• Hii,
    Ik ben dus op zoek naar een Co-Writer voor een Harry Potter verhaal.
    Het enige wat ik weet is dat ik een twin story wil, wat grotendeels is waarom ik graag een schrijf partner wil. Twee meisjes, totaal verschillend aan de binnenkant, precies hetzelfde aan de buitenkant.
    Waarschijnlijk wordt het een love story, dat de tweeling op dezelfde jongen / twee verschillende jongens (zoals Draco en George ofzo).
    De rest werk ik wel uit met een persoon die graag wilt.

    Wel wil ik graag kijken of de persoons schrijfstijl bevalt, en die persoon mag zelf natuurlijk ook kijken of die mijn schrijfstijl wel fijn vindt. Het maakt niet uit als je schrijfstijl heel anders is, maar meer dat het fijn leest en goed ABN is.

    Verder zal het verhaal vanuit ik-perspectief in tegenwoordige tijd worden geschreven. De rest verzinnen we samen.
    Stuur me een PB, of reageer hieronder als je intresse hebt. Als je dit lijstje wilt invullen:

    Naam: (mijn naam is Ilona)
    Leeftijd: (ik ben 14 jaartjes oud ;3)
    Online: (bijv. min. 1 x per dag, ong. 1 x per dag, ong. 3 x per week, ong. 1 x per week)
    Ervaring: (bijv. 5 stories geschreven, 1 daarvan afgemaakt. Als jullie willen kijken naar mijn stories, ga dan naar mijn oude acc xxFANGlRLxx, maar ik waarschuw, deze stories heb ik een tijd geleden geschreven en ik durf te zeggen dat mijn schrijfstijl wel wat vooruit is gegaan)
    HP: (bijv. ik heb alle boeken gelezen, alleen de films gezien, de films gezien & de boeken gelezen, ik heb de boeken 3x gelezen, enz. Just so you know, ik heb de boeken 4x in het Nederlands gelezen, 5x in het Engels en zelfs 1x in het Duits)

    __________________________________________________________________________________

    Ik heb al iemand gevondenn

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 18:54 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    -


    “A queen will always turn pain into power.”

    Heey,

    Het lijkt me erg leuk om weer is een co-writer te zijn :D Dus ik wil me graag aanmelden ^.^

    Naam: Ik word graag aangesproken met Pien, but Jerina is ook goed.
    Leeftijd: 15
    Online: Bijna elke dag, sowieso elke week.
    Ervaring: Ik heb momenteel maar 1 story online staan, die bijna is afgerond.. Daar zou je ook op kunnen kijken voor mijn schrijf stel. Deze story is ook mijn beste verhaal tot nu toe, haha.
    HP: Eerlijk gezegd heb ik alleen de eerste film gezien :x, dat is het minpuntje, maar als je het niet erg vind om mij een beetje bij te scholen over het onderwerp, kan het niet al te veel problemen bezorgen ;D Alleen dat ik beperkt ben met toverspreuken en dat soort dingen.

    Extra: Het word voor mij een uitdaging om in de T.T te schijven, want ik schrijf altijd in de V.T. maar daar zie ik niet hele grote problemen in :3


    ~My Mind Is Free~

    Heyy
    Het lijkt mij heel leuk om te helpen!!

    Naam: Petra
    Leeftijd: 14
    Online: Ik denk dat ik heel vaak online kom
    HP: alle boeken gelezen (2x) + ik kijk alle films op dit moment NOG een keer (dit is de 4e keer dat ik ze kijk).

    Ik schrijf bijna alleen in het Engels.. voor mijn schrijfstyle kan je kijken op wattpad (link op mn profiel) maar dat is in t Engels.
    Op wattpad heb ik op dit moment geen verhalen in het Nederlands..

    Ik heb wel een lichte vorm van Dyslexie...

    Ik hoop dat dat niet zo veel uitmaakt...

    Vt en Tt en personen maakt mij niet uit
    ik pas me aan aan wat jij fijn vind!!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 17:52 ]


    After all this time? Always.

    Naam: Noa
    Leeftijd: Dertien
    Ervaring: Ik schrijf al ruim twee jaar hier op Quizlet en één jaartje daarvoor ook. Ik kan zowel eerste als derde persoon én verleden en tegenwoordige tijd.
    Online: Bijna iedere dag wel. Soms heb ik iets minder tijd dan anders, maar ik ben altijd wel online c:
    HP: Ik heb alle boeken een stuk of vijf á zes keer gelezen. En de films een stuk of tien tot twaalf keer bekeken.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Heyy. Me would love this. :3

    Naam: Leonie
    Leeftijd: Veertien jaar.
    Online: In principe elke dag wel.
    Ervaring: Ik schrijf redelijk veel, lang niet alles komt op Q. Het meeste wat ik op Q schreef staat inactief/ben ik aan bezig.
    HP: Alle boeken minsten 3x NL, 2x EN. Alle films sas 8/9 keer gezien

