• Ik heb een Harry Potter marathon gehouden met een vriendin en toen wakkerde mijn interesse ineens op voor Harry Potter fanfictions.

    Ik geloof dat ik twee jaar terug begon met een fanfiction over Severus, James, Remus, Peter en Sirius. Lily kwam er ook in voor en ik ben vergeten wat er verder gebeurde. Ik weet nog dat er iemand op het einde zelfmoord had gepleegd. Weet iemand welk verhaal ik bedoel? Sorry, ik heb verder geen aanwijzingen ervoor. Het verhaal vond ik in ieder geval leuk twee jaar geleden. Ik kan me niet herinneren of de kwaliteit van het verhaal goed was.

    Verder zoek ik Draco Malfoy en Severus Snape fanfictions. Drarry (als die bromance in ieder geval zo heet, lol) is ook welkom! Weten jullie goede verhalen daarover? Welke jullie aanspraken of ontroerden? Post ze dan hier, ik kan niet wachten om te beginnen met lezen!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 20:35 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik weet geloof ik al welke jij bedoeld. Was dat niet met een verzonnen zus van James ofzo? Ik ga hem eens zoeken, maar hij moet nog wel online staan. Ik weet iig wel van wie hij is, van een bèta. Ben even kwijt welke.

    Dat was snel, haha: Better Days || Remus Lupin
    Geweldig verhaal, laat ik het zo zeggen.

    Ze had trouwens ook nog een ander verhaal geschreven over Sirius, maar die heeft ze helaas verwijderd. Die was ook echt heel goed.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 22:38 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Ik zie alleen hersenspinsels? (:


    De andere heet Gezworen Vijanden. Zijn rol is wel iets kleiner daar.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zoek nog steeds de perfecte Jily of Sirius/oc maar die zijn niet veel te vinden hier op Q...
    MT dus!


    Alleen maar tranen van geluk

    Oh ik heb nog wel een oude fanfic die ik over Snape heb geschreven. Maar man, wat was die slecht. Ieder hoofdstuk was ie depressief omdat Lily dood is en op het eind pleegt hij zelfmoord. Hahahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb ook twee HP-verhalen, al voldoen ze niet aan de Snape/Drarry-eisen ;p. Ik zit op m'n mobiel dus ik kn ze hier niet plaatsen, maar het ene verhaal loopt synchroon met het boek en klopt ook tot in de diepste detail met het boek, de andere gaat eigenlijk over dat De Harry Potter.boeken verwijderd moeten worden uit de dreuzelwereld, omdat dreuzels anders veel te veel van de tovenaarswereld weten. Anyhow, je moet maar kijken of je het wilt lezen :p.

    En net als anderen hier kan ik de verhalen van Square zeer sterk aanraden!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Frodo schreef:
    Square schrijft nog steeds de beste HP-verhalen, volgens mij (:

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    En net als anderen hier kan ik de verhalen van Square zeer sterk aanraden!


    Aw, dankje! Ik schrijf de laatste tijd zo extreem weinig dat ik het gevoel heb dat veel van mijn verhalen door mijn eigen toedoen een beetje in de vergetelheid raken, dus dit soort complimentjes zijn geweldig om te horen. ^^


    OT: Als ik achter mijn laptop zit, kan ik wel een linkje plaatsen naar mijn Schrijvers ID, want ik heb heel, heel veel Harry Potter fanfic, over een hoop verschillende personages. Op mijn profiel staat ook een linkje, en sowieso natuurlijk alle verhalen. (:

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 17:04 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Aw, dankje! Ik schrijf de laatste tijd zo extreem weinig dat ik het gevoel heb dat veel van mijn verhalen door mijn eigen toedoen een beetje in de vergetelheid raken, dus dit soort complimentjes zijn geweldig om te horen. ^^


    OT: Als ik achter mijn laptop zit, kan ik wel een linkje plaatsen naar mijn Schrijvers ID, want ik heb heel, heel veel Harry Potter fanfic, over een hoop verschillende personages. Op mijn profiel staat ook een linkje, en sowieso natuurlijk alle verhalen. (:

    Je schrijvers ID zien lijkt me fijn. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Scorch schreef:
    Ik weet geloof ik al welke jij bedoeld. Was dat niet met een verzonnen zus van James ofzo? Ik ga hem eens zoeken, maar hij moet nog wel online staan. Ik weet iig wel van wie hij is, van een bèta. Ben even kwijt welke.

    Dat was snel, haha: Better Days || Remus Lupin
    Geweldig verhaal, laat ik het zo zeggen.

    Ze had trouwens ook nog een ander verhaal geschreven over Sirius, maar die heeft ze helaas verwijderd. Die was ook echt heel goed.

    Het plaatje en de naam Alice komt me bekend voor, maar waar staat het zelfmoord gedeelte? Daar kan ik dan wel uithalen of ik die bedoel/. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    GEVONDEN! Je gaat echt houden van deze 5-shot!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    GEVONDEN! Je gaat echt houden van deze 5-shot!(:

    Ik zal een abo nemen, omdat je zo enthousiast bent en het toch niet veel is om te lezen. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Ik zal een abo nemen, omdat je zo enthousiast bent en het toch niet veel is om te lezen. :Y)


    Yay, enjoy.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Je schrijvers ID zien lijkt me fijn. (:


    Hier is 'ie. ^^
    Het is allemaal niet meer geweldig up to date, maar alles wat er staat over de HP verhalen klopt wel, voor zover ik weet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Het plaatje en de naam Alice komt me bekend voor, maar waar staat het zelfmoord gedeelte? Daar kan ik dan wel uithalen of ik die bedoel/. :Y)

    ......
    Dat is echt te lang geleden en ik heb helaas geen tijd om het terug te zoeken. Je kunt het ook gewoon opnieuw lezen? :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Scorch schreef:
    (...)
    ......
    Dat is echt te lang geleden en ik heb helaas geen tijd om het terug te zoeken. Je kunt het ook gewoon opnieuw lezen? :Y)

    Misschien, misschien. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Misschien is dit iets voor jou, Draco komt er in voor!!!!

    The Eye of Slytherin


    How do you know; great and wisely weaselman?