• Hallo,

    Daar ben ik weer. Wie zou me kunnen helpen om een aantal rollen
    te bedenken. Ik weet zoveel namen, maar kan nooit kiezen D=
    En mijn personages lijken altijd op elkaar.

    Oké, genoeg geneuzeld. Laat ik maar vertellen waar het verhaal over gaat. Het verhaal gaat over een meisje die haar ouders verliest in een auto ongeluk, ze is de enige overlevende, ze is er helemaal kapot van en is nu helemaal alleen. Haar oma bied aan dat ze bij haar komt wonen. Dat slaat ze af, omdat haar oma maar net rond komt en blijft in het ouderlijk huis wonen. Ze komt alleen ergens achter waar je niet zo vrolijk van word.

    Okay, misschien een beetje vaag, maar het is nog in ontwikkeling.
    Deze rollen zijn er:
    Buurjongen:
    2 vriendinnen:
    1 vriend
    2 Scouting leiders:
    3 Bevers (Scouting kinderen, alleen naam, uiterlijk en karakter)

    Dit wil ik weten:
    Naam:
    Achternaam:
    Bijnaam (Hoeft niet):
    Leeftijd:
    Uiterlijk MET foto:
    Karakter:
    Extra: (Zoals fobie, allergie andere dingen)
    Waarschuwen?:

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    X'jes Le me

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:02 ]


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Vriendin:
    Naam:Roselynn Skylar
    Achternaam:Greywood
    Bijnaam (Hoeft niet):Rose/ Skye
    Leeftijd:16
    Uiterlijk MET foto: http://weheartit.com/entry/30930643 ( geen idee hoe ik er een foto in kan plaatsen :$ )
    Karakter:verlegen , vriendelijk, onzeker, lief.
    Extra: (Zoals fobie, allergie andere dingen) Is dol op voetballen, heeft slecht zelfbeeld. is nogal klein, ze is 1.66M
    Waarschuwen?:Jaa.

    Xx

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:35 ]

    Vriendin

    Naam: Aurora Skye Brooklynn
    Achternaam: Desè
    Bijnaam (Hoeft niet): Aurora
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk MET foto:


    Karakter: Aurora is heel gemeen als het om opmerkingen gaat, ze kan ook heel bitchie doen maar als het om vriendschap of liefde gaat, is ze superlief!
    Extra: (Zoals fobie, allergie andere dingen) Is bang voor vorken.
    Waarschuwen?: Jazeker wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Buurjongen
    Naam: Jude
    Achternaam: McEvans
    Bijnaam (Hoeft niet):
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk MET foto:


    Karakter: Het is een lieve jonge, creatief, grappig, gebruikt veel sarcasme, probeert met iedereen het beste voor te hebben, droogkloot en intelligent.
    Extra: (Zoals fobie, allergie andere dingen) Allergisch voor kaas.
    Waarschuwen?: Jup ^^

    Vriend:
    Naam: Liam
    Achternaam: O'Brien
    Bijnaam (Hoeft niet):
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk MET foto:


    Karakter: Aardig, soms afwezig, beetje schuw voor mensen die hij niet kent, muziek kant, verlegen, weet soms niet hoe hij met iets om moet gaan.
    Extra: (Zoals fobie, allergie andere dingen) Tikt altijd met zijn vingers op de tafel/ stoel/ waar hij ook is. Speelt op drums en bas
    Waarschuwen?: Jep =D

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:59 ]


    What do you see? Everything. That is my curse.


    Hier zien we Riley Dale, die al 18 winters doormaakte.
    De jongen heeft een hart van goud, maar daarvoor moet je hem door en door kennen. Hij is sociaal maar kan zich soms wel terughoudend gedragen.
    Hij heeft een tenger maar toch iet wat gespierd lichaam en ziet hem altijd wel met wat anders aan. Hij is totaal géen rokkenjager en geloofd in de ware liefde. Hij heeft een allergie aan nootjes en aan sterke parfum. Als hij nog één keer iets verkeerd doet met zijn knie, heeft hij de kans om geopereerd te worden.

