• L I Z O R


    Al een hele tijd zit ik er over na te denken om YouTube weer op te pakken. Video's maken is altijd een passie van me geweest - zoals sommige misschien weet doe ik dan ook een opleiding voor film - en nu heb ik uiteindelijk de stap gezet om te gaan beginnen! Ik heb dit topic al een tijd geleden geopend, maar toen is het een tijdje stil gevallen, nu heb ik mijn eerste paar videos gemaakt en staan er weer een aantal in de rij, vandaar de update van dit topic.

    Ik heb het eindelijk voor elkaar te krijgen om dit topic weer goed te krijgen - gezien het compleet geflipt was wegens de YouTube video's die erin stonden. Omdat ik mijn YouTube kanaal weer herpakt heb en ik niet heel Quizlet wil spammen, zal ik mijn video's hier posten voor de geïnteresseerde. Het is altijd mogelijk om ideeën aan te vragen! (:


    VIDEO'S

    x Trailer
    x Language Challenge
    x Video installation
    x On being an (Angel) Monster • Official Trailer
    x On being an (Angel) Monster • Short Film
    x unshown • a poem
    x "Art isn't a job" • Lizor talks
    x naked and numb • a poem
    x Suicide Squad review** • Lizor talks
    x "The metaphor in our stars" • Video Essay
    x LABELED • Short Film
    x Bullet j(t)ournal • Lizor talks


    De afbeelding is aanklikbaar.

    "i'm an eighteen year old art student — audiovisual media at the University of the Arts Utrecht — and i make short, experimental movies with a dark, horrorish touch."

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 18:29 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Misschien beginnen met jezelf voor te stellen: wie je bent, wat je doet,.. Maar in een leuke vorm: een challenge, tag,.. :') Lijkt me wel super leuk. Ben benieuwd.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Jezelf voorstellen aan de hand van de dingen in de kamer waarin je jezelf het meeste gaat filmen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Klinkt leuk! Donnie heeft wel een goed idee vind ik. Anders een trailer maken over alles wat je van plan bent met je kanaal?


    The truth is out there.

    Ik wil inderdaad een soort van trailer maken - misschien in de vorm van een short film idk yet - maar ik vraag me dan af wat ik daar dan in kan laten zien, gezien ik de video's en zo nog niet gemaakt heb ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    Ik wil inderdaad een soort van trailer maken - misschien in de vorm van een short film idk yet - maar ik vraag me dan af wat ik daar dan in kan laten zien, gezien ik de video's en zo nog niet gemaakt heb ^^


    Misschien dus iets over jezelf, waar je woont, wat je doet. Over je school. Verder kan je ook filmen over jou opinie over actueel nieuws in ons land. Dit kunnen grote en kleine onderwerpen zijn.


    The truth is out there.

    Martian schreef:
    (...)

    Misschien dus iets over jezelf, waar je woont, wat je doet. Over je school. Verder kan je ook filmen over jou opinie over actueel nieuws in ons land. Dit kunnen grote en kleine onderwerpen zijn.

    Oh dat is inderdaad wel leuk! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Misschien handig om soortgelijke kanalen op te zoeken en te kijken hoe hun eerste videos eruit zien.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Nou, ik ben in ieder geval al geabonneerd. Nu al benieuwd. ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Reacties op nieuwe videoclips vind ik wel altijd heel grappig - zoiets? Stiekem heb ik ook een abonnement genomen.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Ik ben benieuwd!


    all because i liked a girl

    Yay, bedankt voor alle abo's! Ik ga eens kijken wat ik kan doen en er dan waarschijnlijk dit weekend aan werken! Ik denk dat ik idd gewoon een trailer ga maken, met gewoon dingen die ik leuk vind + video's die ik al eens gemaakt heb! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nou ja, in het begin moet je het zeker simpel houden. Als je bijvoorbeeld tutorials of rants gaat geven, denk er dan aan dat je in een kamer zit die niet echoot; dat is vervelend. Kun je makkelijk oplossen door de boel te isoleren. En ik heb het filmpje gezien dat je er nog op hebt staan.. Mijn advies is dat je aan je accent werkt als je het in het Engels gaat doen, of het gewoon in het Nederlands doet. Houd ook een thema aan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Superleuk Lies! Ik heb niet echt ideeën, sorry.
    Ik ben wel abonnee geworden ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Dopethrone schreef:
    Nou ja, in het begin moet je het zeker simpel houden. Als je bijvoorbeeld tutorials of rants gaat geven, denk er dan aan dat je in een kamer zit die niet echoot; dat is vervelend. Kun je makkelijk oplossen door de boel te isoleren. En ik heb het filmpje gezien dat je er nog op hebt staan.. Mijn advies is dat je aan je accent werkt als je het in het Engels gaat doen, of het gewoon in het Nederlands doet. Houd ook een thema aan.

    Dat filmpje is ook echt drie jaar oud of zo haha, maar die heb ik allemaal op privé gezet nu, maar bedankt voor je advies.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben begonnen met de trailer, ik ben heel benieuwd wat jullie ervan gaan vinden!
    Sneak peek...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.