• Oh god, ik schrok me daarnet echt dood en ik vind dat ik wel even met jullie mag delen waarom. :'D

    Vandaag voelde ik me niet zo lekker op school - ik had bonkende hoofdpijn, kon me totaal niet concentreren en had het gevoel dat ik met mijn hoofd in een luchtbel zat, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik dus naar het secretariaat gaan om te vragen of ik niet naar huis (lees: internaat) mocht, want ik had er echt enorm veel last van en kon helemaal geen les volgen. Zo gezegd, zo gedaan, dus ging ik op mijn kamer wat slapen, want ik was doodop.
    Even voor de duidelijkheid, we hebben drie verdiepingen op internaat: op de eerste zitten de meisjes van het vijfde en het zesde middelbaar, op de tweede die van het eerste tot en met het vierde en op de derde de jongens. Het is absoluut verboden voor de jongens om op de eerste en de tweede verdieping te komen en vice versa.

    Maar goed, na een paar uurtjes te hebben geslapen besloot ik om even op te staan en wat water te drinken, dus liep ik naar m'n kast om mijn flesje water te zoeken - vloog ineens de deur open. Ik schrok me dood, maar ik dacht dus dat een of andere begeleider was gaan kijken of ik wel echt sliep. Bleek het een jongen te zijn. Een jongen in een pyjama en op kousenvoeten die zich ook doodschrok omdat er iemand in de kamer zat.
    Wat bleek - hij had lesuitval en was vroeger naar internaat gekomen en omdat hij dacht dat-ie verder helemaal alleen was, besloot-ie om zich "te vergissen" van verdieping en eventjes te gaan kijken waar ik sliep (er kleeft op iedere deur zo'n papiertje met naam en school, dus wist hij zo waar mijn kamer was) en naar eventuele dagboeken of zo te zoeken. Aha, ik heb er een stiekeme stalker/bewonderaar bij, weet ik dat ook weer. :'D

    Sorry, dat moest ik gewoon even kwijt, haha. Hebben jullie onlangs ook iemand betrapt op iets stiekems?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 14:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het alleen een beetje vreemd dat hij je dagboek wilt lezen. Haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Da's gewoon zwaar creepy, ik zou hem waarschijnlijk geslagen hebben uit schrik...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Gaf hij nu zelf toe dat hij je kamer en dagboek wilde zien? En dan bedenkt hij ook nog eens dat in zijn pyjama te doen haha.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik had hem een mep gegeven geloof ik. D: Dat is best wel creepy...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waarschijnlijk had ik gelachen en zo en daarna nadat hij weg was me beseffen dat het wel heel creepy is :'D
    Oh en ik heb trouwens niet echt iemand betrapt of zo

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 15:21 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    That's one creepy guy. ._.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wauw, dat is eng! Ik zou denk ik hem verbaasd aankijken, maar een klap verkopen? Dat kan ik niet zo goed bij een jongen, omfg. HAHAHAHA.
    Ik ga nog even stuk, serieus dit is voor mij echt tja lachwekkend of hoe dat ook mag heten. (x

    Euhm, nee niet echt. (;


    Croyance schreef:
    Gaf hij nu zelf toe dat hij je kamer en dagboek wilde zien? En dan bedenkt hij ook nog eens dat in zijn pyjama te doen haha.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 15:38 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Creepy o.o
    Waarom zou hij erbij zeggen dat hij op zoek naar je dagboek was tho? Not so smooth x'D.


    i put the fun in funeral

    Ik had denk ik agressief geworden of zo. Blijf uit mijn kamer!
    Het is jouw privacy en hij moet daar ( en al helemaal niet tegen de regels in ) niet naar binnen gaan. Heb je het gemeld aan de begeleiders?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 16:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Puzzlette schreef:
    That's one creepy guy. ._.


    wat was dit ookalweer

    That's one creepy stalker... Succes ermee :Y)

    Edit: Maar even eh? Is het niet slim als je het aan een begeleider doorgeeft? Wie weet wat hij nog meer in staat is.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 17:52 ]


    -

    Croyance schreef:
    Gaf hij nu zelf toe dat hij je kamer en dagboek wilde zien? En dan bedenkt hij ook nog eens dat in zijn pyjama te doen haha.

    Ja, haha. Maar hij is een beetje, laten we zeggen ... vreemd. :'D

    + @ Kyle & Gail, misschien niet heel erg, want dan zeuren ze waarschijnlijk dat ik mijn kamer maar op slot had moeten doen, wat ik dus eigenlijk nooit doe. x')

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 18:27 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Creepy dat hij je dagboeken wilt lezen, maar wel grappig dat je hem tegen kwam. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ja, haha. Maar hij is een beetje, laten we zeggen ... vreemd. :'D

    + @ Kyle & Gail, misschien niet heel erg, want dan zeuren ze waarschijnlijk dat ik mijn kamer maar op slot had moeten doen, wat ik dus eigenlijk nooit doe. x')


    Ik denk eerlijkgezegd dat ze die jongen terecht gaan wijzen, aangezien hij op de verkeerde afdeling was. Sowieso om dat.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 18:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    26 - 02 - '16