• Hey guys,

    Ik heb sinds gisteren een nieuw idee in mijn hoofd en ik vind het eigenlijk wel leuk om dit samen met iemand te schrijven.
    Zoals de titel al aangeeft, het gaat over 5SOS. Maar ook over een aantal YouTubers, de hoofdpersoon is dan ook een YouTuber.
    Het idee waarmee ik begon, was dat de hoofdpersoon een boek schrijft en dat ik -we- dit 'boek' ook schrijven, dus zeg maar twee verhalen in 1, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Ik heb al wel een beetje een verhaallijn uitgeschreven, voor het verhaal zelf en voor het 'boek', maar misschien heb jij nog leuke dingen in gedachten.

    Als je interesse hebt in het co-writen van deze story, zou je dit hieronder willen invullen?

    Naam:
    Leeftijd:
    Bandlid:
    Verleden/Tegenwoordige tijd:
    Vertelstandpunt:
    Idee (niet verplicht):
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story):
    Schrijfervaring:


    EDIT: Oh, en ik ben van plan om eerst een paar hoofdstukken vooruit te schrijven! Dus het zou fijn zijn als je de motivatie hebt om (veel) te schrijven voordat je feedback krijgt zeg maar...

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 11:14 ]


    Geen reclame, please.

    Heb je een stukje van jouw schrijfstijl? ;x


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Heb je een stukje van jouw schrijfstijl? ;x


    De epiloog van mijn meest gelezen story ^^ klik!


    Geen reclame, please.

    Naam: Tamara
    Leeftijd: 13.
    Bandlid: Maakt mij niet heel erg veel uit. Al heb ik een voorkeur voor Michael. ^^
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Hmm... Ik schrijf tot nu toe alleen tegenwoordige tijd maar ik wil ook wel verleden tijd proberen. (:
    Vertelstandpunt: Ik-figuur.
    Idee (niet verplicht): Moet ik nog even over nadenken.
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): Hier kun je wel even kijken?
    Schrijfervaring: Ik heb nu 3 stories actief staan, die allemaal met co-writer zijn geschreven, dus daar heb ik wel ervaring mee. Ongeveer een half jaar schrijf ik op Quizlet en daarvoor nog een paar maanden voor mezelf.

    Ik heb het alleen niet zo met Youtubers, dus ik moet even wat onderzoek gaan doen. c:


    wat was dit ookalweer

    Ik had het op zich wel willen doen, maar je schrijfstijl verschilt met de mijne en ik ben niet iemand die meteen heel veel stukjes achter elkaar kan schrijven, haha x)
    Anders had ik het op zich nog wel willen doen, ondanks dat ik gewoon NIKS met Youtubers heb x)
    Anyways. Zou je het me willen melden als de story begint? Dan ga ik het lezen ;p
    Ik wil ook best dit topic in de gaten houden, maar ik ken mezelf en raak het topic kwijt en kan het niet meer terug vinden xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Naam: Kyana
    Leeftijd: 16
    Bandlid: Liefst Ashton of Luke (maar maakt eigenlijk niet veel uit)
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Ik schrijf meestal in het verleden, maar ben tegenwoordig ook vaker in de tegenwoordige tijd aan het schrijven, dus voor mij kan beide.
    Vertelstandpunt: ik-persoon
    Idee (niet verplicht): Momenteel nog geen nieuwe ideeën maar dat komt meestal vanaf ik aan het schrijven ben
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): ik zal het naar je doorsturen via pb want het is de proloog van m'n nieuwe verhaal en dat staat nog niet op quizlet.
    Schrijfervaring: Ik schrijf nu ongeveer een jaar op quizlet, maar mijn schrijfstijl is enorm veranderd. Ik ben momenteel bezig met een verhaal te schrijven op mijn laptop en dit nadien eventueel op quizlet te zetten.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Naam: Danielle
    Leeftijd: 14
    Bandlid: Maakt niet uit.
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Tegenwoordige tijd is mijn voorkeur, ik heb nog nooit verleden tijd geschreven.
    Vertelstandpunt: Ik ben ik-vorm gewend, maar ik sta ook voor de hij/zij-vorm open.
    Idee (niet verplicht): Ik weet niet echt wat jij in gedachte had en er zijn veel kanten die dit verhaal op zou kunnen gaan, dus ik weet nog niet echt iets.
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): Ik heb momenteel geen verhaal online staan, dus ik stuur zo even een PB. (:
    Schrijfervaring: Sinds 2012 ben ik op Quizlet bezig met fanfiction, maar ik schrijf al iets langer. Ik heb alleen en met co-writer(s) geschreven.

    Ik ben zelf ook gewend vooruit te schrijven, vooral voor als ik een keer geen tijd of inspiratie heb, dus dat is geen probleem. Ook ben ik een beetje (heel erg) obsessed met Youtubers, dus als het goed is zou dat ook geen punt moeten zijn. ^-^


    May the odds be ever in your favour...

