• Mijn galaxy s2 bleef hangen dus haalde ik de batterij eruit en nu als ik hem opstart bleef hij hangen bij het begin plaatsje met de titel en nu blijft hij hangen bij de gloeiende 'samsung' en ik weet dus niet wat ik er mee moet. Ik heb hme maar even uitgezet en in de la gelegd misschien moet hij even rusten maar ik heb echt geen idee of ik dit kan laten maken stel hij wil niet meer opstarten.


    =

    Dat had ik laatst ook met mijn telefoon, i heb hem gereset en toen deed hij het weer. Geen idee hoe dat bij een Samsung moet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat had ik laatst ook met mijn telefoon, i heb hem gereset en toen deed hij het weer. Geen idee hoe dat bij een Samsung moet.

    Kun je het beste even Googlen, bij elke telefoon kan dat anders zijn, geloof ik.


    Deep inside, I've never felt alive

    ik probeerde dus te resetten net via hulop van google en hijgeeft aan ''failed to mount/system etc.''

    Volgensmij doet hij het niet bij mijn tellefoon


    =

    Oh dat heb ik ook al gehad ^_^
    Ik liet hem gewoon een veel keer achter elkaar opstarten maar altijd lang genoeg wachten zodat ik zeker weet dat hij vast hangt en niet gewoon traag opstartte.
    Maar na een 6 tal keer ging hij weer :')


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik heb eigenlijk geen idee, sorry.


    wat was dit ookalweer

    Ramin schreef:
    Oh dat heb ik ook al gehad ^_^
    Ik liet hem gewoon een veel keer achter elkaar opstarten maar altijd lang genoeg wachten zodat ik zeker weet dat hij vast hangt en niet gewoon traag opstartte.
    Maar na een 6 tal keer ging hij weer :')


    ik zal opnieuw proberen op te starten eeen aantal keer


    =

    Hmm het werkt niet ugh


    =

    I'm sorry, dan kan ik je niet verder helpen..


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Dat heb ik echt al honderd keer gehad. De enige oplossing is volgens mij resetten, of ga ermee naar de winkel. Succes!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''