• Ik zou graag een leuke cover hebben voor een verhaal in mijn hoofd :)
    het verhaal gaat over een straatjongen in Mexico die een halfengel blijkt te zijn
    Ik zou er graag deze dingen in willen :)

    een jongen zonder gezicht, als het kan in een soort van straat in een stad
    een aureool boven het hoofd
    de titel: Nephilim
    Geen lichte of felle kleuren
    Niet te groot (liefst dat ik er nog naast kan schrijven)

    Als je zelf echter een veel beter idee hebt over halfengelen, kan je natuurlijk iets anders doorsturen :)

    Hier zijn nog wat plaatjes die ik wel leuk vind, maar als je er anderen vindt, is dat ook goed :p





    Hier vond ik ook een leuk plaatje, als je er iets mee kan doen wat jou aan halfengelen doet denken, ga je gang :)



    Ik geef een beloning naar keuze :) reclame op mijn profiel, een spotlight of 9 credits
    Je naam vermeld ik sowieso!


    Mhm?

    zal eens zien wat ik kan doen :)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Ik probeer vanmiddag wel wat :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga ook wat proberen :3


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    alsjeblieft :D het was leuk om te doen :D


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    WhiteTiger schreef:
    alsjeblieft :D het was leuk om te doen :D



    oeie wel een beetje klein op men pc is hij wel groter hopelijk stoort dat niet :S kan je wel doorsturen :)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Oooh! ik vind ze allebei super! :D
    Ik ga nog eventjes wachten om te zien of anderen nog ideetjes hebben, maar ze zijn echt al geweldig! :D


    Mhm?

    Ik heb hem overigens ook nog zonder tekst voor als je hem eventueel met ander lettertype / kleur wilt (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Sorry dat het wat langer duurde! Ik heb er twee gemaakt, hoor het wel als er iets veranderd moet worden. c:




    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ok ik vind die tweede van Macabre echt heel leuk en ik denk dat ik die ook ga nemen..


    Mhm?

    Ik ben blij dat je het wat vindt! *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ok, de story is geactiveerd, maar ik heb nog niets geschreven
    hier is een link: Nephilim
    Dit is geen reclame! Gewoon dat Macabre kan zien dat haar link werkt en ik heb ook een link naar dit topic erin gezet.
    Caeden en WhiteTiger, als jullie willen, ik zet jullie namen er in het eerste hoofdstuk in, maar anders werd het te druk ;)
    (alhoewel ikme nu plots een manier bedenk dat het wel mogelijk was, maar bon...)
    groetjes,
    A very happy HappyxDemon ;D


    Mhm?

    ok super, van mij mag het hoor :D

    :Y)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore