• The 53rd Annual Hunger Games
    May the odds be ever in your favor




    _________________________________________________________________________________________


    Geachte Tributen,
    Een nieuwe Hunger Games komt er weer aan, met nieuwe tributen, een nieuwe arena, en een nieuwe Winnaar. Jullie zullen vechten tot een uiteindelijke dood. Ook dit jaar zullen er weer vierentwintig tributen meedoen aan de Hunger Games. Minimaal 8 van deze Tributen zullen sterven tijdens het bloedbad. De ander 16 Tributen worden ingevuld door jullie. We zullen niet beginnen voordat er 12 van de beschikbare 16 rollen zijn ingevuld. In de loop van tijd zullen de Tributen worden vermoord. Dit zal liggen aan hoe vaak de persoon reageert, hoe enthousiast de persoon bezig is en de inzet, maar ook aan de schrijfstijl en volvulling van de regels. Als een persoon een week lang niet reageert zal hij/zij vermoord worden. Voordat dit alles in werking wordt gesteld, vragen we eerst aan de mensen met twee rollen of die er eentje willen kiezen om mee door te gaan. Als er een groepje Tributen overblijven die aan alle eisen volledig voldoen, zullen de Spelen verlengd worden. De Tributen zullen verwond worden en andere spannende dingen zullen in de arena gaan gebeuren. Op die manier kunnen we wel wat tijd vullen.
    Voor spullen bij de Hoorn/sponsers die je iets geven/trainingscore moet je mij mailen. Het moet allemaal wel realistisch blijven. Dit is ook waarom ik bij elk District een algemene beschrijving heb gezet. Hier kan je je karakter op baseren zonder dat het allemaal Mary Sue's/Gary Stu's of Katniss replica's worden. Als je je karakter toch op een realistische en creatieve manier skills voor bepaalde dingen kan geven, is het geen probleem. Ik zal elk Personage lezen en bekijken en uiteindelijk goedkeuren voordat je officieel mee doet met de Spelen.
    Voor de rest lijkt alles me wel duidelijk. Als er nog vragen zijn, mail ze of vraag hieronder.

    President Snow


    __________________________________________________________________________________________


    District 1 || Luxury/Luxe
    De Tributen van dit District zijn Beroeps. Niet persé arrogant, maar wel vol zelfvertrouwen. Ze hebben veel talenten qua wapens, maar ze zijn geen experts op het gebied van bomen klimmen en voedsel verzamelen.
    Sapphire Anne Hale || Piaffe || 1.1
    Jongen || Aureolus

    District 2 || Masonry/Metselwerk
    Deze Tributen zijn ook Beroeps. Eigenlijk geldt hier hetzelfde als bij de District 1 Tributen.
    Maelle 'Mae' Riviera Hollister || Rosea || 1.4
    Felix Gardner || Aureolus || 1.6

    District 3 || Technology/Technologie
    De Tributen uit dit District zullen niet arm zijn. Redelijk wel verzorgd, niet al te hongerig. Geen aangeleerde talenten qua natuur, slechts alles wat met electriciteit en logica in generaal te maken hebben.
    Meisje
    Chase Cole Haydens || Mashtonx

    District 4 || Fishing/Vissen
    Ook een Beroeps District, hoewel dit niet verplicht is zoals 1 & 2. Deze Tributen hebben meer kennis op het gebied van water en vissen, en dus is het minder erg als deze Tributen meer talenten op het gebied van natuur hebben dan de ander Beroeps. Ook is het een redelijk rebels District, en niet zo rijk als in 1 en 2, hoewel ik het zeker niet arm zal noemen.
    Thalia Hayes || Buddy || 1.4
    Fir Rayy Phoenix || Mashtonx || 1.4

    District 5 || Power/Kracht
    Dit District wordt als redelijk rijk beschouwd. Deze Tributen zullen ongeveer zoals District 3 zijn, met geen aangeleerde talenten die te pas zullen komen bij de Hunger Games.
    Crystal Eurenia Neglis || Dancal || 1.3
    Jongen ||

    District 6 || Transportation/Vervoer
    Dit District is niet echt arm, maar ook niet rijk. De Tributen zullen met metaal en ander materiaal zoals dat om kunnen gaan, aangezien ze dat gebruiken bij het bouwen van vervoermiddelen.
    Briar 'Brye' Alodia Combe. || Netzwerk || 1.5
    Jongen

