• Stel je voor je hebt een relatie en je vriend/vriendin is heel goed bevriend met iemand van het andere geslacht.

    Zou je dat erg vinden of zou je ze het gunnen?

    Ik zou het niet erg vinden, maar als het een beetje te ver gaat, dan wel :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ik zou het niet erg vinden, maar als het een beetje te ver gaat, dan wel :'D


    comfort in c h a o s

    Ik denk dat ik het ze wel zou gunnen, maar als het serieus zou worden, zou ik wel even het jaloerse type uithangen (cat)


    “Love is a contradiction.”

    Ik zou het goed vinden zolang ze gewoon vrienden zijn

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:33 ]


    Physics is awesome

    beste vriend is een meisje...

    Het ligt gewoon aan de relatie die hij/zij met die vriend(in) heeft. Ik vind het gewoon idioot om jaloers ofzo om te worden als ze beste vrienden zijn of zo. Vriendschap is niet vreemdgaan, je moet dus niet je eigen relatie stopzetten omdat de ander een goede vriend(in) heeft.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Eyes schreef:
    Ik zou het goed vinden zoalng ze gewoon vrienden zijn


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Eledhel schreef:
    Ik zou het niet erg vinden, maar als het een beetje te ver gaat, dan wel :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ladylit schreef:
    Ik denk dat ik het ze wel zou gunnen, maar als het serieus zou worden, zou ik wel even het jaloerse type uithangen (cat)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Eledhel schreef:
    Ik zou het niet erg vinden, maar als het een beetje te ver gaat, dan wel :'D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Mijn vriend heeft praktisch alleen maar vriendinnen. En ik heb praktisch alleen maar vrienden; dus nee, geen problemen mee.


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten. Ik kan nu wel zeggen: ja helemaal prima moeten zij toch weten, maar kan heel moeilijk inschatten hoe het echt zal zijn als het mij overkomt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou het niet erg vinden.
    Natuurlijk, als hij meer tijd met haar begint door te brengen dan met mij, dan zou ik er wat van zeggen, maar eerder niet. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eerlijk? Ja. Want ik ben super snel jaloers.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Eerlijk? Ja. Want ik ben super snel jaloers.


    Dat, maar ik zou het niet snel toegeven.


    Your make-up is terrible

    Shogun schreef:
    Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten. Ik kan nu wel zeggen: ja helemaal prima moeten zij toch weten, maar kan heel moeilijk inschatten hoe het echt zal zijn als het mij overkomt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you