• Ik wil voor Nishicon gecosplayed gaan als Cersei Lannister maar vind niet de juiste jurk ervoor en toen ik de juiste jurk had gevonden weigerde mijn moeder via haar bankpas te betalen ivm bescherming(ja ik ben 17 en nee ik heb nog steeds geen eigen bankpas) terwijl het een hele gewone site is en het mijn geld is.
    Ook mag ik het niet zelf maken en moet ik maar iets algemeens kiezen...
    Dit is de site
    Heeft iemand een idee waar ik de jurk kan kopen?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 19:24 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Waarom heb je geen eigen pas dan? In elk geval, wat meer informatie zou handig zijn. Foto, merk, van welke site je 'm origineel wilde bestellen, etc.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Omdat mijn moeder vind dat ik niet goed met geld om kan gaan(wat al jaren geleden was)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    xHappinessx schreef:
    Omdat mijn moeder vind dat ik niet goed met geld om kan gaan(wat al jaren geleden was)

    Misschien maar eens een goed gesprek gaan voeren, dat je toch echt geen klein kind meer bent. Het lijkt me heel onhandig om geen bankpas te hebben, ik heb namelijk nooit contant geld. Maar verder weet ik ook niet waar je kan kijken, als het dan niet via internet mag. Je zou eventueel in jouw woonplaats kunnen kijken in zaken met feestkleding. Je weet maar nooit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hoe moet je met geld leren omgaan als je nooit iets mag kopen en geen bankpas hebt? Je kan het beter leren als zij er een oogje op heeft dan dat je uit huis gaat en opeens in de problemen komt omdat zij weigerde je te helpen (bij wijze van).
    Een gesprek lijkt mij de beste oplossing. Like, wat ik dus net eerder zei.
    Ik heb verder ook geen idee waar je zo een jurk zou kunnen kopen. Wat Alleras zei lijkt me dan toch het beste. Feestwinkels afzoeken.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.