    Stukje schrijfstijl van mijn verhaal Run To Me samen met Moontalk.
    Wanneer ik aankom bij de grote school zakt mijn mond haast open van verbazing. Djeez wat is die school groot! Ik zie allerlei verschillende mensen wanneer ik mijn fiets in het fietsenrek zet. Deze is redelijk verlaten, komt waarschijnlijk doordat het vandaag alleen even boeken ophalen en kennismaken is. Mijn rugzak ik leeg wanneer ik deze over mijn rug slinger. Ik ben een halfuur van tevoren op school aangekomen zodat ik op mijn gemak rond kan kijken. Het eerste wat ik doe is naar binnen lopen om te bekijken met hoeveel mensen ik in de klas zit en waar ik over een halfuur moet zijn. "Pardon, mag ik er even langs?" vraag ik ruw als ik weggeduwd wordt van de lijsten. Een bruinharig meisje kijkt me aan alsof ik zojuist iets onmenselijks heb gezegd. Ik zucht en draai me om. Eenmaal weer buiten kijk ik eens goed over het plein. Nouja, plein. Het staat gelijk als een klein parkje. Er zijn tientallen bankjes en ook een aantal paadjes. Deze leiden door het grote grasveld en het zielige viertal bomen wat op het plein staat. Iets verderop is een soort voetbal veldje. Vanaf hier kan ik zien dat er wat eerstejaars aan het voetballen zijn. Dan komt er een meisje met bruin haar mijn richting op lopen. Hetzelfde meisje wat me net zo raar aan keek. "Volgens mij zit je bij mij in de klas." zegt ze als ze voor me staat. "Ik dacht dat je dat wel wou weten." Ik dacht dat het sarcastisch bedoeld was totdat ik een kleine glimlach op haar gezicht zag. Ze stak haar hand uit naar me. "Mira" Ik pak de hand aan. "Anna--" "Weet ik al. Hoe anders denk je dat ik weet dat je bij mij in de klas zit? O ja, een voordat je het nog niet gemerkt had, Annalyn, iedereen herkent je echt wel." Fuck. Ik hoopte juist dat dat dus niet ging gebeuren. Naja, pech gehad. "Oké."
    Meteen bij het binnenlopen van de klas krijg ik een aantal starende blikken naar me toegeworpen. Met een zucht ga ik op een stoel in de kring zitten en wacht ik totdat de mentor binnenkomt. Wanneer de mentor er is, een man van ongeveer dertig jaar die er uitziet als een sportleraar, beginnen we met een standaard voorstel rondje waarin je je naam, leeftijd, interesses en weet ik veel wat zegt. De eerste die begint met praten is Matthew McConnor en van wat ik op maak uit wat hij zegt en hoe hij er bij staat, trek ik de conclusie dat hij waarschijnlijk bij het 'populaire' groepje hoort. De groepjes waar ik een hekel aan heb. Als een van de laatsten ben ik aan de beurt. Met een zucht sta ik op, om vervolgens te gaan praten. "Ik ben Annalynn Jeane Aegers, zeventien jaar oud en doe aan atletiek. " Ik ga weer zitten, te snel, want de mentor zegt dat ik weer moet gaan staan. Ik sta dus weer op en kijk hem vragend aan. Toen begon het gepraat. Tientallen vragen werden op me afgevuurd als kanonskogels. En tja, ik ga dus weer zitten en geef geen antwoord. Ik staar lichtelijk geïrriteerd vooruit, waar Matthew mijn blik vangt en me met een grijns aankijkt. Ik rol met mijn ogen en draai mijn hoofd weg.


    take me back to the basics and the simple life

    Naam: Manon
    Leeftijd: 19
    Online: Iedere dag wel. Soms check ik het alleen, soms ben ik super actief.
    Ervaring: Ik ben momenteel bezig met drie Harry Potter verhalen, waarvan er twee online staan. In een verhaal heb ik 41 hoofdstukken en in het andere verhaal over de honderd. Ik schrijf het allerliefst in ik-persoon verleden tijd.
    HP: Alles, alles, ALLES, always.

    Daarnaast moet ik nog even denken of ik tijd heb, aangezien ik juist ben begonnen op de universiteit. Maar als het een goed verhaal is en ik motivatie genoeg heb, zal ik wel tijd genoeg nemen om het te schrijven.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Woow ineens heel veel reacties ;3 leukk dit gaat moeilijk worden kiezen hoor...
    Ik ga even jullie stories checken, en dan zie ik wel wie van jullie het wordt ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Okayy, ik heb echt geen schijn van kans meer tussen al deze HP fans :x (flower)


    ~My Mind Is Free~

    Ik heb jullie verhalen bekeken enzo, en ik denk dat ik een keuze heb gemaakt...
    sorry als ik je niet gekozen heb, maar ik heb lijstjes gemaakt en jullie met elkaar vergeleken, en op die manier een keuze gemaakt. Nothing personal, onthoud dat ;D. Als jullie nog een verhaal ofzo willen schrijven over iets en een co-writer nog hebt, kan je mij altijd mailen ;D
    Dan ga ik nu even PBs sturen naar jullie... ;3


    “A queen will always turn pain into power.”