• (Als je op de plaatjes klikt, zie je ze in het groot. Anders denk ik dat het nogal moeilijk wordt om te lezen. :'D)

    Nu ik sinds kort van Firefox naar Chrome ben overgestapt, word ik af en toe weleens lastiggevallen met de vraag of ik mijn pagina's niet naar het Nederlands wil vertalen door onze enorm geliefde en zeer effectieve Google Translate. Zo gezegd, zo gedaan dus. Erg leuk om te doen als je je verveelt en Quizlet een beetje dood is. ^^
    Ik heb er zelf denk ik ook al een paar topics over gezien, maar die ben ik jammer genoeg kwijtgeraakt. Als jullie nog leuke vertalingen hebben, dan mogen jullie ze natuurlijk ook hier neerzetten, hehe.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 14:43 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pulchre schreef:
    (...)

    Jij:

    En liefde is niet een overwinning mars - het is een koud en het is een gebroken Hallelujah.

    Applausje voor Google Translate, die zin klinkt geweldig vloeiend! _O_
    En ik wilde 'm juist weer veranderen. :')

    Ik ga Google eens proberen te overhalen om mijn profiel toch maar eens te vertalen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Een kroon is slechts een hoed die de regen laat in
    Bijna :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Het is dus blijkbaar toch gelukt. Ziehier nog een paar van Googles geweldige vertalingen. :')

    Mijn profiel 1 (check ook de "cavia" bij mijn oude usernames en mijn voornaam die blijkbaar Vechten betekent)
    Mijn profiel 2
    Signatures van Deerstalker, Skywalker en JamesPotter
    Signatures van Konigsberg, Hikikomori en Pippilotta


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Het is dus blijkbaar toch gelukt. Ziehier nog een paar van Googles geweldige vertalingen. :')

    Mijn profiel 1 (check ook de "cavia" bij mijn oude usernames en mijn voornaam die blijkbaar Vechten betekent)
    Mijn profiel 2
    Signatures van Deerstalker, Skywalker en JamesPotter
    Signatures van Konigsberg, Hikikomori en Pippilotta


    Dankjewel. Ik wilde hem opzoeken, maar dit helpt :Y)


    Tijd voor koffie.

    Novoselic schreef:
    Het is dus blijkbaar toch gelukt. Ziehier nog een paar van Googles geweldige vertalingen. :')

    Mijn profiel 1 (check ook de "cavia" bij mijn oude usernames en mijn voornaam die blijkbaar Vechten betekent)
    Mijn profiel 2
    Signatures van Deerstalker, Skywalker en JamesPotter
    Signatures van Konigsberg, Hikikomori en Pippilotta


    Ik heb buikpijn van het lachen XD

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 21:35 ]


    Not all those who wander are lost.