• -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:12 ]

    Hm. Zijn het wel echt zijn tekeningen dan? Ik wil niet flauw doen, maar er klopt meestal iets niet als mensen die zo kunnen tekenen zo weinig publiek hebben. :x
    Al is het natuurlijk mogelijk dat hij pas net op DeviantArt is en wel al ergens anders op het internet zijn werk postte, zeker als hij Chinees is. In ieder geval zijn het inderdaad wel geweldige kunstwerken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hm. Zijn het wel echt zijn tekeningen dan? Ik wil niet flauw doen, maar er klopt meestal iets niet als mensen die zo kunnen tekenen zo weinig publiek hebben. :x
    Al is het natuurlijk mogelijk dat hij pas net op DeviantArt is en wel al ergens anders op het internet zijn werk postte, zeker als hij Chinees is. In ieder geval zijn het inderdaad wel geweldige kunstwerken.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wauw, echt prachtig. I love it.


    Not all those who wander are lost.

    Wauw ik ga hem zeker watchen! Ook al is het niet mijn smaak, het is wel erg gaaf getekend!


    "Believe that hope is the strongest magic of all." ~ Snow White