• Ik ben donderdagavond naar de tattooshop gegaan met mijn moeder, en heb daar mijn industrial laten piercen c:
    Ik weet dat ik wat jong ben voor een piercing, maar een industrial is een staafje door je oor dus het is in ieder geval niet in mijn gezicht :'). Al een tijdje wilde ik deze piercing, maar ik had niet echt het geld om hem te laten piercen. Na eventjes sparen is het me toch gelukt en heb hem gehaald - natuurlijk met begeleiding van mijn moeder. Het deed niet eens zoveel pijn, alleen zodra de naald twee keer door je oor gaat voelt het een paar seconden alsof je oor er elk moment af kan vallen. Gelukkig was die pijn binnen tien seconden alweer weg. Ik heb er nu twee staafjes door, maar binnen een half jaar zodra het helemaal genezen is krijg ik één staaf die er helemaal door heen gaat.

    Ik ben er zo blij mee dus ik dacht, ik kom het even melden ^-^. Hebben jullie piercings?


    Dit is hem. Sorry voor de kwaliteit, het is 's avonds en mijn telefoon heeft niet de beste camera :3.

    Aidan schreef:
    Ik heb niet heel veel verstand van piercings, maar hoort het staafje niet korter te zijn. Wel cool dat het van je ouders mag ;)


    Weet niet of het hier ook bij is, maar die staafjes zijn zo lang omdat vaak de huid nog gaat zwellen. Weet echt niet of dar hierbij ook zo is, want het zit door kraakbeen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gaaf staat leuk. Zepf heb ik niks geen oorbellen piercings helemaal niks en ik wil het ook neif


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wil een helix in mijn oor maar van mijn moeder mag dat pas als ik 18 ben! Ik kan echt niet zó lang wachten... :(
    Ik vind zo'n piercing btw ook erg mooi (:

    Nice! Ziet er netjes uit. Ik heb zelf een helix :>


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Donar schreef:
    Lol bij mijn piercer had ik direct een hele staaf. Bovendien is de geneestijd 6 tot 8 weken en niet aan half jaar. Als is de industrial wel een van de moeilijkste piercings kwa genezing.


    *qua

    De algemene geneestijd voor een piercing/oorbel is 6 tot 8 weken behalve bij kraakbeen piercings zoals neus en oorschelp, dit kan echt goed 3 á 4 maanden duren, soms wel langer.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Vet! Mijn ouders vinden tatoeages en piercings huid verminking dus op het moment heb ik alleen een super gave air brush tattoo die er binnenkort alweer af zal zijn helaas. Nog even wachten tot ik uit huis ben en ik mijn studie, die zij betalen, heb afgerond :')


    Happy Birthday my Potter!

    Deilia schreef:
    (...)

    *qua

    De algemene geneestijd voor een piercing/oorbel is 6 tot 8 weken behalve bij kraakbeen piercings zoals neus en oorschelp, dit kan echt goed 3 á 4 maanden duren, soms wel langer.
    hmm bij mij kraakbeen ben ik er altijd met 6 a8 weken vanaf hoor. Ik heb er een hoop.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Tof!
    Ik heb zelf 2 paar gaatjes, alleen het tweede paar zit iets te dicht op het eerste paar waardoor ik moeilijk twee knopjes naast elkaar kan dragen. En dicht laten groeien heeft geen zin meer nu, want ik draag al heel lang geen oorbellen meer en nog zijn ze niet dichtgegroeid. :')
    Ik wil een derde gaatje, maar ik ben bang dat 'ie dan weer te dicht op de vorige komt. :c

    Ik vind dat echt een mooie piercing.
    Ik had ooit een helix maar die moest ik uit doen omdat het te veel ontstak. Ik zou hem best terug willen laten zetten en dan nog een tragus. Maar dat gaat er hoogstwaarschijnlijk nooit meer van komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het heel leuk lijken! Ik heb zelf geen piercings (zelfs geen oorbel gaatjes)


    Alleen maar tranen van geluk

    Cool!!! Ik mag misschien over een jaar een neus piercing!! weetjewel, net als een stier XD

    JeffreyWoods schreef:
    Cool!!! Ik mag misschien over een jaar een neus piercing!! weetjewel, net als een stier XD

    Een septum. :') Ik raad je aan om eerst je research te doen voordat je er eentje neemt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga waarschijnlijk ook een industrial laten zetten maar ik heb een klein vraagje: Hoe zit het met sporten? Ik turn drie keer per week en als het gevaarlijk is om het in te hebben tijdens het helen wil ik dat graag van tevoren weten 😆


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Anaklusmos schreef:
    Ik ga waarschijnlijk ook een industrial laten zetten maar ik heb een klein vraagje: Hoe zit het met sporten? Ik turn drie keer per week en als het gevaarlijk is om het in te hebben tijdens het helen wil ik dat graag van tevoren weten 😆


    Ehm, gevaarlijk zou ik het niet noemen. Je zou er tijdens het turnen een pleistertje omheen kunnen doen zodat het niet beschadigd raakt :')

    Ik had op dit topic dus al gereageerd. Vond het al zo vreemd dat het mij zo bekend voor kwam. Haha.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 22:07 ]


    "Ignite, my love. Ignite."