• Hallo Tholomew,

    Bij deze krijg je toestemming om aan je themawedstrijd te beginnen. Je hebt één week om het topic te openen.

    Met vriendelijke groet,
    Heimdall
    Moderator



    Cover made by Bloodrider


    Hieeer is hij dan! De eerste, echte Hobbit-Themawedstrijd van Quizlet!

    Wat gaan we doen?
    Heel creatief zijn met Hobbit-dingen. Dingen uit de film, de boeken en hobbits, natuurlijk! Zonder hobbits, geen “The Hobbit” en zonder hobbits geen “Lord of the Rings”. Wat moesten we zonder Smeagol? Waar waren we zonder onze inbreker? Wie vernietigde de ring?
    Hobbits, hobbits, hobbits én dertien dwergen en een tovenaar. Die mogen natuurlijk niet vergeten worden!

    Hoe kan je meedoen?
    De jury zal bestaan uit xPeredhil, Kilicious en mij.
    We zoeken minimaal 10 en maximaal 20 bereidwillige kandidaten die zich met ons in de wereld van Tolkien willen storten!

    Er worden 7 rondes gehouden, die elk een week duren. Er zijn geen afvallers, geen jokers.
    Je kunt enkel om uitstel vragen, uiterlijk 24 uur voor de deadline en met – uiteraard – een goede reden. Je kunt dan 4 extra dagen krijgen. Als je dan niet inlevert, heb je een 1. Na twee keer niet inleveren, word je gediskwalificeerd. In de vakantieperiode houden we er natuurlijk rekening mee dat je weg bent.

    Elke ronde kun je met maximaal 100 punten volbrengen. Per ronde geef ik aan hoeveel punten je kunt scoren op welk onderdeel van de opdracht.
    Uiteindelijk wordt de winnaar gekozen door het gemiddelde van de scores te nemen en dat om te zetten tot een cijfer van 1 tot 10.

    Wat kan je winnen?
    Natuurlijk strijd je voor de hobbit-eer! Maar we hebben er ook een prijs aan verbonden *O*
    Onze lieftallige winnaar[es] krijgt de keuze om een creatie in de spotlight te laten zetten of een Hobbit-creatie te laten promoten in maar liefst 11 Hobbit-stories!

    Regels
    Houd je de huisregels van Quizlet.
    Houd je aan de gegevens die ik hierboven heb neergezet en aan de criteria van de opdracht zelf.
    Spreek elkaar beleefd aan
    Je mag je mening geven over het werk van een ander, maar houd dit netjes en probeer opbouwend te zijn.
    Inleveren doe je via pb. Lever je werk bij alle juryleden in.
    Laat het weten als je je naam veranderd hebt.
    Ik ga je niet achter je broek zitten. Als je niet inlevert, is het je eigen verantwoordelijkheid.


    De wedstrijd story!
    Topic 1

    Deelnemers - vol
    KillTheSun
    LynnBlack
    Omnom
    Arqueiro
    InsideMyHead
    Redbeard
    PrinceLegolas
    Kareninal
    mysterieus
    WeepingAngels
    hobbitaap



    Bonusopdracht
    Vanwege de ongekende mate van enthousiasme, hebben we een bonusopdracht!
    Je kunt hiermee één punt extra krijgen op je uiteindelijke score.
    Zing of speel op een instrument een cover van de twee coupletten van Misty Mountains die in de film worden gezongen. Hoe je dit doet, mag je zelf weten. Je mag er een filmpje bij maken, maar het geluid is ook goed. Je kunt a capella zingen, maar ook dit mag je allemaal zelf bepalen.
    Als je een cover instuurt, krijg je dus een extra punt bovenop je score. (75 punten betekent dus 76 en dan heb je in plaats van een 7,5 een 7,6)
    Je hebt tot het einde van de gehele wedstrijd om je uiteindelijke versie in te sturen. Succes!

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 22:05 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    haha, Of neem een pianofluit. (cool)
    Ik kan daar the misty mountains op spelen


    "We Watch, we Listen and we Remember." - Winter is coming...

    Arqueiro --> Elrohir :Y)


    Stenenlikker

    Redbeard schreef:
    (...)

    Voila, ik wilde eigenlijk proberen om de kwaliteit van het beeld en het geluid iets beter te krijgen door het later nog een keer op te nemen, maar ik ken mezelf en dat ga ik sowieso vergeten, dus ik doe het hier maar mee c: En eigenlijk wilde ik ook nog een tweede beeld met dat er de hele tijd geneuried word (zoiets als een achtergrond koortje dat de grondtonen van een akkoord zingt, en dat je dan zo'n soort filmpje krijgt, maar dan met maar 2 beelden) maar dat lukte me niet, dus toen werd het alleen dit =P)
    Niet het meest originele, I know, maar ik heb nou eenmaal niet de tijd om nog mondharmonica te leren spelen (of een ander instrument, haha) =P




    Jij kan fantastisch zingen zeg ö


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Karenina schreef:
    (...)


    Jij kan fantastisch zingen zeg ö

    Dankjewel! <333


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ik wil niet zeuren of zo, maar het is over iets meer dan een week 4 oktober (tot dan kan de wedstrijd duren, toch?) en de zesde opdracht staat nog steeds niet online... :\


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ooooh. Sprry sorryy! Ik heb nu geen computer waar hij op staat, dus ik zet nog voor 5 uur het ding online.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AlbusDumbledore schreef:
    Ooooh. Sprry sorryy! Ik heb nu geen computer waar hij op staat, dus ik zet nog voor 5 uur het ding online.

    Oké, is helemaal goed! Ik dacht, ik zeg het even, voordat het opeens volgende week is en het niet meer kan =P


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Estel -> Faelain -> Karenina


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Kan ik uitstel krijgen voor opdracht VI?
    Ik moet namenlijk volgende week 5 proefwerken leren + normaal huiswerk doen en dit weekend ben in er niet... Dus ik re het deze (volgende) week denk ik niet
    :/


    "We Watch, we Listen and we Remember." - Winter is coming...

    Ik heb ook uitstel nodig. Ik heb een hele week uitwisseling, ik zou misschiem wat in het vliegtuig kunnen schrijven, maar misschien ook niet. Het zijn erg korte vluchten...


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Dat... wordt lastig. Van mij mag je het wel, maar het topic moet / gaat wel dicht.

    Ik vind het wel echt naadje, want dit had niet gehoeven als onze wedstrijd niet in de vakantie viel, maar anders hadden we weer helemaal onderaan de lijst gemoeten...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Via de story kan er nog wat geregeld worden, toch? De helft van de dingen zijn toch nog niet beoordeeld


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    ^Jaa, daar heb je ook gelijk in, hoor.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ja. Desnoods vraag je uitstel via PB.


    Every villain is a hero in his own mind.

    oke
    maar moet ik nu ook nog uitstel via pb sturen?


    "We Watch, we Listen and we Remember." - Winter is coming...