• De tango vinden ?? (yeah) [/doet een raar dansje]


    Crack a bottle

    Wij gingen de volgetjes dans doen, in de Aula!! en toen gingen 4de klassers het filmen!! :D en toen zat ik nog maar in de eerste.. xD dat was vcorig jaar dus :P


    Dunno ><

    Whaha x]
    Ik doe dat nooit in de aula x]


    Winter is coming.

    Whaha x]
    Ik doe dat nooit in de aula x]
    Is ook maar een malig gebeurt. maar er zijn van onz wel meer dingen gefilmt, zoals toen ik op me bek ging, en toen we mijn vriedin in de prullenbak gooiden, dat gaan hun aleemaal van ons filmen,, datis egt zo sexxi :D


    Dunno ><

    Whah. x]
    Wij waren eerst heel gezzelig met de grote enge concierge waar iedereen bang voor is (x]) te praten. Zegt ie zo. Moet je kijken hoe goed ik kan gooien. En toen pakte hij de sleutel van mijn vriendin en brobeerde m in de prullenbak te gooien x] Maar hij stuiterde net op het randje.! Wij; Wat nou als die erin had gezeten? Hij; Dan had ik gelachen! x]


    Winter is coming.

    toen wij mijn vriendin in de prullenbak gooide, waren haar sluitels er oo ingevallen, en toen, ben ik naar de wc gerent, omdat ik hem er van haar uit moest hallen, en toen heeft me me opgesloten in de wc >.< en toen kwamen we te laat in de les. want ik was er overheen geklommen :D


    Dunno ><