    District 7 || Lumber/Hout
    Dit is één van de armere Districten samen met 10, 11 en 12. Deze Tributen zulen wel wat van het bos af weten, aangezien ze er werken om hout te hakken. Naast bijlen en messen zullen ze niet veel wapens kunnen hanteren.
    Aurora Joanne Valance || FireFoxieABC || 1.1
    Jongen ||

    District 8 || Textiles/Stof
    Dit District is redelijk arm, al hoewel ze kunnen rekenen op 3 maaltijden per dag. Magere maaltijden, maar wel wat. Geen skills kwa natuur, en waarschijnlijk ook niet echt qua wapens. Misschien kunnen ze wel heel wat met stof (denk aan: dingen maken en mensen ermee wurgen).
    Meisje
    Samuel Girlish || Veravos

    District 9 || Grain/Graan
    Misschien dat deze redelijk arme Tributen wel wat weten over natuur en om kunnen gaan met een mes. Dankzij hun werk in de graanvelden weten zij toch wel wat, hoor.
    Meisje
    Jongen

    District 10 || Livestock/Vee
    Best wel arm, en verstand dieren, zowel het voeden als het eten ervan. Voor de rest geen skills kwa wapens en natuur.
    Ariane Benigin || Veravos || 1.4
    Jongen

    District 11 || Agriculture/Landbouw
    Denk aan Rue en Tresh, arm maar verstand van de natuur. Niet veel van wapens, aan de andere kant.
    Meisje
    Gabriel Arthur Carter || Gally

    District 12 || Mining/Mijnbouw
    Geen verstand van wapens en natuur, hoogstens hoe ze vuur kunnen maken en overweg kunnen met een pikhouweel. Een arm District.
    Meisje
    Vincent 'Vince' Trace Howard. || Netzwerk || 1.6


    __________________________________________________________________________________________________


    DE NAAM:
    Denk eraan dat dit zich in de toekomst afspeelt, en de namen dus geen gewone namen zijn. Gebruik het liefst zelf in elkaar geknutselde namen (denk aan Beetee, Haymitch), of gebruik namen uit het verleden. In District 1 worden de kinderen vernoemd naar iets wat met hun werk te maken heeft. Geen inspiratie? Ga dan naar deze site.

    WAPENS VOOR JE PERSONAGE:
    Hierkan je wapens vinden die je kan gebruiken als specialiteit voor je personage. Het is wel in het Engels, maar anders kan je op Google ook gewoon: wapens thg intypen, dan vind je ook wel wat ;D


    Invullen:
    Naam: (volledige naam)
    Slogan: (optioneel)
    Leeftijd: (12-18)
    District: (bijv. District 12)
    Innerlijk: (uitgebreid karakter)
    Uiterlijk: (omschrijving + foto)
    Achtergrond: (familie, andere dingen over je leven)
    Specialiteiten: (voordelen in de Spelen)
    Zwaktepunten:(nadelen in de Spelen)
    District Token: (Wat heb je mee genomen van huis?)
    Trainingcijfer: (na overleg met mij, hoeft dus niet meteen ingevuld te worden.)
    Extra: (andere dingen over je personage)


    Regels:
    - minimaal 250 woorden
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Blijf realistisch
    - het gaat niet om het winnen van de Spelen, maar het schrijven van de RPG
    - ABN
    - OOC tussen () {} []
    - Maximaal 2 personages, en dat moeten dan een jongen en een meisje zijn
    - Niet zonder toestemming vermoorden/verwonden
    - 16+ is toegestaan
    - Originaliteit en creativiteit wordt zeer op prijs gesteld
    - Geen OOC ruzie
    - Onderling bondgenoten/verwondingen/liefdes afspreken
    - Niet aan de regels houden = einde deelname
    - Reservering vervalt na 2 dagen


    HET SPEELTOPIC IS ER! (KLIK).

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 17:05 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    @FireFoxieABC, ga jij je personage nog uitbreiden? En een foto van je karakter moet er ook nog bij.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)
    Primaa


    fijnn :3

    Ik twijfel of ik ook nog een jongen aan zal maken. Ik heb nu namelijk het gevoel dat ik dan te weinig te heb voor dat personage..


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    fijnn :3

    Ik twijfel of ik ook nog een jongen aan zal maken. Ik heb nu namelijk het gevoel dat ik dan te weinig te heb voor dat personage..


    Te weinig wat?
    Een jongen erbij zou leuk zijn, hoe meer personages, hoe sneller we kunnen beginnen ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)

    Te weinig wat?
    Een jongen erbij zou leuk zijn, hoe meer personages, hoe sneller we kunnen beginnen ;D


    tijd haha.
    Klopt. Maar ik denk dat ik hem dan ga verwaarlozen ivm school en alles. Twijfels.


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    tijd haha.
    Klopt. Maar ik denk dat ik hem dan ga verwaarlozen ivm school en alles. Twijfels.


    Dat begrijp ik. Nou ja, jij kent jezelf het beste, en als je denkt dat je hem dan gaat verwaarlozen, dan heeft het weinig zin. Je kan hem ook gewoon aanmakenen dan later laten vermoorden als het te veel wordt. Dan kan je het gewoon proberen. Het leuke aan een THG RPG is dat je hem er gewoon uit kan halen als het niet werkt ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik. Nou ja, jij kent jezelf het beste, en als je denkt dat je hem dan gaat verwaarlozen, dan heeft het weinig zin. Je kan hem ook gewoon aanmakenen dan later laten vermoorden als het te veel wordt. Dan kan je het gewoon proberen. Het leuke aan een THG RPG is dat je hem er gewoon uit kan halen als het niet werkt ;D


    Haha, inderdaad. Ik denk dat ik even ga kijken of ik een leuke fc kan vinden, zo niet dan maak ik hem niet, zowel dan maak ik hem wel.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik denk toch maar niet dat ik een tweede personage aan maak.. :/


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    Ik denk toch maar niet dat ik een tweede personage aan maak.. :/


    okee, als jij denkt dat dat het beste voor je werkt ;D


    “A queen will always turn pain into power.”




    Naam:
    Arlen Boyce Forest

    Slogan: (optioneel)
    (komt misschien nog)

    Leeftijd: (12-18)
    15, bijna 16

    District: (bijv. District 12)
    District 7: Lumber/hout

    Innerlijk: (uitgebreid karakter)
    Arlen is een stille jongen die graag alleen is.

    Uiterlijk: (omschrijving + foto)
    Achtergrond: (familie, andere dingen over je leven)
    Specialiteiten: (voordelen in de Spelen)
    Zwaktepunten:(nadelen in de Spelen)
    District Token: (Wat heb je mee genomen van huis?)
    Trainingcijfer: (na overleg met mij, hoeft dus niet meteen ingevuld te worden.)
    Extra: (andere dingen over je personage)

    Oké heel klein beginnetje maar mijn laptop doet een beetje raar dus plaats ik 'm alvast.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:




    Naam:
    Arlen Boyce Forest

    Slogan: (optioneel)
    (komt misschien nog)

    Leeftijd: (12-18)
    15, bijna 16

    District: (bijv. District 12)
    District 7: Lumber/hout

    Innerlijk: (uitgebreid karakter)
    Arlen is een stille jongen die graag alleen is.

    Uiterlijk: (omschrijving + foto)
    Achtergrond: (familie, andere dingen over je leven)
    Specialiteiten: (voordelen in de Spelen)
    Zwaktepunten:(nadelen in de Spelen)
    District Token: (Wat heb je mee genomen van huis?)
    Trainingcijfer: (na overleg met mij, hoeft dus niet meteen ingevuld te worden.)
    Extra: (andere dingen over je personage)


    Oké heel klein beginnetje maar mijn laptop doet een beetje raar dus plaats ik 'm alvast.


    THOMAS BROADIE SANGSTER!!! *fangirls*:9~:9~


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    THOMAS BROADIE SANGSTER!!! *fangirls*:9~:9~


    :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rosea schreef:
    @FireFoxieABC, ga jij je personage nog uitbreiden? En een foto van je karakter moet er ook nog bij.


    Ja sorry :3
    Ik was bij familie, ik doe probeer het vanavond nog te doen en anders morgen


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    FireFoxieABC schreef:
    (...)

    Ja sorry :3
    Ik was bij familie, ik doe probeer het vanavond nog te doen en anders morgen


    Okee dan is het goed ;D ik dacht dat je het gewoon vergeten was.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik ga mijn personnage zo snel mogelijk maken, er is nu even bezoek.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 18:52 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Dancal schreef:
    Ik ga mijn personnage zo snel mogelijk maken, er is nu even bezoek.


    Is goedd


    “A queen will always turn pain into power.”