    Naam: Mijn naam is Iris ;)
    Leeftijd: Ik ben 16 jaren jong.
    Bandlid: Mijn voorkeur gaat uit naar Calum.
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Ik schrijf mijn verhalen voornamelijk in de tegenwoordige tijd, maar ik vind het wel interessant om met onderwerpen van het verleden te werken en soms gebruik ik flashbacks.
    Vertelstandpunt: Ik-persoon
    Idee (niet verplicht): Ik vind jou idéé echt leuk
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): "Ella, schiet op! Die persconferentie wacht niet op jou hoor." , roept mijn beste vriend Caspar van beneden. We gaan naar de persconferentie van 5SOS waar ik namens Target één vraag aan de crew mag stellen. Caspar gaat mee, omdat hij kan rijden, mijn beste vriend is en hij groot fan is van Micheal Clifford. Ik trek snel nog mijn rechter all star aan en ga dan snel naar beneden waar ik ongeveer de auto in word geduwd. Ik maak mijn gordel vast terwijl Caspar naast me in de auto springt en snel gaan we op weg naar de ruimte waar de persconferentie gehouden word. "En heb je er zin in?", zeg ik voor de grap tegen Caspar. We weten allebei dat hij niet kan wachten tot hij Micheal ziet. "Oh , hou op Ella. Ik ben benieuwd welke kleur zijn haar is!"
    Schrijfervaring: Ik heb al wat verhalen geschreven die niet helemaal geweldig gingen, maar het komt goed haha.


    Alvast bedankt voor als je het leest, ik heb maar wat geschreven. Caspar as in Caspar Lee, ik hou van hem :3


    Firm believer of all that is magic

    Ik ga dit straks even invullen als ik wee thuis ben (:


    soul made of stardust and chaos.

    Dit lijkt me wel wat, ik ga dit zo ook even invullen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Naam: Lisanne
    Leeftijd: 16
    Bandlid: Luke of Ashton (maakt eigenlijk niet uit)
    Verleden/Tegenwoordige tijd: tegenwoordige tijd
    Vertelstandpunt: ik persoon
    Idee (niet verplicht): ik heb niet echt een idee omdat ik niet precies weet wat jij van plan bent, wel vind ik het idee wat je hebt erg leuk.
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story):--
    Schrijfervaring: Ik schrijf zelf niet op q, wel help ik regelmatig een vriendin en vind ik schrijven erg leuuk

    Naam: Miriam
    Leeftijd: 18
    Bandlid: Ashton of Michael
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Maakt weinig uit, maar liever in de verledentijd
    Vertelstandpunt: Maakt weinig uit, maar liever de ik-persoon
    Idee (niet verplicht): Genoeg, maar moet ze eens uitwerken.
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): 1, 2, 3
    Schrijfervaring: Zowel RPG's als stories op Q en ook stories erbuiten

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 14:58 ]


    Bowties were never Cooler

    Naam: Kim
    Leeftijd: 19
    Bandlid: Calum of Michael
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Tegenwoordige tijd, maar ik kan ook in verleden tijd schrijven
    Vertelstandpunt: Ik-persoon hoewel derde persoon mij ook leuk lijkt, dat kan ik echter nog niet zo goed
    Idee (niet verplicht): Nog geen idee, want ik weet nog niet precies wat jouw idee is en als ik dat weet, krijg ik misschien een idee
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): Link
    Schrijfervaring: Ik schrijf al twee jaar of langer op Quizlet, daarvoor schreef ik ook al op de basisschool.


    Physics is awesome

    naam: Romy
    leeftijd: 12
    bandlid: Luke of Michael
    tegenwoordige tijd/verleden tijd: het liefst verleden, maar tegenwoordig 'kan' ook
    vertelstandpunt de ik persoon of een vertellerspunt
    idee: nog geen, sorry!
    stukje van mijn schrijfstijl: http://www.quizlet.nl/chapters/1270002/ashton-3/'
    schrijfervaring: ik heb een 9 voor Nederlands (hoogste cijfer van de klas btw) ik schrijf op een B niveau volgens een persoonlijke Beta-reader (niet via quiz) oftewel, een niveau wat voor 19 jarige niet heel erg makkelijk haalbaar is. Ik schrijf al sinds mijn achtste, ik haal er vrij hoge punten mee op school. Ik ben dan wel niet genomineerd voor de quizletzwards, maar ik zet ook niet veel dingen in de spotlights en ik heb niet veel abo's. Dat betekend niet dat ik niet goed ben in schrijven, ik heb best wel veel ervaring, ik lees al sinds dat ik 7 ben boeken die 12 jarige lezen, nu lees ik meestal 15+ boeken.

    x


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Nou eigenlijk, ik heb wel een idee, maar natuurlijk weet ik zeker dat jij een heel ander idee hebt.

    De vier boys zitten nog op school, maar zijn de grootste pestkoppen. Ze hebben alle vier grote problemen thuis en buiten school. Als ze dan met zijn alle op vakantie gaan beleven ze de grootste avonturen, door te stelen, drinken onder leeftijd en andere dingen die tegen de wed zijn.

    Ik weet niet of je het een leuk idee vind... x


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Naam: Laurianne
    Leeftijd: 18 jaar (binnen een kleine maand 19)
    Bandlid: Ik heb niet echt een voorkeur (:
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Ik schrijf toch wel het liefste in tegenwoordige tijd, aangezien ik dit gewoon ben.
    Vertelstandpunt: Ik-persoon schrijft voor mij het leukste
    Idee (niet verplicht): Ik heb wel enkele ideetjes, moest dit nodig zijn (:
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): Hier is een link naar mijn meest gelezen verhaal : klik
    Schrijfervaring: Ik heb ervaring gehad met ORPG's op een andere site, en ik heb voor Q ook al een aantal verhalen in word geschreven. Ik schrijf ook One Shots, en heb hier op Q al een aantal verhalen geschreven (: Ook ga ik maandag aan de universiteit beginnen, en ik zal daar een les krijgen die ook met schrijven te maken heeft.

    Misschien dat dit handig is, maar ik ben ook geobsedeerd door YouTuber's (': Ik ken er dus wel een aantal (:


    soul made of stardust and chaos.