• Ola!
    Bij mij thus zijn ze grote fans van sterrenmunt kruidenthee. Ik vind dat ook wel lekker, maar heb soms ook wel zin in een ander smaakje - en dan vooral de zoete. Ik ben fan van aardbei, kersen, meloen, bosbessen en apple pie.
    Wat voor thee drink jij t liefst?

    -Neemt nog een slok appeltaartthee-

    Ik vind kokos, aardbei marshmallow, chocolade mint en appeltaart toch wel de lekkerste.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Appeltaartthee? Dat bestaat?! Ik moet appeltaartthee :')

    Mij maakt je altijd gelukkig met bosbessen of 'Egyptische thee' (geen idee hoe het heet)


    wat was dit ookalweer

    Ik houd helemaal niet van smaakjes thee. Doe mij maar een simpele Earl Grey (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ben zelf niet zo van de thee...
    Maar als ik thee neem dan wil ik wel een lekkere zoete :)
    Appel, sinaasappel, aardbei, tropische vruchten etc.


    Treat people with kindness

    Mij maak je gelukkig met rooibos honing thee.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik drink altijd Marokkaanse muntthee. Ik lust wel andere smaken, maar mijn voorkeur ligt toch echt bij muntthee. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik lust geen thee :Y)

    Sterrenmunt :Y)
    Haha, ik drink ook graag Rooibos Vanille, die kan je bij de Aldi halen. Heeerlijk!
    Echte rooibosthee met een beetje honing is ook lekker, maar de laatste tijd drink ik vooral verse muntthee, omdat we een plant hebben in de tuin. Jammer genoeg kan dat niet het hele jaar..
    Verder drink ik ook graag gember thee. De meeste mensen vinden het heel vies, en het smaakt ook best raar, maar ik vind het best lekker. Het werkt ook goed tegen keelpijn, wat ik best vaak heb door al het niezen van de hooikoorts.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Munt en zoethout (:
    Omdat ik geen zin heb van account te wisselen gewoon voor een reactie in een topic ^^


    Shall we dance, friend of my heart?

    Appeltaart thee is zo lekker! Verder hou ik ook van gecarameliseerde peer. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Engelse thee en Kammilethee met honing zijn mijn favorieten.

    Als die er niet zijn dan ben ik ook tevreden met dingen zoals Rooibos of Bosvruchten. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Woodhouse schreef:
    Ik houd helemaal niet van smaakjes thee. Doe mij maar een simpele Earl Grey (:


    Queer zijn is gewoon alles

    Slagroomaardbeithee staat stipt op nummer één. Rooibosthee, bosvruchtenthee, appel-kaneelthee, mangothee en nog veel meer smaken. ^^

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 12:44 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik drink graag fusiethee met fruit zoals bessen aardbei, pompelmoes noem maar op. Ik ben ook fan van muntthee en gember (dat laatste zorgt echt voor een serieuze oppepper). In Londen heb ik ook eens Aardbei-Mango gedronken en dat was echt super lekker. Jammer genoeg vind ik deze hier nergens.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aardbei, kersen en goede nachtrust-thee.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "