• Verdomme! Dacht ik eens lekker vroeg te vertrekken naar school zodat ik nog even Engels kon leren, was ik toch maar net op tijd. En waarom? Omdat karma weer eens heeft toegeslagen. Ik zorg er namelijk altijd voor dat mijn licht werkt als ik mijn lichten (op mijn fiets) nodig heb, maar voor die godverdomme ene keer dat het niet werkte (en ik had het niet eens door, trouwens. Ik had toen we vertrokken nog tegen mijn zus gezegd dat ze haar lichten moest aanleggen en ik had het zelf ook gedaan. Ik had nota bene nog opgemerkt dat er niet veel licht uitkwam, dus toen heb ik het weer uitgedaan en weer aan, maar ik had niet door dat het licht dat ik dan wel zag van één van de straatlampen kwam), maar goed, voor die ene keer dat het dus niet werkte, staan ze op straat te controleren en heb ik het dus brute pech. Mag ik dus - ik heb nog geen flauw idee wanneer - twee uur vrije tijd opofferen om een les verkeersregels te volgen. Super!

    En dan ook nog dat het precies was dat ik een zielig klein kindje was. "We willen niet dat je panikeert, dat willen we vermijden", heb ik mooi mogen uitleggen dat ik helemaal niet aan het panikeren was maar dat ik de situatie hatelijk vond. "En dat gaat niet tijdens de examens zijn", op dat punt heb ik gemerkt dat sarcasme en ik altijd één blijven, in welke mate of situatie ooit, want volgens mij wordt het al als grof opgevat door sommigen dat ik "ja, hopelijk" zei.

    Ja, ik weet dat het mijn eigen stomme schuld is en dat ik daarvoor niet kwaad moet zijn op hen, en dat ben ik ook niet, ik ben kwaad op mezelf en op de situatie, en dit moest er gewoon even uit, sorry.

    Mensen al soortgelijke dingen meegemaakt, dat je er in praktijk niets kon aan doen maar dat het in theorie wel je eigen stomme schuld was?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Alleen de ganse dagen, maak ik dat soort dingen mee. Maar ik ben dan van nature nogal verstrooid. (:
    Natuurlijk weer typisch dat je het nét die ene keer tegenkomt. Dat doet er echt zò om.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wut, wat een gekke maatregel x'D. Hier krijg je gewoon een boete (niet dat dat nou bepaald leuk is...). Maar als je zegt dat je lichten onderweg uit zijn gegaan en je het niet doorhad, dan mogen ze je alleen maar een waarschuwing geven, niets anders. Tenminste, dat werkt hier wel altijd zo.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Wut, wat een gekke maatregel x'D. Hier krijg je gewoon een boete (niet dat dat nou bepaald leuk is...). Maar als je zegt dat je lichten onderweg uit zijn gegaan en je het niet doorhad, dan mogen ze je alleen maar een waarschuwing geven, niets anders. Tenminste, dat werkt hier wel altijd zo.


    Maar tja, hoe weten zij nu dat ik niet wist dat mijn lichten niet werkten? Dat kan iedereen namelijk zeggen. En tja, hier zeiden ze enkel: "Het zit zo, we gaan je geen boete geven, maar je gaat wel een uur of twee les verkeersregels moeten volgen." Heeft wellicht te maken met mijn leeftijd of zo iets.

    Histoire schreef:
    Alleen de ganse dagen, maak ik dat soort dingen mee. Maar ik ben dan van nature nogal verstrooid. (:
    Natuurlijk weer typisch dat je het nét die ene keer tegenkomt. Dat doet er echt zò om.


    That's it, dat laatste. Het is ook altijd hetzelfde. :'D

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 17:35 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hahaha nou je kan hier gewoon zonder lampen aan op de fiets achter een politiewagen aan fietsen!
    Maar domme maatregel, het gaat om je lampen niet om de verkeersregels?


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    Hahaha nou je kan hier gewoon zonder lampen aan op de fiets achter een politiewagen aan fietsen!
    Maar domme maatregel, het gaat om je lampen niet om de verkeersregels?


    wat was dit ookalweer

    Amiable schreef:
    Hahaha nou je kan hier gewoon zonder lampen aan op de fiets achter een politiewagen aan fietsen!
    Maar domme maatregel, het gaat om je lampen niet om de verkeersregels?


