• Hi there
    Ik moet binnenkort mijn portfolio ''af'' hebben, af tussen haakjes omdat een portfolio nooit af is (:
    Maar iig al waardig genoeg om op te kunnen sturen naar bedrijven, ik moet binnenkort gaan solliciteren.

    Dit portfolio is wel gericht op game art.
    (Dat houdt in dat ik art voor games wil maken. Karakters, wezens, props blabla)

    Portfolio

    De omgeving bij het 3D gedeelte haal ik wss weg. Ik ben absoluut geen environment artist.
    De 2D page vind ik nog slordig ivm de 3D page, maar ik weet niet zo heel goed hoe ik dat moet fixen. Ook de sprite sheets (De gifjes) moeten nog verwerkt worden tot iets mooiers en meer.


    Hebben jullie nog tips? Wat kan weg, wat is lelijk, wat kan beter. Noem het maar op. Je mag kut dingen zeggen, alleen maar kritiek mag, ik kan ertegen en ik zal er naar kijken!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 1:19 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Okee allereerst, ik kan zelf niet tekenen of iets, dus ik ben absoluut geen expert.

    Mijn opmerkingen: Ik vind de derde 2D tekening minder sterk en ik vind de tong van je groene 3D monster wat raar.

    Verder vind ik het voornamelijk hartstikke knap en goed gemaakt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ziet er erg goed uit! mijn vriend doet ook game art, in Breda en hij maakt ook zulke figuren!
    Alleen het gezicht van die man bij 3D, vind ik er niet mooi uitzien... Hij heeft wel ogen, maar verder vind ik zijn gezicht niet echt iets uitdrukken of is dat de bedoeling? Je 2D werk vind ik erg mooi, vooral het eerste figuur. Heel gedetailleerd! Zelf bedacht? :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ampersand schreef:
    Okee allereerst, ik kan zelf niet tekenen of iets, dus ik ben absoluut geen expert.

    Mijn opmerkingen: Ik vind de derde 2D tekening minder sterk en ik vind de tong van je groene 3D monster wat raar.

    Verder vind ik het voornamelijk hartstikke knap en goed gemaakt
    Ja, klopt. Ik weet nog niet zo goed hoe ik de 2D page aantrekkelijker moet maken. Het is niet zo makkelijk als 3D :'D

    En de tong hoort zo raar te zijn, was de bedoeling dat hij een lange, flexibele tong heeft. concept @ 2d


    I live for the applause, you will die for it.

    Wow, dat ziet er echt goed uit. Ik kan niet tekenen enz, dus ik heb er geen verstand van.


    16 - 09 - '17

    Ziet er goed uit! Beter dan sommige games die ik zie verschijnen haha.

    Nog wel een tip; als ik jou was zou ik een iets uitgebreidere beschrijving bij elk design zetten; bijvoorbeeld van in welke periode je het hebt gemaakt, voor welke opdracht het was, hoe lang je erover hebt gedaan, een kort verhaal achter het personage, et cetera. Dan hebben ze iets meer backstory bij de onderdelen van je portfolio, zeg maar.

    Niet dat ik ervaring heb. Maar zo zou ik het doen, haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    nerveus schreef:
    Ziet er erg goed uit! mijn vriend doet ook game art, in Breda en hij maakt ook zulke figuren!
    Alleen het gezicht van die man bij 3D, vind ik er niet mooi uitzien... Hij heeft wel ogen, maar verder vind ik zijn gezicht niet echt iets uitdrukken of is dat de bedoeling? Je 2D werk vind ik erg mooi, vooral het eerste figuur. Heel gedetailleerd! Zelf bedacht? :)
    Hmm, je bedoelt de neus en de mond enzo? Misschien dat ik die dan nog wel duidelijker maak morgen!
    En ja, eigen concept. (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Goner schreef:
    Ziet er goed uit! Beter dan sommige games die ik zie verschijnen haha.

