• The 53rd Annual Hunger Games
    May the odds be ever in your favor




    _________________________________________________________________________________________


    Geachte Tributen,
    Een nieuwe Hunger Games komt er weer aan, met nieuwe tributen, een nieuwe arena, en een nieuwe Winnaar. Jullie zullen vechten tot een uiteindelijke dood. Ook dit jaar zullen er weer vierentwintig tributen meedoen aan de Hunger Games. Minimaal 8 van deze Tributen zullen sterven tijdens het bloedbad. De ander 16 Tributen worden ingevuld door jullie. We zullen niet beginnen voordat er 12 van de beschikbare 16 rollen zijn ingevuld. In de loop van tijd zullen de Tributen worden vermoord. Dit zal liggen aan hoe vaak de persoon reageert, hoe enthousiast de persoon bezig is en de inzet, maar ook aan de schrijfstijl en volvulling van de regels. Als een persoon een week lang niet reageert zal hij/zij vermoord worden. Voordat dit alles in werking wordt gesteld, vragen we eerst aan de mensen met twee rollen of die er eentje willen kiezen om mee door te gaan. Als er een groepje Tributen overblijven die aan alle eisen volledig voldoen, zullen de Spelen verlengd worden. De Tributen zullen verwond worden en andere spannende dingen zullen in de arena gaan gebeuren. Op die manier kunnen we wel wat tijd vullen.
    Voor spullen bij de Hoorn/sponsers die je iets geven/trainingscore moet je mij mailen. Het moet allemaal wel realistisch blijven. Dit is ook waarom ik bij elk District een algemene beschrijving heb gezet. Hier kan je je karakter op baseren zonder dat het allemaal Mary Sue's/Gary Stu's of Katniss replica's worden. Als je je karakter toch op een realistische en creatieve manier skills voor bepaalde dingen kan geven, is het geen probleem. Ik zal elk Personage lezen en bekijken en uiteindelijk goedkeuren voordat je officieel mee doet met de Spelen.
    Voor de rest lijkt alles me wel duidelijk. Als er nog vragen zijn, mail ze of vraag hieronder.

    President Snow


    __________________________________________________________________________________________


    District 1 || Luxury/Luxe
    De Tributen van dit District zijn Beroeps. Niet persé arrogant, maar wel vol zelfvertrouwen. Ze hebben veel talenten qua wapens, maar ze zijn geen experts op het gebied van bomen klimmen en voedsel verzamelen.
    Sapphire Anne Hale || Piaffe || 1.1
    Jongen || Aureolus

    District 2 || Masonry/Metselwerk
    Deze Tributen zijn ook Beroeps. Eigenlijk geldt hier hetzelfde als bij de District 1 Tributen.
    Maelle 'Mae' Riviera Hollister || Rosea || 1.4
    Felix Gardner || Aureolus || 1.6

    District 3 || Technology/Technologie
    De Tributen uit dit District zullen niet arm zijn. Redelijk wel verzorgd, niet al te hongerig. Geen aangeleerde talenten qua natuur, slechts alles wat met electriciteit en logica in generaal te maken hebben.
    Meisje
    Chase Cole Haydens || Mashtonx

    District 4 || Fishing/Vissen
    Ook een Beroeps District, hoewel dit niet verplicht is zoals 1 & 2. Deze Tributen hebben meer kennis op het gebied van water en vissen, en dus is het minder erg als deze Tributen meer talenten op het gebied van natuur hebben dan de ander Beroeps. Ook is het een redelijk rebels District, en niet zo rijk als in 1 en 2, hoewel ik het zeker niet arm zal noemen.
    Thalia Hayes || Buddy || 1.4
    Fir Rayy Phoenix || Mashtonx || 1.4

    District 5 || Power/Kracht
    Dit District wordt als redelijk rijk beschouwd. Deze Tributen zullen ongeveer zoals District 3 zijn, met geen aangeleerde talenten die te pas zullen komen bij de Hunger Games.
    Crystal Eurenia Neglis || Dancal || 1.3
    Jongen ||

    District 6 || Transportation/Vervoer
    Dit District is niet echt arm, maar ook niet rijk. De Tributen zullen met metaal en ander materiaal zoals dat om kunnen gaan, aangezien ze dat gebruiken bij het bouwen van vervoermiddelen.
    Briar 'Brye' Alodia Combe. || Netzwerk || 1.5
    Jongen

    District 7 || Lumber/Hout
    Dit is één van de armere Districten samen met 10, 11 en 12. Deze Tributen zulen wel wat van het bos af weten, aangezien ze er werken om hout te hakken. Naast bijlen en messen zullen ze niet veel wapens kunnen hanteren.
    Aurora Joanne Valance || FireFoxieABC || 1.1
    Jongen ||

    District 8 || Textiles/Stof
    Dit District is redelijk arm, al hoewel ze kunnen rekenen op 3 maaltijden per dag. Magere maaltijden, maar wel wat. Geen skills kwa natuur, en waarschijnlijk ook niet echt qua wapens. Misschien kunnen ze wel heel wat met stof (denk aan: dingen maken en mensen ermee wurgen).
    Meisje
    Samuel Girlish || Veravos

    District 9 || Grain/Graan
    Misschien dat deze redelijk arme Tributen wel wat weten over natuur en om kunnen gaan met een mes. Dankzij hun werk in de graanvelden weten zij toch wel wat, hoor.
    Meisje
    Jongen

    District 10 || Livestock/Vee
    Best wel arm, en verstand dieren, zowel het voeden als het eten ervan. Voor de rest geen skills kwa wapens en natuur.
    Ariane Benigin || Veravos || 1.4
    Jongen

    District 11 || Agriculture/Landbouw
    Denk aan Rue en Tresh, arm maar verstand van de natuur. Niet veel van wapens, aan de andere kant.
    Meisje
    Gabriel Arthur Carter || Gally

    District 12 || Mining/Mijnbouw
    Geen verstand van wapens en natuur, hoogstens hoe ze vuur kunnen maken en overweg kunnen met een pikhouweel. Een arm District.
    Meisje
    Vincent 'Vince' Trace Howard. || Netzwerk || 1.6


    __________________________________________________________________________________________________


    DE NAAM:
    Denk eraan dat dit zich in de toekomst afspeelt, en de namen dus geen gewone namen zijn. Gebruik het liefst zelf in elkaar geknutselde namen (denk aan Beetee, Haymitch), of gebruik namen uit het verleden. In District 1 worden de kinderen vernoemd naar iets wat met hun werk te maken heeft. Geen inspiratie? Ga dan naar deze site.

    WAPENS VOOR JE PERSONAGE:
    Hierkan je wapens vinden die je kan gebruiken als specialiteit voor je personage. Het is wel in het Engels, maar anders kan je op Google ook gewoon: wapens thg intypen, dan vind je ook wel wat ;D


    Invullen:
    Naam: (volledige naam)
    Slogan: (optioneel)
    Leeftijd: (12-18)
    District: (bijv. District 12)
    Innerlijk: (uitgebreid karakter)
    Uiterlijk: (omschrijving + foto)
    Achtergrond: (familie, andere dingen over je leven)
    Specialiteiten: (voordelen in de Spelen)
    Zwaktepunten:(nadelen in de Spelen)
    District Token: (Wat heb je mee genomen van huis?)
    Trainingcijfer: (na overleg met mij, hoeft dus niet meteen ingevuld te worden.)
    Extra: (andere dingen over je personage)


    Regels:
    - minimaal 250 woorden
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Blijf realistisch
    - het gaat niet om het winnen van de Spelen, maar het schrijven van de RPG
    - ABN
    - OOC tussen () {} []
    - Maximaal 2 personages, en dat moeten dan een jongen en een meisje zijn
    - Niet zonder toestemming vermoorden/verwonden
    - 16+ is toegestaan
    - Originaliteit en creativiteit wordt zeer op prijs gesteld
    - Geen OOC ruzie
    - Onderling bondgenoten/verwondingen/liefdes afspreken
    - Niet aan de regels houden = einde deelname
    - Reservering vervalt na 2 dagen


    HET SPEELTOPIC IS ER! (KLIK).

