de twee coupletten van Misty Mountains die in de film worden gezongen. Hoe je dit doet, mag je zelf weten. Je mag er een filmpje bij maken, maar het geluid is ook goed. Je kunt a capella zingen, maar ook dit mag je allemaal zelf bepalen.
    Als je een cover instuurt, krijg je dus een extra punt bovenop je score. (75 punten betekent dus 76 en dan heb je in plaats van een 7,5 een 7,6)
    Je hebt tot het einde van de gehele wedstrijd om je uiteindelijke versie in te sturen. Succes!

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 22:05 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wanneer komt de volgende opdracht? ^^


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Redbeard schreef:
    Wanneer komt de volgende opdracht? ^^


    Dat vroeg ik me ook al af (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    sorry dat ik die opdracht nog niet heb ingeleverd maar de school drukt hard op mijn schouders. Mijn leerkrachten vliegen erin. Het derde jaar latijn is niet gemakkelijk!


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik vind het een beetje moeilijk om de opdracht nu al online te zetten... Ik heb zelf al een hoop nagekeken, maar mijn mede juryleden zijn nog niet zo ver en ik dacht dat jullie het misschien fijner vonden om die resultaten nog te zien en zo. Daar staat echter wel tegenover dat de wedstrijd nog maar tot 3 oktober mag duren, dus ik denk dat je de laatste opdracht sowieso binnen een paar dagen kunt verwachten, zodat de mensen die al klaar zijn daar aan kunnen beginnen en de mensen die nog niet klaar zijn met vijf, zich niet opeens nog in een week hoeven te haasten voor de zesde.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ga zo snel bezig met de opdrachten, maar zit nu zeg maar in een kut tijd.
    Veel te veel toetsen op school (geen groot probleem, leer toch amper), maar vooral mijn oma die is overleden aan euthanasie vorige week en waarvan morgen de begrafenis is.
    Ik zal ze zo snel ik kan afwerken en inleveren. Als dat nog kan natuurlijk :/


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    Ik ga zo snel bezig met de opdrachten, maar zit nu zeg maar in een kut tijd.
    Veel te veel toetsen op school (geen groot probleem, leer toch amper), maar vooral mijn oma die is overleden aan euthanasie vorige week en waarvan morgen de begrafenis is.
    Ik zal ze zo snel ik kan afwerken en inleveren. Als dat nog kan natuurlijk :/

    Gecondoleerd! Echt ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd <3


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Redbeard schreef:
    (...)
    Gecondoleerd! Echt ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd <3


    Dankje (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    Ik ga zo snel bezig met de opdrachten, maar zit nu zeg maar in een kut tijd.
    Veel te veel toetsen op school (geen groot probleem, leer toch amper), maar vooral mijn oma die is overleden aan euthanasie vorige week en waarvan morgen de begrafenis is.
    Ik zal ze zo snel ik kan afwerken en inleveren. Als dat nog kan natuurlijk :/


    Ah, dat is echt heel naar. Gecondoleerd en sterkte!
    Van mij mag je het nog inleveren, hoor. het is toch het leukste als iedereen tot het einde beoordeeld wordt en er dan een winnaar naar voren komt. Winnen omdat iedereen afvalt, omdat ze te laat waren, is ook niet echt leuk ;)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Renkinjutsushi schreef:
    (...)

    Ah, dat is echt heel naar. Gecondoleerd en sterkte!
    Van mij mag je het nog inleveren, hoor. het is toch het leukste als iedereen tot het einde beoordeeld wordt en er dan een winnaar naar voren komt. Winnen omdat iedereen afvalt, omdat ze te laat waren, is ook niet echt leuk ;)


    Goed. Dan probeer ik het zo snel mogelijk af te hebben (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Als ik opdracht 5 binnenkort ook nog zou mogen inleveren zou dat heel fijn zijn & lief natuurlijk, want ik ben gewoon veel te laat...

    Oh en: WeepingAngels ~> Hyorinmaru (:

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 15:50 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Haha zolang je het maar inlevert voordat wij klaar zijn met nakijken zit het wel goed. :')
    Ik ga deze week echt aan de verhalen beginnen. Echt. :x


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik sta hier nog als Naharis xd
    Naharis --> Omnom


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ga echt uren met die poster bezig zijn xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ga twee covers insturen. Een met een zelfgemaakte tekst en de ander met de standaard The Hobbit - tekst.

    Is dat goed of moet ik er echt één insturen?

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 13:13 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Laat maar, ik heb al gekozen ^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]