    Nog wel een tip; als ik jou was zou ik een iets uitgebreidere beschrijving bij elk design zetten; bijvoorbeeld van in welke periode je het hebt gemaakt, voor welke opdracht het was, hoe lang je erover hebt gedaan, een kort verhaal achter het personage, et cetera. Dan hebben ze iets meer backstory bij de onderdelen van je portfolio, zeg maar.

    Niet dat ik ervaring heb. Maar zo zou ik het doen, haha.
    Heb er echt nét wat beschrijvingen bij gezet, maar zal eens kijken of ze uitgebreider kunnen!


    I live for the applause, you will die for it.

    Sterben schreef:
    (...)Hmm, je bedoelt de neus en de mond enzo? Misschien dat ik die dan nog wel duidelijker maak morgen!
    En ja, eigen concept. (:


    Ja de mond en de neus, als je die aanpast zou er wat meer expressie zijn, wat het mooier maakt. ;)

    Knap hoor dat het je eigen concept is, echt gaaf gedaan!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Woooww knap gemaakt hoor, Ik vind ze wel mooi, de 'foutjes' bij de gezichten enzo maken het juist weer speciale en monster-achtiger.

    LookLikeThis schreef:
    Woooww knap gemaakt hoor, Ik vind ze wel mooi, de 'foutjes' bij de gezichten enzo maken het juist weer speciale en monster-achtiger.
    Welke foutjes bedoel je precies bij zijn gezicht?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ziet er al goed uit ^^
    Wat ik wel zou doen, bij jouw werk is de plaatjes kleiner op de site maken (ze worden bijvoorbeeld groter als je ze aanklikt, of er opent een nieuw tabblad). Ik heb ook een portfoliosite moeten, toevallig ook voor game art, yay, en grote plaatjes, met veel scrollen etc, werd ten strengste afgeraden. Vooral omdat veel mensen ook mobiel kijken en een groot plaatje veel meer data kost dan een klein plaatje. Als iemand dan bij een plaatje denk "He, die wil ik wel wat beter bekijken" Dan klikken ze er wel op.

    En een foto van jezelf op de voorpagina wil ook nog wel eens helpen, men wilt graag weten met wie ze te maken hebben. Dit werd mij ook allemaal verteld. :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    Ziet er al goed uit ^^
    Wat ik wel zou doen, bij jouw werk is de plaatjes kleiner op de site maken (ze worden bijvoorbeeld groter als je ze aanklikt, of er opent een nieuw tabblad). Ik heb ook een portfoliosite moeten, toevallig ook voor game art, yay, en grote plaatjes, met veel scrollen etc, werd ten strengste afgeraden. Vooral omdat veel mensen ook mobiel kijken en een groot plaatje veel meer data kost dan een klein plaatje. Als iemand dan bij een plaatje denk "He, die wil ik wel wat beter bekijken" Dan klikken ze er wel op.

    En een foto van jezelf op de voorpagina wil ook nog wel eens helpen, men wilt graag weten met wie ze te maken hebben. Dit werd mij ook allemaal verteld. :')
    gg mijn leraar zei dat ze scrollen juist fijn vonden. :'D
    Ja, Carbonmade is best vaag.. Je kan niet zo heel veel, dus ik kan ze ook niet aanklikbaar maken. Kan natuurlijk wel de tekeningen zelf croppen (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Sterben schreef:
    (...)gg mijn leraar zei dat ze scrollen juist fijn vonden. :'D
    Ja, Carbonmade is best vaag.. Je kan niet zo heel veel, dus ik kan ze ook niet aanklikbaar maken. Kan natuurlijk wel de tekeningen zelf croppen (:

    Ooh, haha, ja doe 't dan maar wel :') Dan is het dus persoonsgebonden.

    En dat is best wel jammer van Carbonmade. Misschien dan allemaal croppen tot dezelfde grootte? Dan ziet het er ook wat overzichtelijker uit denk ik <:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Ooh, haha, ja doe 't dan maar wel :') Dan is het dus persoonsgebonden.

    En dat is best wel jammer van Carbonmade. Misschien dan allemaal croppen tot dezelfde grootte? Dan ziet het er ook wat overzichtelijker uit denk ik <:
    Ja, ga ik zeker doen!


    I live for the applause, you will die for it.