• Zou heel fijn zijn als je dat wist zonder en ínclusief de pauzes.
    Ik moet een verslag maken over een basketbalwedstrijd die ik gister met mijn sportklassen bezocht heb, maar ik weet niet alle regels en zo.

    Bedankt. -x


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    uh, geen idee ;d


    - hoi ;D

    MERELKLAAS schreef:
    uh, geen idee ;d


    Oké, boeiend, bedankt iig.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    40 tot 60 minuten. :')

    Bumblebee schreef:
    40 tot 60 minuten. :')


    Waaaah.
    Bedankt! <3


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    10 minuten spelen.
    2 minuten rust.
    10 minuten spelen.
    10 minuten rust.
    10 minuten spelen.
    2 minuten rust.
    10 minuten spelen.

    Zo was het bij de wedstrijd waar ik zaterdag was in de Nederlandse eredivisie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat verschilt. Er zijn normaal 4 kwarters, die duren 15 of 20 minuten. Tussen de 1e en de 2e en de 3e en de 4e kwarters (geen idee hoe je dat schrijft trouwens) is er een hele korte pauze.
    Tussen de 2e en de 3e is er een langere pauze.
    Maar de duur kan je nooit precies weten want er zijn altijd vervangingen, vrijworpen, fouten.. (:


    Never run out of reasons to smile...

    Meestal 10 minuten spelen, dan even rust.
    Dan weer 10 minuten spelen, dan een langere pauze van meestal 10 minuten. Dan krijg je weer 10 minuten spelen, even rust en dan tenslotte nog 10 minuten spelen.
    Maar je hebt ook altijd nog fouten, wisselen, vrijworpen, discussies etc.

    Zonder de pauzes: ong. 40 minuten als er gewoon doorgespeeld word. Met pauzes ong 60 minuten.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2009 - 16:29 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Het is wat Sentiment zegt, maar omdat de tijd stil gezet wordt als de bal uit gaat of als er een fout gemaakt wordt duurt het altijd langer.. want mijn wedstrijden komen op anderhalf uur uit en dat is dan gemiddeld.. soms zijn ze langer soms iets korter..


    Never look back, don't doubt tomorrow.