•       Stel je voor, een wereld waarin alleen intelligente mensen mogen overleven.
    De rest wordt zonder enig pardon gedood – en in dit concept is het de normaalste zaak ter wereld.
          Zodra jongeren de geweldige leeftijd van eenentwintig jaar bereiken krijgen een test,
    de ultieme test om precies te zijn. Hieruit kunnen computers halen of ze slim genoeg zijn om verder
    te kunnen leven of zullen moeten sterven.
          Na enkele generaties is dit vreemd genoeg volkomen normaal geworden – over de opstanden
    van vroeger wordt nooit meer gesproken - en jongeren kunnen er zelfs niet op wachten om eindelijk
    eens aan de beurt te zijn. Er wordt overal in hun hoofd gestampt dat het een zegen is, of je nu mag
    overleven of sterven. “De cirkel der leven.” Ze willen de beste mensen hebben om de beste wereld
    te kweken.
          Dit is het verhaal van Jealynn Mayfield en haar tweelingbroer Gord Mayfield. Jealynn heeft zo
    haar eigen angsten om de computer niet te waarderen zoals haar leeftijdsgenoten dat wel doen.
    Gord is daarentegen geboren met een afwijking, waarvan alleen zijn zus enig idee heeft. Ondanks
    dat Jealynn haar eigen probleem heeft moet ze ook nog eens haar broer beschermen.



    » OP + actie + fantasy.
    » Foto is de link.
    » Proloog staat er al.
    » In ontwikkeling.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 10:14 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Voor de lezers die eerst een proloog willen hebben voor ze lezen - wat heel begrijpelijk is... hier is de link! I hope you enjoy.


    I'm your little ray of pitch black.

    Je beginplaatje doet het niet bij mij... Maar leuk dat je terug bent! Je verhaal klinkt super, dus ik neem natuurlijk een abo!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Hopelijk doet hij het nu wel? En thanks! Heb er ook echt zin. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ga dit verhaal volgen. Alleen al vanwege het idee en omdat het een OP is ;3


    26 - 02 - '16

    Thanks, ik geloof dat ik nu de meeste abo's heb sinds tijden. Haha. Maar echt, bedankt.
    Ik vraag me alleen af hoe vaak ik een nieuw hoofdstuk neer moet zetten.


    I'm your little ray of pitch black.

    Tweede deel van de proloog staat online. (:


    I'm your little ray of pitch black.