• -

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 17:29 ]

    Ik heb nog ergens een walkman liggen, maar ik weet niet of ik die ooit nog ga terugvinden. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb ze volgens mij allebei nog, maar ik zou niet weten waar ze liggen. Ergens op zolder waarschijnlijk.


    Take risks and conquer your fears.

    Zo onwaarschijnlijk vind ik 't niet. Ik gebruik mijn discman best vaak, vooral als ik 's avonds in bed lig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Discman....?
    *Googled het even*
    Oh, zo'n ding :'D


    Ik heb er volgens mij nog nooit een gehad, maar leuk dat je hem teruggevonden hebt. :Y)


    wat was dit ookalweer

    Anomaly schreef:
    Zo onwaarschijnlijk vind ik 't niet. Ik gebruik mijn discman best vaak, vooral als ik 's avonds in bed lig.


    Oh, haha. Komt waarschijnlijk omdat jij je discman nog vaak gebruikt. Maar misschien heb ik het ook wel fout en wordt het nog erg vaak gebruikt tegenwoordig. Lijkt me echter niet het geval. (:

    Ik heb nog steeds mijn oude walkman op mijn kamer liggen, alleen ik geloof niet dat hij het nog doet, haha. Mijn eerste MP3-speler heb ik overigens ook nog steeds ergens.
    Leuk dat jij je discman in elk geval nog gebruikt!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik heb er nooit een gehad, wel een walkman, maar een discman konden mijn ouders echt niet betalen.


    Your make-up is terrible

    Saisons schreef:
    (...)

    Oh, haha. Komt waarschijnlijk omdat jij je discman nog vaak gebruikt. Maar misschien heb ik het ook wel fout en wordt het nog erg vaak gebruikt tegenwoordig. Lijkt me echter niet het geval. (:

    Da's goed mogelijk. :v Ik denk zelf dat het nog wel veel wordt gebruikt onder volwassenen rond de 40/50. Omdat ik het mij zo voorstel dat die nog wel veel CD's hebben liggen en iets minder hebben met de wat moderne technologie als mobieltjes, mp4, iPods.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb een walkman gehad en mijn discman gebruik ik nu nog weleens. C;


    Caution first, always.

    ik heb hem nog ergens liggen, ik had een zilveren. Maar waar die is, is mij een raadsel. Een walkman heb ik zelfs ook nog gehad volgens mij...
    En een gameboy color natuurlijk :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik liet ze altijd binnen een maand vallen en stuk gaan. Op den duur stopte ik maar met kopen, dus ik heb geen en helaas geen kans dat ik eentje tegen zal komen.. Maar wel leuk dat je de jouwe terug vond!


    -