• hij gaat hier over;
    Tranen stromen over mijn wangen heen..Haar nagels staan al in mijn pols gekrast..Zo stevig heeft ze me vast..Er druppelt bloed uit..Zo over mijn hand heen,over mijn handpalm,naar mijn vingertop en via mijn vingertop naar de grond..de druppel bloed spat in duizenden stukjes uiteen..Zó is het ook met míjn leven..Het spat zomaar uit elkaar…Plots pakt ze de riem..Ik krimp in elkaar…“Nee mama!..Plies niet….Toe mama!”fluister ik wanhopig in de hoop dat de pijn stopt..Integendeel; de pijn is nog maar net begonnen…

    owja; dit is een Andreas verhaal!!

    er zijn al een paar delen;

    http://www.quizlet.nl/quiz/240288/two-boys-are-in-love-with-each-other--but-who-takes-the-first-step-001/

    Ik zoek daar nog een paar rollen voor!!
    -Meisje dat BF Andreas wordt; CuteAsHell
    -Vriendin Bill[of vriend??]; BiLlSMuRf

    Wat wil ik weten?;

    welke rol?;

    naam;

    Plaatje;

    tekstje met alle info!;

    Waarom wil je de rol?;

    Is het een goed verhaal?;

    dat was het!!
    Bedankt!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    OMG chantou dat is like geniaal XD


    Life is hard and then we die

    AangenomenxD

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    OMG chantou dat is like geniaal XD

    Ik ben gewoon Geniaal ^^ [/Ego]


    Dunno ><

    Whaa, ik ben een Jongen :D Zoo Sexxi he :D


    Dunno ><

    Echwel :D:D:D Andreas moet ook een vriend! Omg, hij is zo cute he =']


    Life is hard and then we die

    Echwel :D:D:D Andreas moet ook een vriend! Omg, hij is zo cute he =']

    Andreas heeft in het egt een vriend, genaamt Bill Kaulitz.. xD Weet je nog ;)


    Dunno ><

    Echwel :D:D:D Andreas moet ook een vriend! Omg, hij is zo cute he =']


    krijgt hij ookxD

    maare ik wil weten; hoe zit het met de Annick-filter?:Y)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    naam; Tara



    Plaatje; Komt ;)


    tekstje met alle info!; Heey! Ik ben Tara en loop al 16 jaartjes op deze wereld rond. Ik ben soms een zeer druk perssontje maar ik heb geen ADHD. Ik ben altijd gezellig en mijn vrienden en vriendinnen gaan boven alles. Volgens velen mensen ben ik lief en zorgzaam maar dat moet je zelf maar oordelen. Verder zing ik wat en speel ik gitaar. Ik dans ook en om dingen aan me uiterlijk te doen zoals nagels lakken met neon kleurtjes en me haar verven vind ik ook leuk maar shoppen natuurlijk super! Nouja verder heb ik een hekel aan WannaB's en ach groente ! Verder doe ik VWO + op school en wil ik later een eigen platen maatschappij. Ik ben versalaafd aan: Lolly's, red bull, ijs, Cup Cakes en Hello Kitty. Nou nu moet ik gaan ik ga repeteren met me band!<3



    Waarom wil je de rol?; Omdat het verhaal me geweldig lijkt en uhm het me gewoon leuk lijkt!



    Is het een goed verhaal?; Jaa!


    We gonna start a fight >,<

    (...)

    krijgt hij ookxD

    maare ik wil weten; hoe zit het met de Annick-filter?:Y)

    xX

    Oeehh Sexxi^^ WIe!?!?![/Nieuweschierig]


    Dunno ><

    (...)
    Andreas heeft in het egt een vriend, genaamt Bill Kaulitz.. xD Weet je nog ;)

    Kom op man dat zijn mij raare ideeen en een tassenlijn (:


    We gonna start a fight >,<

    Jaaaa tara ik heb mezelf erbij ingelogd ='D Omg, andreas is zooo cute op die foto! En Karin, ik heb net je verhaal gelezen. Ik was echt sprakeloos.. zo mooi!!


    Life is hard and then we die

    (...)
    Kom op man dat zijn mij raare ideeen en een tassenlijn (:

    Nietus,, het is gewoon de waarheid!! Ik heb Bill net even op gebelt,, en hij gaat vreemt! want zijn tatoo staat, dat hij Tom Aanbit. en hij heeft vanagt nog met Andreas in bed gelegen,, en ik ga zo op me step naar hem toe ^^


    Dunno ><

    Jaaaa tara ik heb mezelf erbij ingelogd ='D Omg, andreas is zooo cute op die foto! En Karin, ik heb net je verhaal gelezen. Ik was echt sprakeloos.. zo mooi!!
    \
    Ja egt he,, zoon Te geweldig verhaal^^


    Dunno ><

    Ik ga eerst even economie maken, en een stukje wiskunde. Dan ga ik verder met het Annick filter (:


    Life is hard and then we die

    Danke!:$

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.