• de hemel en in de hel. ik geloof wel dat er een hiernamaals is. de hemel wel maar niet echt in de hel. eigenlijk denk ik ook dat waneer je dood gaat dat je weer als een ander persoon terug komt. Ik ben gedoopt en ben christelijk

    ik wil geen ruzie erover maar ik ben benieuwd hoe jullie over de hemel en de hel denken. of waar je dan in gelooft. en waarom.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De hemel en de hel zijn verzinsels van de kerk die de mensen bang wilden maken. Ik geloof er dus niet in.
    Ik geloof in reïncarnatie van je ziel.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben Atheïst.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Bullshit.

    Sensei schreef:
    Ik ben Atheïst.

    en dan geloof je in......


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hemel en Hel zijn verzinsels van de Kerk om geld af te troggelen van de gewone mens en het volk te onderdrukken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik weet niet wat ik denk maar als ik iets moet zeggen denk ik dat we terugkomen als 'beschermengel' en zo mensen helpen,op het goede pad houden, ...


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    trollycullen schreef:
    (...)
    en dan geloof je in......


    Geen God.
    Wel Buitenaards leven.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    There is nothing above, there is nothing below, heaven and hell lives in all of us.

    Ik geloof er wel in, maar niet zoals het altijd voorgesteld wordt.
    Voor mij is het eerder de manier waarop mensen over je denken als je gestorven bent. Heb je veel mensen gekwetst en beledigd (of erger) dan zullen je waarschijnlijk door niet veel mensen gemist worden, dat lijkt me echt een hel.
    Maar als je juist vriendelijk bent en anderen helpt, dan zullen ze je heel positief herdenken, dat is voor mij dan de hemel.

    Als mensen over de hemel praten, zeggen ze vaak "daarboven", dat slaat voor mij dan op de hersentjes, jawel.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 17:01 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik geloof dat he na de dood ergens na toe gaat,Niflheim.
    Ik geloof niet dat goed en slecht word gescheiden,iedereen gaat naar Niflheim.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    "Alles wat van boven komt, komt van onder."
    Oftewel: Alles waarvan wij denken wie/wat God is, hebben wij uiteindelijk zelf verzonnen. Ik geloof wel dat er íets is, geen idee wat, maar ik geloof niet in de hemel of de hel.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Amused schreef:
    Ik weet niet wat ik denk maar als ik iets moet zeggen denk ik dat we terugkomen als 'beschermengel' en zo mensen helpen,op het goede pad houden, ...


    Zo denk ik er ook over, daar wil ik in geloven. Ik ben niet goedgelovig, maar dat is een mooie gedachte. c:


    wth.

    BEL0VED schreef:
    De hemel en de hel zijn verzinsels van de kerk die de mensen bang wilden maken. Ik geloof er dus niet in.
    Ik geloof in reïncarnatie van je ziel.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 17:05 ]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Quixotic schreef:
    (...)

    Zo denk ik er ook over, daar wil ik in geloven. Ik ben niet goedgelovig, maar dat is een mooie gedachte. c:

    Vind ik ook :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Sensei schreef:
    Ik ben Atheïst.


    Maar wel gedoopt en communie gedaan, maar dat mocht ik nu zelf beslissen. Ik geloof dat je een geest word


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!