• Ik wil een zang wedstrijd beginnen stuur een filmpje van je zang in voor 1 januari en hier heb je je formulier die je moet invullen
    Je mag zingen met je muziek instrument

    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Welk liedje:
    Zit jij in een koor of zangles:


    tiptoe through the tulips...

    Heb je toestemming van een mod?


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Cogitationes schreef:
    Heb je toestemming van een mod?



    Nee waarom


    tiptoe through the tulips...

    JeffTheKiller schreef:
    (...)


    Nee waarom


    Ik wil een facepalm doen, maar blijkbaar ben je nieuw hier, dus ga ik het uitleggen.
    Om te voorkomen dat wedstrijden hier op Quizlet ordelijk verlopen moet je een formulier inleveren bij de mods. Die kun je vinden onder Forum > Forum index > wedstrijden > Het algemene wedstrijd topic.
    Pas als dit helemaal in orde is, het jouw beurt is en je schriftelijk toestemming krijgt van een van de moderators, mag je je wedstrijd beginnen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 17:15 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik wil een facepalm doen, maar blijkbaar ben je nieuw hier, dus ga ik het uitleggen.
    Om te voorkomen dat wedstrijden hier op Quizlet ordelijk verlopen moet je een formulier inleveren bij de mods. Die kun je vinden onder Forum > Forum index > wedstrijden > Het algemene wedstrijd topic.
    Pas als dit helemaal in orde is, het jouw beurt is en je schriftelijk toestemming krijgt van een van de moderators, mag je je wedstrijd beginnen.



    1. Ik ben niet nieuw xD
    2. Bedankt


    tiptoe through the tulips...

    JeffTheKiller schreef:
    (...)


    1. Ik ben niet nieuw xD
    2. Bedankt


    Maar wel op het forum blijkbaar, want anders had je dit wel geweten, neem ik aan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Maar wel op het forum blijkbaar, want anders had je dit wel geweten, neem ik aan.



    Ik heb nog nooit een wedstrijd begonnen daarom


    tiptoe through the tulips...

    -> Slotje, als je je wedstrijd wilt doorzetten, kun je dit doen door je bij een wedstrijdmod aan de melden. Meer informatie vind je in dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/subforum.php?fid=34


    I am an idiot, I move.