• Lieve users,

    In de afgelopen tien jaar zijn een heleboel dingen gebeurd op Quizlet. We hebben verschillende designs meegemaakt en crewleden zijn in de loop van de jaren aangesteld. Ook begon Quizlet als quizzensite en daarna zijn andere functies toegevoegd.
    Wij hebben dit voor jullie uitgezocht en op een rijtje gezet. Zo kunnen jullie de geschiedenis van Quizlet bekijken. Ook functies die inmiddels verdwenen zijn, hebben we toegevoegd aan de geschiedenis, omdat deze wel belangrijk zijn geweest.

    Wist je bijvoorbeeld dat het forum er al eerder was dan de stories? En dat er voor het badges-systeem het niveau-systeem bestond? En wist je dat het pas halverwege 2008 mogelijk was om je username te veranderen?

    Wil je meer weten over de geschiedenis van Quizlet? Klik dan hier! Je kunt de geschiedenis van Quizlet ook terugvinden onder het kopje "Overige".
    Veel leesplezier!

    Groetjes,
    De moderators.

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 nov 2014 - 18:15 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh wow, dit vind ik echt ontzettend gaaf! Ik herinner me dat jullie een hele tijd geleden eens vroegen of iemand hier nog goede ideeën voor had, maar ik had de indruk dat dit project een beetje naar de achtergrond was gezakt. Wat interessant! Die pagina ziet er zo ook heel fancy uit, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk!


    26 - 02 - '16

    De link doet het bij mij niet? :c


    Danmarks Dynamite.

    Klopt het dat de link niet werkt en er geen nieuwe knop tussen het "overig" menu zit?

    Cool dat dat er is! Ben al bezig met doorlezen c:


    Tijd voor koffie.

    De link werkt niet bij mij, maar ontzettend gaaf dat jullie dit doen!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh dit is echt geweldig om te lezen. Wat leuk!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bat schreef:
    De link werkt niet bij mij, maar ontzettend gaaf dat jullie dit doen!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik begin een patroon te zien... volgens mij werkt het niet voor niet-Golden Members.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bat schreef:
    De link werkt niet bij mij, maar ontzettend gaaf dat jullie dit doen!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Bat schreef:
    De link werkt niet bij mij, maar ontzettend gaaf dat jullie dit doen!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wiarda schreef:
    Ik begin een patroon te zien... volgens mij werkt het niet voor niet-Golden Members.

    Zal ik dat maar eens testen dan? Ik wou toch al GM worden van de week.

    De link doet het niet :O
    Maar heel leuk idee.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dankjewel voor het melden dat het niet werkt en dankjewel Jip dat je dat opmerkte, ik denk namelijk dat je gelijk hebt. We zijn er mee bezig!


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    Dankjewel voor het melden dat het niet werkt en dankjewel Jip dat je dat opmerkte, ik denk namelijk dat je gelijk hebt. We zijn er mee bezig!

    Haha, nu ik GM ben kan ik het wel zien. En de lijstjes ook ineens :D