• Mijn verhaal gaat over 6 vossen. De ik persoon is Ravin ze moet uiteindelijk weg bij haar moeder en zusje gaat mee, maar die is later vermoord ze krijgt een enorme haat aan mensen en moet het alleen overleven. Later komt ze in een oorlog tegen de Hearts voor mensen en Darkness tegen mensen, Ravin moet een kant kiezen. . Na ongeveer vijf hoofdstukken veranderd de ik persoon. Mijn verhaal is vooral een dierenverhaal al word het wel langzaam een beetje fantasy (klein beetje hoor).
    Nou is de vraag welke van deze vier kaften vind je het mooist en goed passen bij het verhaal lees van links naar rechts van boven naar beneden.


    lukt eindelijk!

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 18:14 ]

    Welke kaft is het mooist?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Het plaatje moet je uploaden. Wij kunnen hem niet zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Weet niet hoe het lukt gewoon niet


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Maar mijn profilfoto is wel het plaatje wat erbij hoort.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    De eerste.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik weet niet of je van links naar rechts en dan de volgende rij telt, of van linksboven naar linksbeneden en hetzelfde bij rechts, maar ik vind de eerste het mooist.


    Not all those who wander are lost.

    De eerste


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik dacht ook de eerste maar de tweede, derde en vierde vond ik ook mooi.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik vind de eerste en de tweede het mooiste. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik weet al welke het wordt het is de

    EERSTE !!!!!!!!!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.