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 17:05 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)

    Daar heb je wel een punt... Ze is gwn zo perfect voor mn personage :( ik zal nog zoeken naar een jongere foto, of iemand anders.

    Aan iedereen: ik ben vandaag op excursie naar Ieper, en ben vanavond laat pas terug. Dit weekend zal ik ook niet al te vaak online komen, omdat ik weg ben en internet daar nog al wiebelig is. Ik zal alles wel lezen, maar of ik overal op zal reageren kan ik niet beloven. Nu zit ik in de bus en hoor ik een (boringg) geschiedenis film te kijken duss ik ga.


    Hahaha ik las dit nu net :') Ik ga naar school in Ieper :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zorg dat uiterlijk vanavond mijn jongen uit 3 er op zal staan, hij zal trouwens ook nog open staan voor eventuele bondgenoten :)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Gally schreef:
    (...)

    Haha ja dat is wel waar, maar ik was toch vanplan een nieuw personage te bedenken :3 Euuhm, ik twijfel voor een jongen uit 11 of 10


    Mmm... Ik zou voor 11 gaan, maar je moet t zelf wetenn


    “A queen will always turn pain into power.”

    Gally schreef:
    Rosea schreef:
    (...)

    Daar heb je wel een punt... Ze is gwn zo perfect voor mn personage :( ik zal nog zoeken naar een jongere foto, of iemand anders.

    Aan iedereen: ik ben vandaag op excursie naar Ieper, en ben vanavond laat pas terug. Dit weekend zal ik ook niet al te vaak online komen, omdat ik weg ben en internet daar nog al wiebelig is. Ik zal alles wel lezen, maar of ik overal op zal reageren kan ik niet beloven. Nu zit ik in de bus en hoor ik een (boringg) geschiedenis film te kijken duss ik ga.


    Hahaha ik las dit nu net :') Ik ga naar school in Ieper :')


    Omgg hahaha ;D misschien heb ik je wel gezienn
    Wij gingen op excursie in verband met de eerste worldwar dustja


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik was offline en nu heb ik dikke spam, maar worden de Tributen - die er niet bijkomen, dan gewoon in het begin ` uitgeschakeld ` ?
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Heb ik by the way iets van de Arena gemist, toen ik offline was ?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Rosea schreef:
    (...)

    Omgg hahaha ;D misschien heb ik je wel gezienn
    Wij gingen op excursie in verband met de eerste worldwar dustja


    Heheh, wij hebben deze week vakantie gehad, dus de kans is heel erg klein :') En laat me raden, de helf van je klas is naar de Leonidas winkel geweest? :'D Of naar dat winkeltje om de hoek waar ze ijsjes en wafels verkopen :Y)

    -sorry offtopic-

    En ik reserveer de jongen van district 11 :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Netzwerk: we beginnen eerst met 'before the arena' stukjes, zoals de Boete, openingsceremonie, training, interviews, die stuff. In die tijd kunnen er nog nieuwe tributen bij komen. Zodra de gong gaat, niet meer. De niet ingevulde tributen gaan dood tijde S het bloedbad. En nee, je hebt nog niks gemist. Vanavond zet ik de Arena erop ;3

    @Gally: jup... We kregen vrije tijd om te gaan eten. Ik heb bij Ypres Burgers gegeten, en daarna wilde ik daar dus een ijsje kopen, maar toen was ie dicht :(


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    @Netzwerk: we beginnen eerst met 'before the arena' stukjes, zoals de Boete, openingsceremonie, training, interviews, die stuff. In die tijd kunnen er nog nieuwe tributen bij komen. Zodra de gong gaat, niet meer. De niet ingevulde tributen gaan dood tijde S het bloedbad. En nee, je hebt nog niks gemist. Vanavond zet ik de Arena erop ;3


