• Well hello *boop boop*,

    Ik heb geen idee hoe ik dit moet beginnen om eerlijk te zijn. Ja nou ja, eigenlijk wel. Ik zoek dus specifieke verhalen. Hier volgt een lijstje. Als je verhaal erop lijkt, feel free om erop te reageren.

    » Ten eerste een NOT: JB, OD, 5SOS and so on fanfiction. Jullie mogen ze leuk vinden, ik doe dat niet. (:
    » 16+, of het nou is voor agressie of andere dergelijke dingen, dat heb ik liever.
    » Maybe iets met worstelen? Ik heb nu zo'n half jaar WWE ontdekt and I love it. Als het mogelijk is die characters.
    » Een goede "no holds barred" fanfiction over Orange Is The New Black of Game of Thrones.
    » Iets met awesome YouTubers zou ook nice zijn. (Maybe dat iemand mijn hello herkent, maybe? Anyone?)
    » Horror, maar dan niet de fictieve wezens horror van nu, maar de good old fashioned slasher horror.
    » Geen must, maar zou wel fijner zijn: Characters die in hun 20/30 zitten. Liever ouder dan jonger.

    I'm sorry dat het zo'n onmogelijke lijst is. Ik weet dat ik moeilijk ben, maar iedereen heeft zo zijn eigen vreemde trekjes, toch?


    xox.


    I'm your little ray of pitch black.

    horror maar geen wezens van nu.....dus niet jeff the killer

    Geschonden

    De dingen waar het aan voldoet:

    » Ten eerste een NOT: JB, OD, 5SOS and so on fanfiction. Jullie mogen ze leuk vinden, ik doe dat niet. (:
    » 16+, of het nou is voor agressie of andere dergelijke dingen, dat heb ik liever.
    We hebben het 12+ gemaakt omdat er geen echte beschreven seksscènes in gaan voorkomen, maar wel geweld en agressie. In de eerste hoofdstukjes is dat wel nog niet het geval.
    » Geen must, maar zou wel fijner zijn: Characters die in hun 20/30 zitten. Liever ouder dan jonger.
    De jongen is 25, dus dit is half in orde.

    Het is een OP :)
    Ik weet niet of het iets is voor je, maar ik kan het wel proberen :)


    Mhm?

    Jeffrywoods, ik vind persoonlijk Jeff the Killer totaal niet eng. Ik denk dat dat mij gewoon weird maakt hoor. Je verhaal zal vast goed zijn (dit klinkt zo cliché...), maar het is niet mijn ding. Maar toch bedankt uiteraard!

    Oh en voor iemand dit leest. Ik lees nu het verhaal hierboven van HappyxDemon en lovelyreads; Geschonden. Aanrader!


    I'm your little ray of pitch black.

    Volgens mij heb ik zelf geen verhalen die aan je eisen voldoen, maar ik kan je de the Doll Maker van Achlys wel aanraden. Het verhaal is niet zozeer horror omdat het eng is, gezien het vanuit de psycho zelf wordt geschreven, maar het is een interessant verhaal. (:

    Het is in elk geval 16+, horror en geen fanfictie. (:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 10:13 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    WWE, vond ik die stories hier maar ;p


    16 - 09 - '17

    Thanks Cyrith! Die zal ik eens gaan lezen. (: Hij klinkt in elk geval awesome.

    Hihi Cenation. Ik dacht al aan je naam te zien dat het iets met Cena te maken had. Ik mis zulke verhalen hier wel, maar ik weet ook als ik het zelf ga doen niemand het zal gaan lezen - wat jammer is.


    I'm your little ray of pitch black.




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan Story of the year
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden
    Aantal hoofdstukken: 81
    Aantal woorden: 106762

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 20-10-2014







    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story


    Afgelopen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh ik heb nog een tip voor je, een GoT fanfictie die pas van start is gegaan: Dreams of Death van Rocket_Racoon. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    CherokeeRose schreef:
    Thanks Cyrith! Die zal ik eens gaan lezen. (: Hij klinkt in elk geval awesome.

    Hihi Cenation. Ik dacht al aan je naam te zien dat het iets met Cena te maken had. Ik mis zulke verhalen hier wel, maar ik weet ook als ik het zelf ga doen niemand het zal gaan lezen - wat jammer is.


    Ik mis ze ook wel, ik was van plan er één te schrijven, maar zoals je zegt, niemand zal ze gaan lezen.


    16 - 09 - '17

    Ik heb misschien wel iets ^^

    » Ten eerste een NOT: JB, OD, 5SOS and so on fanfiction. Jullie mogen ze leuk vinden, ik doe dat niet. (:
    Check
    » 16+, of het nou is voor agressie of andere dergelijke dingen, dat heb ik liever.
    Check
    » Een goede "no holds barred" fanfiction over Orange Is The New Black of Game of Thrones.
    Check
    » Geen must, maar zou wel fijner zijn: Characters die in hun 20/30 zitten. Liever ouder dan jonger.
    Over een hoofdstuk of 3: Check

    Link: http://www.quizlet.nl/stories/141331/dreams-of-death--game-of-thrones/


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Rocket_Raccoon schreef:
    Ik heb misschien wel iets ^^

    » Ten eerste een NOT: JB, OD, 5SOS and so on fanfiction. Jullie mogen ze leuk vinden, ik doe dat niet. (:
    Check
    » 16+, of het nou is voor agressie of andere dergelijke dingen, dat heb ik liever.
    Check
    » Een goede "no holds barred" fanfiction over Orange Is The New Black of Game of Thrones.
    Check
    » Geen must, maar zou wel fijner zijn: Characters die in hun 20/30 zitten. Liever ouder dan jonger.
    Over een hoofdstuk of 3: Check

    Link: http://www.quizlet.nl/stories/141331/dreams-of-death--game-of-thrones/


    Psst. Ik had je verhaal al gepromoot. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cyrith schreef:
    (...)

    Psst. Ik had je verhaal al gepromoot. :'p


    Oeps


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Omdat hij nu tweemaal gedropt is hier moet ik hem wel lezen. Gehe. GoT, so I'm good. (;


    I'm your little ray of pitch black.