• Hier in Noorwegen dan =D.
    Het is alleen een beetje jammer dat het voor nu nog natte sneeuw is en dat het niet echt blijft liggen, maar alsnog: er is sneeuw! Dit geeft wel hoop voor eindelijk weer eens een echte winter.

    Het witte op de bovenste bomen op de berg is sneeuw.



    Is het ergens anders ook leuk weer?


    I am an idiot, I move.

    Yay! Sneeuw! (:
    Nee. Het regent hier de hele dag al. (Friesland) en ik moet vanavond ook nog naar mijn werk fietsen. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 15:52 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    cool!


    in nederland regent het ook alleen maar :(

    Hier in Limburg schijnt de zon, gelukkig. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Al sneeuw in midden oktober! Wat leuk. :'D
    Daarvan kunnen we hier in Groningen alleen maar dromen. Ik ben met de trein naar de stad gegaan vandaag, maar op die kleine stukjes van en naar de stations ben ik toch nog nat geworden. Het weerbericht zei dat er 's ochtends buien zouden zijn en dat deze later op de dag naar het noorden weg zouden trekken, maar daar schiet ik natuurlijk niet veel mee op als ik zelf in het noorden zit. ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Af en toe regen en zon hier (:

    Hier in het lokaal van Rotterdam is het erg warm.
    Het lijkt net een oven, maar ik had vanochtend regen.

    En Noorwegen, ik ben jaloers. Ziet er wel gaaf uit.


    Vampire + Servant = Servamp

    Doofenshmirtz schreef:
    Af en toe regen en zon hier (:


    wat was dit ookalweer

    Ik dacht al, "Huh, sneeuw?"

    Maar in noorwegen dus :P


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Doofenshmirtz schreef:
    Af en toe regen en zon hier (:


    26 - 02 - '16

    Nee, jammer genoeg sneeuwt het ook niet in België. Het regent soms, maar zeker niet altijd. Ik hoop echt dat we dit jaar een witte kerst zullen hebben!!!

    Ze zeggen dat het vanmiddag zonnig wordt hier, daar hopen we dan maar op :Y)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    In Groningen schijnt de zon, in mijn tuin dan. (x


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik hoop juist dat het een droge winter is want ik durf niet met de auto rijden als het sneeuwt en glad ligt :')


    If I were once a planet, you were the axis

    Eadlyn schreef:
    Ik hoop juist dat het een droge winter is want ik durf niet met de auto rijden als het sneeuwt en glad ligt :')


    Eigenlijk ik nu ook, aangezien ik aan het lesrijden ben. ;D


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!