• De titel zegt het eigenlijk al.

    Nu mijn ervaring :

    Ik heb hier op quizlet een meisje leren kennen en heb haar voor het eerst gezien bij de Efteling. Ondanks dat het kort was. Was het wel super om haar even te zien. Uiteindelijk is vanwege een trein storing ze bij mij blijven slapen met 2 vriendinnen.
    Nu denken jullie vast ja wat heeft het met een bekend iemand te maken ? Dat zal ik jullie even uitleggen. Jullie kennen natuurlijk vast wel de dolly dots. nou de moeder van dit meisje is een zangeres van de dolly dots. nu ben ik een weekje geleden ongeveer naar hun toe geweest en heb ik ook voor het eerst die moeder ontmoet. Het is echt een schat van een vrouw. Heel open en de warmte straalt er vanaf.

    En wat is jullie ervaring hier mee ?
    x


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Een hele oude vriendin van mij heeft me ooit een keer de msn van Jan Smit gegeven, maar volgens mij was dat niet echt :P Ze wilde me gewoon sarren

    Hahahaha x'D Ik heb niet gepraat met een bekent iemand. Maaaar.
    1. Me oom kent Nicky. Winnares van idols. Ik vind haar kut. Maar dat boeit niet x'D
    2. Me moeder ging vroeger uit met Gerard Joling, want die is in mijn stadje geboren x'D
    3. Ik en me zus hebben in het wiegje van Karin Bloemen ofzo gelegen. Ja, ook zij komt uit dit kut gehucht.
    4. Oke, hier ben ik het meest trots op x'D Jk. Nee, mijn overbuurvrouw/peettante/vrouw waar ik bij kom te wonen als mijn ouders ongeluk krijgen, is vriendin van de moeder van Ephraïm van Lexington Bridge. En ik heb dus zijn handtekening, want die moeder had die nog liggen, en vond het GENIAAL dat ik van hun had gehoord. Paar weken later, kreeg ik een gigantische poster van LB. want die had Ephraïm's moeder nog liggen. x'D Ik vind het hilarisch.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb met Marco Borsato gezwommen en gepraat, met Brainpower gelunched en met Blof op het strand gelegen. Met Katja Schuurman mijn zwerfhondjes verzorgt terwijl Georgina Verbaan toekeek vanaf de veranda.
    En ja, dit is echt zo >.< Alleen kwam ik er pas achter dat ik met Marco Borsato had gezwommen toen ik weer in Nederland was -.-"
    Ik zal het even uitleggen: Ik heb op Curacao gewoond, op een nogal duur vakantiepark waar Marco Borsato een huisje bleek te bezitten. Ik heb hem in het zwembad ontmoet en zijn kinderen en vrouw ook. Een van de meiden die op dat park werkte was een goede vriendin van me geworden en zij had al vaker met Brainpower gesproken en gefeest. Ergens in februari was ik samen met haar aan het lunchen toen meneer Brainpower doodleuk kwam binnenlopen en even mee-at.
    En Katja Schuurman en Georgina Verbaan hadden een huisje naast dat van ons tijdens de opnamens van een of andere serie die totaal geflopt is. Blof lag gewoon een keer op het strand x']
    Oh, en ik heb Bassie en Adriaan ook ontmoet =D Toen waren ze in Curacao voor hun Amerika tour serie afleveringen dinges shit [A]

    Ik heb hooguit 10 woorden gewisseld met Yannick van der Velde uit de films 'In oranje' en 'De brief voor de koning' was trouwens bij de première van die laatste film x'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    4. Oke, hier ben ik het meest trots op x'D Jk. Nee, mijn overbuurvrouw/peettante/vrouw waar ik bij kom te wonen als mijn ouders ongeluk krijgen, is vriendin van de moeder van Ephraïm van Lexington Bridge. En ik heb dus zijn handtekening, want die moeder had die nog liggen, en vond het GENIAAL dat ik van hun had gehoord. Paar weken later, kreeg ik een gigantische poster van LB. want die had Ephraïm's moeder nog liggen. x'D Ik vind het hilarisch.

    Who The Fuck Is Ephraïm?

    Ik heb ooit wel eens tegen mijn hond gepraat.


    I recycle my thoughts.

    (cool)


    I recycle my thoughts.

    Bekende Honden Zijn The Shit (cool)
    Mag ik ook een keer met jouw hond praten ? [A]

    (...)
    Who The Fuck Is Ephraïm?

    Een dude van Lexington Bridge. Staat er in liefe schat


    The economy is suffering, let it DIE!

    Bekende Honden Zijn The Shit (cool)
    Mag ik ook een keer met jouw hond praten ? [A]

    Moet je wel eerst een afspraak met zijn assistent maken ben ik bang.
    Hij is nogal druk de laatste tijd.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Een dude van Lexington Bridge. Staat er in liefe schat

    Maar dat ken ik ook niet x']

    (...)
    Moet je wel eerst een afspraak met zijn assistent maken ben ik bang.
    Hij is nogal druk de laatste tijd.

    Hmm, maar ik zou hem wel heel graag willen ontmoeten! Hij is mijn held =D Ik ben zijn grootste fan =D

    (...)
    Maar dat ken ik ook niet x']

    Dat had ik ook niet verwacht. Ik kon ze ook alleen van naam. T is een boyband. Een echte boyband. Met allemaal jongentjes, die zingen. uit nederland, duitsland, en engeland volgensmij.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Weetje eingenlijk hoe grappig x'D De dolly dots x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    wat is er grappig aan ? xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]