    Waarschuwen zou ik appreciëren.
    + Rol --> Vriend.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 16:16 ]


    --

    Scouting leider (kan ook een stagaire/ assistent zijn als ze te jong is en anders een vriendin)

    Naam: Micky Rose
    Achternaam: Robberts
    Bijnaam: Mick, Mimi
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk MET foto:


    Karakter: Micky kan erg goed met kinderen omgaan en is erg vrolijk en opgewekt. Ze is snel gekwetst maar weet dit soort gevoelens (als verdriet en woede) goed te verbergen tot ze alleen is. Ze helpt graag anderen maar praat zelf niet graag over haar eigen gevoelens. Ze is erg avontuurlijk en niet snel bang. Vroeger werd Micky erg gepest maar nu heeft ze daar niet zo veel meer last van. Ze is energieker dan ooit en het heeft alleen maar sterker gemaakt.
    Extra: (Zoals fobie, allergie andere dingen): Micky is niet snel bang. Ze heeft wel een allergie voor ananas. Ze is erg lenig en sportief, vroeger heeft ze veel aan turnen gedaan. Micky kan soms nogal kinderlijk zijn en nog steeds gekke, spontane en melige buien hebben. Micky is geadopteerd toen ze 1 jaar oud was.
    Waarschuwen?: heel graag ^^

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 22:03 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Hey ik wist niet hoe oud de scouting kinderen moeten zijn

    Naam: Cathy
    Achternaam: Leather
    Uiterlijk MET foto:


    Karakter: Cathy is enthousiast maar erg verlegen bij mensen die ze niet kent. Als je haar beter kent is ze erg hyper actief.
    Waarschuwen?: jep ^^


    Naam: Maddy (Madison)
    Achternaam: Kenshington
    Uiterlijk MET foto:


    Karakter: Maddy is een spontaan en grappig meisje. Ze kan eigenlijk met iedereen opschieten. Sommige meiden van haar leeftijd vinden haar te uitbundig, wild en kinderachtig maar dat boeit Maddy helemaal niets
    Waarschuwen?: again yes please (flower)


    They say I don't know when to give up

    Vriendin of scouting leider, of assistent.
    Naam: Ashleigh Masey Louise
    Achternaam: Hemsworth
    Bijnaam (Hoeft niet): Leigh, zo wordt ze vrijwel altijd genoemd.
    Leeftijd: bijna 18
    Uiterlijk MET foto:


    Leigh heeft lange donkerbruine krullen en grijsgroene ogen. Haar schoenmaat is 38, haar lengte is 1.70 en haar cupmaat is B. Ze is heel mooi.
    Karakter: Leigh heeft altijd een lach op haar gezicht en een geweldig gevoel voor humor. Ze is het soort meisje waar je graag mee om wil gaan, en het soort meisje dat je opvrolijkt wanneer je ergens mee zit. Leigh is zelfverzekerd, zelfstandig en nieuwsgierig. Ze heeft een sterke mening die ze maar al te graag deelt met iedereen die luistert en overschrijdt haar eigen grenzen vaker dan haar ouders zouden willen. Bij Leigh gaat het om plezier maken, dingen meemaken en het gevoel hebben dat ze echt leeft. Ze wil zo veel mogelijk zien nu ze nog jong is, voor ze aan het 'echte' leven begint. Ze is niet erg serieus, maar kan dit best zijn als het zou moeten. Ook is ze behoorlijk slim, maar desondanks blijft ze zesjes scoren op school. Dat komt onder andere door haar luiheid maar ook door haar interesses voor andere dingen. Fotograferen bijvoorbeeld.Leigh steekt haar tijd liever daarin, dan in schoolboeken. Ze is erg positief ingesteld en probeert altijd het goede van mensen te zien, zelfs als dit ver te zoeken is. Leigh is een spontaan meisje en een 'vrije geest'. Ook zijn haar vrienden er vrijwel zeker van dat ze ooit een record tijd neerzet met te laat komen
    Extra: Ashleigh is ongelooflijk bang voor insecten, in welk formaat dan ook. Ze is allergisch voor pollen, ze heeft hooikoorts.
    Familie: Ashleigh komt niet echt uit een grote familie. Ze heeft nog één zusje, maar dan is de familie Hemsworth dan ook compleet. Haar vader is de 53-jarige Logan. De succelvolle advocaat is getrouwd met Masie, waarvan ook Leigh's tweede naam vandaan komt. Samen hebben de twee 2 kinderen, waaronder Ashleigh, haar zus is de 20-jarige Caitlin. De twee kunnen niet met elkaar opschieten en hebben dan ook op elk moment van de dag ruzie. Waarom weet eigenlijk niemand. Leigh is dan ook niet echt een familiemens en is liever weg dan thuis. Ze mag eigenlijk alleen haar moeder, maar dat omdat ze werkelijk alles krijgt na een paar knipperende oogjes. Toch heeft ze het thuis zeker niet slecht en mag dan ook niet klagen met Logan als haar vader.
    Waarschuwen?: JA

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 15:42 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Zoek je nog rollen dan vul ik morgen in


    Mijn geheim is geheim