• ik moest dus briefje inleveren op sgool bij administratie en daar waren dus allemaal vn die 4e klassers enz. en ik leg dus da briefje daarneer en vraag ofk weer weg mogt omdak fcking haast had. gaat die kerel seike enz. dus ik beetje brommerig antwoord geven begint in 1 x so'n 4e klasser van ''o mijn god kijk se draagt zwarte nagellak [this donkerblauw trouwens o_o] wat een gothic!'' ik hem dus so negeren komt ie aan met zo'n studs armband en segt ie ''Mooi he ? egt wel wat voor jouw gothic'' dus ik mompel so ''prachtig'' en toen ben ik weggegaan met mijn vriendinnen egt die gasten bleven maar door gaan en die gast vn administratie moest er nog omlachen ook :X viese kutlui ;l en die man beschuldigde mij ook nog er is vn datk gespijbeld had o_o watk nie gedaan heb ;l


    We can only learn to love by loving.

    Omgosh 0o


    Take My Hand Take A Breath ...

    ik had al lang iets gezegd tegen die gastjes van het 4e doe ik al lang

    Lissie toch,
    Kijk luister nie naar! Je bent zoals je bent! En neem Gothic maar op als een compliment, het is verkozen tot de mooiste Subcultuur ooit. En die 4de klasser hebben zelf niet eens door waar ze het over hebben. Zo neomen ze me Emo. En ik loop in een zwarte skinny rons, zware combatlaarzen, een donker groene green day shirt.
    Maar ik vind het niet erg, ze hebben er allemaal geen verstand van. En ga lekker zeuren bij je ouders over die zak van de administratie ^^ Mijn vader gaat dan de meeste leraren vermoorden xD
    Dus komt erop neer: LUISTER NIET NAAR ZE!!


    death to the one at the end of the serenade.

    ik had al lang iets gezegd tegen die gastjes van het 4e doe ik al lang

    kseg nooit wat tegen die kutlui . sonde vn mijn mooie woorden. en mijn vriednin demi was mie tog boos p die gast die ging schreeuwe toen we dat hok uit waren van ''OMG LAAT HEM SIJN OGEN LASEREN SELFS IK SIE DAT DAT BLAUW IS EN GEEN SWART STOMME MOGOOL DAT DIE IS ''


    We can only learn to love by loving.

    Nicol :'(
    Erg voor je, maar mijn dag suckte meer :S
    Gosh, maar bttp [Back to the Point] Die mensen zijn very dom, gewoon negeren.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Lissie toch,
    Kijk luister nie naar! Je bent zoals je bent! En neem Gothic maar op als een compliment, het is verkozen tot de mooiste Subcultuur ooit. En die 4de klasser hebben zelf niet eens door waar ze het over hebben. Zo neomen ze me Emo. En ik loop in een zwarte skinny rons, zware combatlaarzen, een donker groene green day shirt.
    Maar ik vind het niet erg, ze hebben er allemaal geen verstand van. En ga lekker zeuren bij je ouders over die zak van de administratie ^^ Mijn vader gaat dan de meeste leraren vermoorden xD
    Dus komt erop neer: LUISTER NIET NAAR ZE!!


    Super Pheeeeeeeeeeeeeeebs (H)_(H)
    jij nie emo jij mijn schat gheghe
    en ik praat niet meer met mijn ouders n_n vind se nie lief meer :l se seiken alleen mr en geven die man vn de administratie nog gelijk ook wnt se vinden me ook een stom gothic kind o_o <

    We can only learn to love by loving.

    Ik zou zo vet sarcastisch daar op reageren, ja hou je mond, ik ben Satan aan het aanbidden, ofzo.


    blame the bully.

    Ik zou zo vet sarcastisch daar op reageren, ja hou je mond, ik ben Satan aan het aanbidden, ofzo.


    *ligt dubbel*
    die vindk stoer :P gak volgende x segge n_n


    We can only learn to love by loving.

    Gelukkig zijn niet alle 4e klassers zo :D
    (ben zelf 4e klasser xD)
    Maar ik begrijp wat je bedoelt, dat soort mensen zijn echt irri!


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ik ken het, In mijn klas word ik dan gepest omdat ik zwart haar heb :S (donker bruin eigenlijk) En dan noemen ze mij ook gothic:S:S En de jongens uit de 4de vinden mij trouwens leuk xD Vaaagg!!!

    Xx. Tara

    Ik zou zo vet sarcastisch daar op reageren, ja hou je mond, ik ben Satan aan het aanbidden, ofzo.

    OMG die is egt wel goed

    Ik zou zo vet sarcastisch daar op reageren, ja hou je mond, ik ben Satan aan het aanbidden, ofzo.

    That's what I wanted to say :']
    Mijn tactiek, werkt perfect (cool)


    No growth of the heart is ever a waste