    Dat is wel leuk ! :-)
    Maar als er bijvoorbeeld iemand alleen in het district is, omdat de andere rol niet is - wat dan ?
    En wie speelt de presentator, oftewel Cesar ?
    Sorry voor de vele vragen.
    :X


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    En hoelaat is vanavond, gewoon rond 5 uur - want dan denk ik niet dat ik het nog laat in de avond haal.
    En morgen heb ik de hele dag tot 5 uur school.
    :x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Gabriel Arthur Carter


    Leeftijd: 17 Winters jong, Gabe verjaard op 22 Februari wat hem dus het sterrenbeeld vissen bied.
    District: 11, Landbouw
    Innerlijk:
    °Mysterieus
    °Liefhebbende en gevoelige
    ° Hulpvol
    ° Goed geweten
    ° Geduldig
    °Slim,
    °Muurbloempje
    °Moeilijk eigen mening geven
    °Mensen kennis
    Uiterlijk:


    Gabe heeft zwarte warrige haren die af en toe in een kuifje zitten of die hij gewoon warrig laat zitten. Samen met zijn bleke egale huid is dit de combinatie die zijn heldere blauwe ogen doet stralen. Ze vallen als eerste op en hebben wat mysterieus met zich mee. Zijn verhalen voor anderen verborgen onder die ijskristallen kijkers van hem. Hij heeft volle lippen en een smalle iets lange neus. Qua kledingstijl is hij altijd heel sober geweest. Een goed hemd of shirt met een goed zittende broek kan wonderen doen. Kortom een aardige normale jongen ,maar schijn kan altijd bedriegen.

    Achtergrond: Gabe is opgegroeid als oudste zoon van de familie Carter. Een arm gezinnetje die zijn kosten probeert te verdienen met de landbouw en geneeskunde. Zijn vader Matthew Carter is een breedgebouwde korte man, met grijze stoppelbaard en helderblauwe ogen. Zijn moeder is daarentegen erg jong, lang en heeft lange zwarte haren. Elodie Memphis/Carter. Elodie is een zorgende moeder voor 5 kinderen en haf hen zoveel mogelijk liefde. Ze wist veel van planten af en hielp dan ook de zieken in district 11. Gabriel was altijd erg gefascineerd in de fauna en flora en was dan ook leerling bij zijn moeder. Dat verklaart zijn duidelijke kennis van planten. Gezien zijn vader altijd gaan werken was tot laat in de nacht en zijn moeder vaak moest helpen was Gabe de oudste thuis. Hij moest zorgen voor zijn broertjes en zusjes en kreeg gelukkig hulp van zijn 1 jaar jongere zusje Veronica. Daarna had je nog Finnley , Mikayla en Mikey
    Specialiteiten: Zijn plantenkennis komt hier goed van pas. Gezien Gabriel vroeger veel over alle flora geleerd heeft kan hij makkelijk geneeskrachtige en giftige planten onderscheiden. Ook eetbare planten door op het land te werken kan hij herkennen. Gabriel is een harde werker en heeft al veel met zware dingen moeten sleuren, dit zort er namelijk voor dat hij erg sterk is. Ook kan hij een lange tijd zonder voedsel en hij is een slimme knul. Hij denkt goed na voor hij dingen doet.
    Zwaktepunten: Gabriel is sloom, erg sloom. Hij kan niet zo goed rennen en is erg stijfjes, wat er voor zorgt dat bomen klimmen, dingen uitwijken en snelheid niet van toepassing zijn. Hij heeft erg veel last van zijn gewrichten dus. Ook is Gabe niet echt de persoon om mensen te moorden. Hij is net een familie man, die droomde van een gezinnetje en niet in de schijnwerpers te gaan staan. Hij zal het best lastig hebben om het Capitool voor zich te winnen en komt erg mysterieus over. Ook is Gabe enorm bang voor hoogtes en het donker.
    District Token: Gabriel heeft een klein houten totumpje meegekregen. Hij kreeg deze van zijn jongste broertje Mickey en dit is hem erg dierbaar. Volgens zijn broertjes en zusjes werd hij ook vaak gezien als een wasbeer.
    Trainingcijfer: 5
    Extra: /