    Dat wilde ik 'm ook zeggen, maar voor één keer heb ik wijselijk m'n mond gehouden.
    Pf, hier normaal ook. Je wilt niet weten hoe sommige mensen fietsen en die hadden, dat is nog het beste, niet eens lichten. Ik had ze duidelijk aangestoken, want mijn achterlicht lag wél aan en het was zo klaar als wat buiten. Ik ga niet just for fun enkel mijn achterlicht aansteken, weet je. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dierickx schreef:
    (...)

    Dat wilde ik 'm ook zeggen, maar voor één keer heb ik wijselijk m'n mond gehouden.
    Pf, hier normaal ook. Je wilt niet weten hoe sommige mensen fietsen en die hadden, dat is nog het beste, niet eens lichten. Ik had ze duidelijk aangestoken, want mijn achterlicht lag wél aan en het was zo klaar als wat buiten. Ik ga niet just for fun enkel mijn achterlicht aansteken, weet je. :'D

    Ik heb het laatst nog gehad! Ik in de trein er heilig van overtuigd dat ik had ingecheckt met mijn OV-kaart. Werd ik gecontroleerd (wat nooit gebeurt) had ik volgens die conducteur dus niet ingecheckt, nou daar was ik het al niet mee eens. Ging die man me daar een boete voor uitschrijven terwijl ik gratis reis!! Hoe ontzettend onredelijk. 'ID-kaart graag!' totaal niet vriendelijk dus toen dacht ik 'U ID-kaart graag!' haha je had die man moeten ziet maar hij liet toch even zijn bevoegdheid tot het uitschrijven van boetes zien. ='D


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    (...)
    Ik heb het laatst nog gehad! Ik in de trein er heilig van overtuigd dat ik had ingecheckt met mijn OV-kaart. Werd ik gecontroleerd (wat nooit gebeurt) had ik volgens die conducteur dus niet ingecheckt, nou daar was ik het al niet mee eens. Ging die man me daar een boete voor uitschrijven terwijl ik gratis reis!! Hoe ontzettend onredelijk. 'ID-kaart graag!' totaal niet vriendelijk dus toen dacht ik 'U ID-kaart graag!' haha je had die man moeten ziet maar hij liet toch even zijn bevoegdheid tot het uitschrijven van boetes zien. ='D


    Oh, god, da's wel zwaar klote. Ik heb zo het gevoel dat sommige mensen dat gewoon graag doen, er bijna om staan te trippelen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amiable schreef:
    (...)
    Ik heb het laatst nog gehad! Ik in de trein er heilig van overtuigd dat ik had ingecheckt met mijn OV-kaart. Werd ik gecontroleerd (wat nooit gebeurt) had ik volgens die conducteur dus niet ingecheckt, nou daar was ik het al niet mee eens. Ging die man me daar een boete voor uitschrijven terwijl ik gratis reis!! Hoe ontzettend onredelijk. 'ID-kaart graag!' totaal niet vriendelijk dus toen dacht ik 'U ID-kaart graag!' haha je had die man moeten ziet maar hij liet toch even zijn bevoegdheid tot het uitschrijven van boetes zien. ='D

    Toen ik vorig jaar september (voordat ik gratis kon reizen) met een trajectkaart reisde had ik ook bijna een boete te pakken. Die conducteur zag wel mijn trajectkaart maar vroeg naar mijn 'stamkaart'. Ik dus zeggen dat ik die geen had, want ik wist niet wat dat was. Hij boos worden en blablabla, uiteindelijk zei 'ie dat ik dat maar moest regelen. Dus ik vragen op het station, blijkt een stamkaart een ov-chipkaart te zijn, die ik gewoon bij had. Wat een stom gedoe was dat, pff.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dierickx schreef:
    (...)

    Maar tja, hoe weten zij nu dat ik niet wist dat mijn lichten niet werkten? Dat kan iedereen namelijk zeggen. En tja, hier zeiden ze enkel: "Het zit zo, we gaan je geen boete geven, maar je gaat wel een uur of twee les verkeersregels moeten volgen." Heeft wellicht te maken met mijn leeftijd of zo iets.


    Dat kan inderdaad iedereen, daarom is het ook een onzinnige regel x]. Maar het werkt wel :Y).


    i put the fun in funeral

    Ik heb al gehoord van mensen die naar de verkeersles moesten, dat ze gewoon niet zijn gegaan en ik geloof niet dat dat gevolgen had :')


    Has no one told you she's not breathing?

    One of those days.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''