• Het is zover. Ik ga eindelijk aan mijn manuscript beginnen (for real).
    Het wordt tijd om me te vermannen en some good shit op papier te zetten. Ik ga een geweldig verhaal schrijven en het opsturen naar een uitgever en ik ga het met jullie delen.

    Voor mensen die het toevallig hebben gelezen of gewoon diegenen die benieuwd zijn: Ik ga 'Fay' proberen uit te geven. Het wordt mooier, beter, groter en perfecter en ik ga net zolang door totdat iemand het wil hebben.

    Dit topic is voor mijn medeschrijvers die er ook aan gaan beginnen. Het motivatie-, klets-, inspiratie- en transpiratietopic voor de schrijver die auteur wil worden.


    look at the stars, look how they shine for you;

    MT, heel veel succes!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ah, superveel succes, Anna! Je komt er echt wel!


    Mhm?

    Oeh MT succes!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Oeh, super tof Anna! Fay is echt een goed verhaal en ik weet zeker dat het je gaat lukken. Veel succes!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Laat ik dit topic voor de verandering eens actief houden en een zin delen die ik net heb gebouwd. Ik ben er trots op en ik schaam me diep tegelijk.
    Misschien is het een goed idee om mijn missie nu al te stoppen.


          “Of framboos, maar daar zal ze niet al te fram-blij van worden, ben ik bang.” Ik sloeg mijn hand tegen mijn voorhoofd, maar Damian en Joey konden hun lachen niet meer inhouden en algauw was alle aandacht op ons gevestigd.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Conan schreef:
    Laat ik dit topic voor de verandering eens actief houden en een zin delen die ik net heb gebouwd. Ik ben er trots op en ik schaam me diep tegelijk.
    Misschien is het een goed idee om mijn missie nu al te stoppen.


    (...)

    Die grap was gewoon te droog haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Jaa, goed zo Anna! Me so proud!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MT!
    YOU GO GIRLLLL
    im proud of u!


    A to the Z

    Anna you dropje you're gonna rock this! <3

    [ bericht aangepast op 24 sep 2018 - 17:52 ]


    What’s tasty in Busan?