    Meer komt

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 22:15 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    <3 ^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Veravos schreef:
    Ik zou graag willen dat Ariane toch iemand mag en niet iedereen haat zo erg is ze ook weer niet!
    Innerlijk: stil, verlegen, eigenwijs,eigendunk,houdt van dieren, maar ze kan ook als ze boos is een enorm bitch zijn, soms is dan ook een sadist. Ze probeert nooit te huilen, maar omdat ze dat doet heeft ze soms een enorme huilbuil. Ze sluit zich af en heeft een enorme hekel aan mensen die populair zijn. Ze heeft ook niet echt medeleven met iemand behalve als er een goede band is opgebouwd. Ze weet goed wat ze kan, maar schat zichzelf iets te hoog in, maar je kan haar niet arrogant noemen. Ze houdt meer van dieren dan van mensen, maar ze kan wel de dieren waar ze van houdt doden (dus ook mensen). Ook heeft ze een sterke wil die ze niet door een ander wil veranderen. De andere van haar dorp vinden haar raar en pesten haar vaak. Ze wordt uitgelachen, omdat ze verlegen is en bijna nooit met hun contact zoekt is ze een makkelijke prooi. Ze wordt ook wel Angrybird genoemd, omdat ze een keer heel boos geworden en ze daarna moest heel hard huilen. Ariane trekt daar niks van aan, maar diep in haar hart is ze uit op wraak en dat laat ze zien in de Hongerspelen. Verder is ze wel heel gehecht aan haar famelie en ze zal alles doen om hun te beschermen


    Ik denk dat ze wel bij Aurora,Thalia of Briar zou passen, maar die hebben al een soort van bondgenoot.
    Ariane is niet zo van groepjes, maar als het niet anders kan doet ze het wel.


    Als ik dat zo lees met wraak in de Hongerspelen, denk ik niet dat ze bij Briar past. Want zo is Brye helemaal niet.
    Misschien één van de andere twee, maar Briar lijkt niet echt op haar.
    :X


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Misschien kunnen Ariane, Thalia en Aurora samen een bondgenootschap hebben? :3


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."


