• Nou dus, ik zit rustig tv te kijken terwijl mijn moeder praat over mijn vriend.
    Een deeltje van het gesprek [het meeste ervan is dus sarcastisch he:P Tsja, that's my mum and me :')]:

    Mijn moeder: "..ja, maar jij gaat toch op niemand anders meer vallen dan op hem?"
    Ik: "Nee, we gaan binnenkort zelfs trouwen" :D
    Mijn moeder: "Ja toch?"
    Ik: "Ja tuurlijk. En dan kan ik zeker ook al namen gaan bedenken voor onze eerste kinderen?"
    -korte stilte-
    Mijn moeder: "Ja, zou je moeten doen."
    Ik: "Ja mam, als ik straks weer van hem terug kom (ik ga hem volgende maand zien want hij zit in het buitenland), ben ik zwanger. ^^ Wat zou jij daar nou van vinden?"
    Mijn moeder: "Dat zou ik heel dom van je vinden."
    Ik: *halflachend* "Ja joh, alsof ik zwanger ga worden van hem".

    Een donderslag. En dan. Ineens, bloedserieus:

    Mijn moeder: "Ja, daar wilde ik het dus nog met je overhebben..!"
    En dan die moederblik erbij -_-

    Aarghh ik wil niet met mijn mamma over de bloemetjes en de bijtjes praten :') Ik weet genoeg om niet zwanger te raken.
    Vinden jullie dat over seks praten met je ouders ook niet genant? :')


    ars moriendi

    Nee, totaal niet eigenlijk.


    Life is hard and then we die

    Ja,nogal,maar die praten daar niet zo veel over eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 19:40 ]

    Ik vind het genant. Ik ben geen twee meer hoor, en sowieso, de rest deel ik wel met vriendinnen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, niet echt haha.
    maar ik ben er nog te jong voor vind ik, dus ze praten er nooit over.
    en waar woon je vriend? Nieuwschierig.:9~


    Smiling but close to tears.

    Nee, want mijn moeder wil er haast niet over praten. Ik ben juist degene die het aan de kaak moet stellen. Ze verbiedt me namelijk van alles en ik moet haar er maar van zien te overtuigen dat ik voor seks niet klaar ben en dat daar ook geen risico toe is.

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 19:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik praat er niet over met mijn ouders. dat vinden HUN ongemakkelijk. ik heb namelijk een vriendin XD


    The economy is suffering, let it DIE!

    Lagoon schreef:
    Ik vind het genant. Ik ben geen twee meer hoor, en sowieso, de rest deel ik wel met vriendinnen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    De mijne beginnen daar nooit over xd -gelukkig-
    maar ik denk dat ze wel weten dat ik die dingen al weet ^^


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Mijn ouders hebben er nooit raar over gedaan en het ons eigenlijk al heel snel bijgebracht. Ze gaan er niet serieus over doen, want het is voor hun de normaalste zaak van de wereld om je kinderen goed te vertellen wat alles nou inhoudt. Ze hebben gelijk.


    "Let them eat cake!"

    Ik haat dat zo.. Maar ik krijg dat van mijn moeder & mijn oudste zus (omdat die een verloskundige-opleiding doet) En dan zorgen ze dat ze nog dieper zakken door mijn moeders oude seksleven erbij te halen!! Dat echt dat moet verboden worden!!


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    doen ze bij mij (nog) niet. (A)

    Mythical schreef:
    Mijn ouders hebben er nooit raar over gedaan en het ons eigenlijk al heel snel bijgebracht. Ze gaan er niet serieus over doen, want het is voor hun de normaalste zaak van de wereld om je kinderen goed te vertellen wat alles nou inhoudt. Ze hebben gelijk.

    die van mij juist andersom :')

    Ik wil over zoiets gewoon absoluut NIET met mijn moeder praten (zip)


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik denk altijd maar zo: 'Waarom doen mensen er moeilijk over, het is heel normaal, want iedereen er moeilijk over zou doen, dan waren wij er allemaal niet..'

    - Zo denkt mijn moeder er ook over. Ik ben blij dat zij er makkelijk mee omgaat en er geen 'taboe' van maakt, dat maakt het voor mij ook makkelijker. :')

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 19:48 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Flawless schreef:
    Ja,nogal,maar die praten daar niet zo veel over eigenlijk.


    Let's do this poo