• De feestdagen komen er weer aan, gezellig met z'n allen knus in huis, familie die op bezoek komt of gewoon gezellig alleen met je ouders. Ik keek van de week al op social media en merkte dat er wel een paar dingen elk jaar voorbij kwamen. Dus ik heb hierbij mijn allereerste lijstje gemaakt.

    Clichés tijdens de feestdagen

    Ik had er nog veel meer willen bij toevoegen maar helaas is het maximum 5 items, Ik hoop dat jullie er wat van vinden.


    Hmm, wat is nog meer cliché...
    Extra vaak voor een (open) haard willen zitten, je niet schamen voor het dragen van foute kersttruien, een sneeuwpop maken omdat het jeugdsentiment is. Oh en laten we alle cliché cadeautjes niet vergeten die we elkaar geven.

    Elvenking schreef:
    Hmm, wat is nog meer cliché...
    Extra vaak voor een (open) haard willen zitten, je niet schamen voor het dragen van foute kersttruien, een sneeuwpop maken omdat het jeugdsentiment is. Oh en laten we alle cliché cadeautjes niet vergeten die we elkaar geven.


    Of de typische kerstreclame waar alle BN'ers miljoenen voor betaald worden.

    Neala schreef:
    (...)

    Of de typische kerstreclame waar alle BN'ers miljoenen voor betaald worden.

    Ohgawd. Doe mij maar liever die coca cola reclame's. Die geven nog een echt kerstgevoel. Plus het liedje is leuk. (:

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ohgawd. Doe mij maar liever die coca cola reclame's. Die geven nog een echt kerstgevoel. Plus het liedje is leuk. (:


    Nog een hele leuke cliché.... De rare kerstmutsen of de Rudolph Diadeems

    Zeuren over pepernoten en de kersboom vind ik niet meer dan terecht. Maar goed.

    Voor de rest leuk lijstje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Zeuren over pepernoten en de kersboom vind ik niet meer dan terecht. Maar goed.

    Voor de rest leuk lijstje.


    Ik niet eigenlijk, niet iedereen viert kerst, of sommige mensen vieren juist wel kerst en geen sinterklaas, of Hannukah. Bij pepernoten kan ik het wel begrijpen dat ze er te vroeg in kunnen liggen maar van kerstartikelen juist niet, het ligt helemaal zelf aan de persoon of die het wil vieren, want veel mensen vergeten dat Hannukah ook al voor de deur staat, namelijk 6 december al, en eindigt op 14 december, natuurlijk is het niet zo lang maar ik vind dat net zo belangrijk als andere mensen bijvoorbeeld het kerstfeest vinden.

    Grappig lijstje :0

    Minimaal 5 items (: Je kan er zoveel toevoegen als je wilt.

    Dit lijkt wel van Dylan heagens haha.

    Neala schreef:
    (...)

    Ik niet eigenlijk, niet iedereen viert kerst, of sommige mensen vieren juist wel kerst en geen sinterklaas, of Hannukah. Bij pepernoten kan ik het wel begrijpen dat ze er te vroeg in kunnen liggen maar van kerstartikelen juist niet, het ligt helemaal zelf aan de persoon of die het wil vieren, want veel mensen vergeten dat Hannukah ook al voor de deur staat, namelijk 6 december al, en eindigt op 14 december, natuurlijk is het niet zo lang maar ik vind dat net zo belangrijk als andere mensen bijvoorbeeld het kerstfeest vinden.


    The fuck is Hannukah nou weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je bent The Sound of Music vergeten. Dat is er ell jaar ook weer bij :')


    she believed she could & so she did

    Ik ben juist super blij als de pepernoten er weer zijn. Damn wat zijn die toch lekker ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Ik ben juist super blij als de pepernoten er weer zijn. Damn wat zijn die toch lekker ^^

    Daar was ik dit jaar ook iets te enthousiast over. Ik kan nu al geen pepernoot meer zien. (cat)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2015 - 19:42 ]

    Elvenking schreef:
    (...)
    Daar was ik dit jaar ook iets te enthousiast over. Ik kan nu al geen pepernoot meer zien. (cat)


    Oh ik niet hoor. Laat ze maar komen :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Requiescat schreef:
    Grappig lijstje :0

    Minimaal 5 items (: Je kan er zoveel toevoegen als je wilt.


    Nee heb ik geprobeerd, bij 20 crashte de hele lijst..

    Jonty schreef:
    (...)

    The fuck is Hannukah nou weer.


    Dat is een Joodse feestdag.