    Naam: Chase Cole Haydens
    Leeftijd: 17 jaar, hij is geboren op 20 december.
    District: Chase heeft zijn hele leven in District drie gewoond, hoewel hij het uiterlijk heeft van iemand uit het Capitool.
    Innerlijk: Ondanks dat Chase in District 3 woont en tevens is opgeroeid en je dan direct zou denken dat hij slim is, is dat echter niet het geval. Hij is vaker dan eenmaal 'een grote uitzondering' genoemd, maar hij ziet dit meer als een compliment dan als een belediging. Het kan hem niet zo veel schelen wat andere mensen over hem zeggen, want hij is nu eenmaal hoe hij is en gaat daar voor niemand vanaf wijken.
    Wat hem wel echt pijn doet, is als ze hem vergelijken met mensen uit het Capitool. Net zoals iedereen weet Chase maar al te goed dat dit een stelletje moordlustige monster zijn en kan er daarom ook niet bij waarom ze hem met dat soort mensen vergelijken. De enige reden daarvoor zal zijn haarkleur zijn, maar dit betekent voor hem niet dat hij aan de kant van het Capitool staat, hoewel dat vaak wel zo wordt opgevat. Hij ziet zijn haarkleur meer als een manier om te uiten hoe hij zich voelt en is dan ook mega trots op zijn haar.
    Verder is Chase een jongen die wel van een geintje houdt en dat ook niet verbergt. Maar buiten dit weet hij wel waar de grens zit en zal daar dan niet over heen gaan. Hij heeft een goed concentratie vermogen en kan ook wel redelijk goed naar andere luisteren. In dat soort gevallen komt zijn zorgzame kant naar boven. Hij staat stevig in zijn schoenen, maar dit betekend nog niet dat hij niet snel bang is. Dit is dus wel het geval, alleen wil hij dit soort dingen nooit laten merken en zal hij er dan ook alles aan doen om zijn angsten te verbergen.
    Bijna het hele District is deze jongen al wel eens opgevallen, niet alleen door zijn opvallende uiterlijk, maar ook door zijn toch iets wat mysterieuze karakter. Hij is toch wel redelijk gesloten. Niet veel mensen weten echt wat er in hem om gaat.
    Je kunt van Chase zeggen dat hij een redelijke flirt is op zijn tijd. Met zijn opvallende ogen en diepe stem heeft hij al menig meisje weten te veroveren, hoewel de ouders er meestal fel op tegen waren dat hun dochter met een 'verrader' ging.
    Uiterlijk: [FC: Michael Clifford] Zoals al gezegd heeft Chase op zijn zachtst gezegd een opvallend uiterlijk. Zijn haren staan symbool voor zijn emoties en doet daar dan ook werkelijk alles mee. Op dit moment heeft hij ze een rode kleur gegeven maar dat kan ieder moment maar zo weer anders zijn.
    Hoewel je hoogstwaarschijnlijk wel als eerste naar zijn gekleurde haren kijkt, is het niet het enige opvallende aan hem. Hij heeft grote ogen die een licht groene kleur hebben. Ook zijn er in zijn ogen soms ook blauwe vlekken te vinden. Deze ogen lijken soms wel door je heen te kunnen kijken maar zijn moeilijk leesbaar. Zo is het lastig om zijn emoties en gevoelens te kunnen peilen.
    Daarnaast heeft Chase redelijk volle roze lippen, een wat kleinere neus en een stralende glimlach. Hij is ongeveer 1,85 meter groot en heeft een normaal postuur. Aangezien District 3 niet het armste District is, ziet Chase er niet onverzorgd uit, hoewel hij daar wel zijn best voor moet doen.
    Achtergrond: Chase is opgegroeid in een gezin zonder andere broers of zussen. Hij dreef vaak zijn eigen zin door waardoor hij nogal vaak botste met zijn ouders. Ze waren vooral tegen de tik van Michael om telkens zijn haren te verven, wat ook hun dus zagen als een verzetting tegen het District. Eigenlijk is dit nooit zijn bedoeling is geweest.
    Op school was Chase nooit de beste, in tegenstelling tot dat. Hij maakte er maar al te graag een potje van daar waardoor hij ook niet geliefd was bij alle docenten. Spijbelen stond daardoor ook hoog op zijn 'te-doen-lijstje'. Het enige waar hij in geïnteresseerd was waren de hightech computers en andere apparaten,deze lessen waren dan ook de enige waar hij altijd bij aanwezig was. Computers zijn nog steeds een van zijn interesses, naast het lol trappen en zijn handje vol vrienden die hij bezit.
    Het was niet dat het gezin geld genoeg had, maar echt arm waren ze ook niet. Toch moest Chase gelijk toen hij achttien werd gelijk aan het werk, waar hij opzicht helemaal geen problemen mee had. Hij verveelde zich en wilde wel eens wat anders. Zijn baan was, zoals gewoonlijk in District 3, fabriekswerk, waar dus niet veel spannends gebeurde.
    Specialiteiten: Zoals al gezegd is Chase redelijk van alle technieken. Dit is dus iets wat redelijk goed van pas kan komen in de arena. Daarnaast zal Chase er later achter komen dat hij ook wel redelijk met een mace (ookwel strijdknots) overweg kan. Ook bezit hij aardig wat (brute) kracht en valt dus ook wel sterk te noemen.
    Zwaktepunten: Voor zover hij weet kan hij met geen enkel wapen omgaan, hij heeft er tenminste nog nooit een in zijn handen gehad. Tijdens de trainingen kwam hij er achter dat hij wel redelijk overweg kan met een mace, maar dit is dan ook het enige.
    District Token: Als aandenken heeft Chase een ketting met het symbool van District 3 meegenomen. Dit om aan iedereen die hem een verader vindt te bewijzen dat -dat niet zo is.
    Trainingcijfer: Eigenlijk heb ik geen idee. Ik denk richting een 6 of zoiets.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 18:44 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell