• Dus... vandaag kwamen de gerbils aan. (Ik ga 't verhaal niet te lang maken)
    Alles goed met hen, mooi, gezond, lief, nieuwsgierig...
    De kooi bestaat uit meerdere plateaus. Alleen hangt hun drinken op zo'n plateau...
    En de gerbils durven er niet op... We hebben een bakje water bijhen gezet, maar het helpt amper... Er heeft maar ééntje (die van mij) gedronken, en dat is nog niet zeker. Misschien voelde hij er gewoon aan...
    Maar ik neem dus aan dat ze niet zonder water kunnen, ondanks dat ze in de woestijn leven...
    HELP!!!
    Alvast bedankt,
    (Ongeruste) Goomba!


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Gerbils drinken sowieso niet veel, ze vinden het drinkflesje wel. geen zorgen, heb ze zelf 10 jaar gehad (:


    It's high noon.

    Ze moeten inderdaad gewoon wennen, ze zullen later dat plateau wel op gaan als ze dorst hebben, gerbils doen de gekste dingen als ze iets moeten/ willen

    Gerbils drinken of 1 - 2 druppels per dag of iets om de drie dagen of zelfs maar een keer in de week
    Tenzij er iets mis is met de gerbil


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Hamster>Gerbil




    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Hamster>Gerbil





    Allebei hamsters

    Roborovski dwerghamster & Russische dwerghamster


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Hey Goomba,

    Ik heb zelf ook langs Gerbils gehad. Kijk het nog even aan. Gerbils kunnen érg lang zonder water, het zijn immers woestijndieren. Het is waarschijnlijk even wennen in hun nieuwe kooi. Als ze echt dorst hebben zullen ze vanzelf gaan drinken.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ninuturu schreef:
    (...)

    Allebei hamsters

    Roborovski dwerghamster & Russische dwerghamster


    Duh. Wat zou ik anders moeten plaatsen dan coole hamsterplaatjes om duidelijk te maken dat hamsters cool zijn? :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Duh. Wat zou ik anders moeten plaatsen dan coole hamsterplaatjes om duidelijk te maken dat hamsters cool zijn? :Y)


    Letterlijk iets dat laat zien dat hamsters cool zijn =P


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Stapper schreef:
    (...)

    Whuuuutt :'D.

    Het lijkt erop


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nou, ze kunnen nu wel naar boven, maar het flesje zit nog steeds even vol. Misschien weten ze gewoon niet dat dáár hun water in zit. Eten doen ze wel.
    Het drinkflesje is trouwens stuk gegaan -_- Nu al, na één dag. M'n broertje verplaatste het even, omdat hij en een vriendje van hem op de PlayStation gingen. En we nemen aan dat schietgeluiden en automotors uit het spel niet erg aangenaam zijn... Enfin, hij botste terwijl tegen de muur en ik zag plastiek van de drinkfles in de bak liggen. En daarna zag ik dat de fles kapot was.
    En de bak bestaat uit 2 helften. De onderste is van glas en de bovenste van tralies, wat dus de enige plek is om de fles te hangen.

    @ iedereen die zegt dat het goed is van me om de verzorging van de gerbils zo serieus te nemen: Bedankt! Ik wil het beste voor ze
    @ iedereen met tips: Bedankt! Echt waar ^^
    @ Stapper: Bedankt, ik zal je zeker pb'en.

    Maar tips zijn natuurlijk nog steeds welkom!!!
    Groetjes,
    Goomba


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik heb geen verstand van gerbils, maar als je je toch nog ongerust maakt kan je teruggaan naar de dierenwinkel waar je vandaankwam om informatie te vragen.


    Not all those who wander are lost.

    LaJoie schreef:
    What the fuck zijn gerbils?

    Woestijnratjes^^

    Ik denk dat ze even de tijd nodig hebben, als er duidelijk water is waar ze makkelijk bij kunnen zullen ze dat uiteindelijk wel gaan drinken, lijkt me. Misschien kan je ze ook even op het plateau zelf neerzetten, dan zij ze er tenminste al een keer geweest.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Bedakt allemaal!

    Ik dénk dat ze al hebben gedronken.
    Maar na gisteren (met die botsing, en Tom probeerde er ééntje NU AL IN EEN RUNNER BALL TE KRIJGEN) zijn ze heel schrikkerig geworden.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Je kunt sowieso wss het beste proberen ze eerst te laten wennen aan de kooi en dan pas proberen ze er uit te halen


    quidquid excusatio prandium pro

    ik denk dat hij iet drinkt omdat hij minder water nodig heeft dan andere dieren. Het is immers wel een woestijndier