• Na bijna 12 jaar hebben ik en een vroegere schoolvriendin van de brugklas (en de daarop volgende 3 jaar) elkaar eindelijk terug gezien!

    Na het middelbaar zijn we allebei zo onze eigen weg op gegaan, en zijn we elkaar ook volledig uit het oog verloren, iets wat over het algemeen wel gebeurd met schoolvriendinnen en waar ikzelf allang vrede mee had gesloten, toen al.
    Maar sinds enkele maanden hebben we al zo wat terug contact via FB, en vandaag was ze dan eindelijk tot hier afgekomen! Iets wat niet zo evident is, aangezien het toch 2,5 uur rijden is en wat je dus niet zomaar tussendoor doet. En gezien we beiden een heel druk leven hebben dat veel te volgepland is, was het toch ook zoeken naar een datum die voor ons allebei ging :'D

    Het was echt een keigezellige dag die veel te vroeg is afgelopen. We hebben zoveel bijgekletst en ik heb echt genoten van de gezelligheid van vandaag. We hebben verteld over onze eigen levens, hoe de dingen voor elk van ons is verlopen maar ook gewoon over de dingen die ons bezig houden nu. Ondanks dat we elkaar bijna 12 jaar niet hebben gezien of echt gesproken, we volwassen zijn geworden en in veel opzichten veranderd en gegroeid, was het precies alsof we de draad oppakten waar het toen tussen ons was gestopt.

    Voor mij was het vandaag een erg speciale dag waar ik volop van genoten heb en ik kijk al uit naar volgende maand, aangezien we hebben afgesproken dat we sowieso 1 keer per maand afspreken. Dus onze nieuwe datum staat al vast en ik kijk er nu al naar uit!

    En behalve het uiten van m'n blijheid, hebben jullie nog iets speciaals gedaan vandaag of dit weekend of hebben jullie nog iets speciaals om naar uit te kijken?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Aaaawh! Altijd leuk om een oude vriendin weer in de armen te sluiten (bloos)

    Mijn eigen weekend verliep rustig.


    -

    Wat leuk!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wat leuk! ;D Ik ben dit weekend naar twee concerten geweest en gisteravond werd ik ineens uitgenodigd om bij een oude vriendin te komen logeren. Een heel druk, maar zeer geslaagd weekend. c;


    Caution first, always.

    Wat leuk! Ik heb laatst ook afgesproken met iemand die ik op mijn 10e een keer op vakantie heb leren kennen. Ik had haar dus ook al zes jaar niet gezien, het was zo leuk om haar weer te zien!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Poncho schreef:
    Aaaawh! Altijd leuk om een oude vriendin weer in de armen te sluiten (bloos)

    Mijn eigen weekend verliep rustig.

    Jah, het was echt leuk en ook vooral bijzonder :3

    En rustige weekendjes vind ikzelf ook zo op z'n tijd altijd fijn

    Blurryface schreef:
    Wat leuk! ;D Ik ben dit weekend naar twee concerten geweest en gisteravond werd ik ineens uitgenodigd om bij een oude vriendin te komen logeren. Een heel druk, maar zeer geslaagd weekend. c;


    Dat klinkt zeker als een druk, maar ook een zeer geslaagd weekend!

    Coliver schreef:
    Wat leuk! Ik heb laatst ook afgesproken met iemand die ik op mijn 10e een keer op vakantie heb leren kennen. Ik had haar dus ook al zes jaar niet gezien, het was zo leuk om haar weer te zien!

    6 jaar is ook al een behoorlijke tijd, ja :3 En super dat het ook zo leuk was.

    Zelf had ik namelijk wel wat schrik ervoor, want zo'n 9 jaar geleden had ik ook eens afgesproken met een vroegere schoolvriendin, maar ik en zij waren op die paar jaar tijd echt zo uit elkaar gegroeid dat het een enorme teleurstelling bleek. Dus ja, ik was vanmiddag echt wel zenuwachtig. Maar eenmaal dat ze er was, ging het allemaal gelijk vanzelf, alsof we elkaar nooit uit het oog zijn verloren.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    ^
    Echt fijn dat het tussen jullie meteen zo goed ging!
    Ik was ook wel bang dat het helemaal niet meer zou klikken, omdat we dus vakantievriendinnen waren en elkaar niet heel goed kenden ofzo. En ook omdat we toen een heel stuk jonger waren. Maar het was gelukkig heel gezellig!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    SonOfGondor schreef:
    Wat leuk!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah, wat super leuk zeg!
    Altijd bijzonder dat je na zoveel jaar toch nog de draad kunt oppakken!


    Every villain is a hero in his own mind.