• Zoals jullie waarschijnlijk allemaal niet gemerkt hebben, ben ik nogal inactief geweest op het forum. Dit had verschillende redenen. Veelal omdat het forum volstond met RPG's, games en andere onzin en serieuze topics moeilijk te vinden waren. Omdat er dan in die serieuze topics naar mijn mening vervelend werd gereageerd en omdat er vanalles gebeurde in mijn persoonlijke leven.
    Maar ik ben ondertussen geïnstalleerd op mijn kot in Leuven, waar ik aan de KU Leuven aan mijn eerste jaar van de bachelor biologie ben begonnen. Momenteel heb ik nog niet zoveel huiswerk, dus dan kan ik nog wel even reageren op topics hier op Quizlet.

    Dus, hoi, hoe gaat het ermee.
    En sorry van die Hi reclame, ik heb zelf Ortel en T-mobile, dus ik heb er niets mee van doen. ;)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 21:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Welkom terug! ^^ hoe is het in Leuven? Ik ben ook van plan volgend jaar die richting uit te komen! (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Welkom terug! ^^ hoe is het in Leuven? Ik ben ook van plan volgend jaar die richting uit te komen! (:


    Leuven is echt kei leuk! Je moet zeker naar Leuven komen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vond al dat je weinig reageerde, welkom terug!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Welkom terug! En die Hi reclame staat overal. ;]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Patholoog schreef:
    (...)

    Leuven is echt kei leuk! Je moet zeker naar Leuven komen.


    Haha die reactie is de enigste die ik krijg ^^ op naar Leuven dus volgend jaar!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Puzzlette schreef:
    Welkom terug! Ik vroeg me serieus af waar je was, omdat ik je naam onthield omdat ik 'me vet vind en m'n niet meer tegenkwam. Hopelijk is het allemaal nu weer een beetje settled down in je leven. :']