• Tussen ongeveer 3500 en 1375 v.Chr. leefde er een ontzagwekkend, angstaanjagend monster op Kreta. Het was een bijzonder woest schepsel, half mens, half stier en steeds hunkerend naar mensenvlees. Koning Minos, de heerser van Kreta, hield de Minotaurus vast in een uitgestrekt netwerk van gangen dat het labyrinth werd genoemd. Het labyrinth was de meest duistere en vreselijke plek. Een hardnekkige mist vulde de lange kronkelende gangen, waaruit het onmogelijk was te ontsnappen.
    In die tijd was koning Minos oppermachtig in het gebied van de Middellandse Zee en om het woeste beest te voeden, vaardigde hij een wrede wet uit: alle landen aan de overkant van de zee moesten elk jaar in de lente om beurten zeven jongens en zeven meisjes sturen tussen de 16 en de 18 jaar oud, die dan één voor één het labyrint in gedreven zouden worden. Acht jaren gingen voorbij en Athene besloot genoeg te hebben van het opofferen van hun jongeren. De lading die ze nog zouden sturen, was vanaf jongs af aan getraind in de vechtkunst en klaar om het beest te verslaan!
    Dapper en trots vertrokken de jongeren op weg, maar zal die dapperheid aanhouden, zodra ze zichzelf in de meest benarde situaties vinden? Waar zijn ze met hun training als ze een onzichtbaar monster moeten bevechten, zonder enige wapens?

    In deze RPG zijn jullie een van de 14 Atheense jongeren die het labyrinth in worden gestuurd. Elk van die jongeren is van jongs af aan getraind en klaargestoomd, maar geen enkele training had hen op dit gevaar kunnen voorbereiden...
    De hardnekkige mist maakt het hen moeilijk te zien waar ze hun voeten zetten op de vaak met beenderen bezaaide grond, bovendien geraken ze elkaar snel kwijt. Geluid lijkt gedempt te worden en gangen kruisen elkaar overal. Wat misschien nog het ergste is... Het monster blijkt nog eens uitzonderlijk slim te zijn. Een voor een pakt hij hun aan, meestal als ze even afgezonderd zijn van de rest. Het laatste wat ze van zijn slachtoffers horen is een luid gegil en gekraak van botten...
    Toch zijn er nog enkele jongeren in leven van de vorige lading, wat duidelijk te horen is aan de gillen als het monster iemand te pakken krijgt... De jongeren die het overleefd hebben kunnen zich bij de Atheense groep aansluiten, hopend zo deze nachtmerrie te overleven.
    Het is hun opdracht het monster te verslaan en de slachting te stoppen.


    Rollen:
    Atheense meisjes: VOL
    - Vallari Lazopoulou ~ Sorridere |8|
    - Chara Nerissa Aretha Silliacus ~ Netzwerk |1|
    - Calanthe ~ Mad_Hatter |2|
    - Kristina Nikoletta Theresa ~ fleur123 |8|
    - Alyone 'Aly" Mercredi ~ VladiFerr |4|
    - Yva "Yv" Briar Gray ~ Risu |8|
    - Aurora Calantha Maheras ~ Derive |7|

    Atheense jongens: VOL
    - Leonidas Drakos ~ Feininger |2|
    - Icarus 'Ica' Pallos ~ Tarth |7|
    - Antreas ~ Fixit_FelixJr |9|
    - Alex Mercredi ~ VladiFerr |4|
    - Gereserveerd ~ Luke_Pinguin
    - Gereserveerd ~ Luke_Pinguin
    - Jason Zadora Sanchez ~ Aureolus |8|

    Overlevenden van vorige groepen:
    - Demetria Hermione Algaia ~ Oneira |1|
    - Arelia Memane Valerius ~ Sangster |8|

    - Thomas ~ Newt_Runner |1|
    - Akylas Abeiron ~ Shield |10|


    Relaties:
    Vallari Lazopoulou
    Bevriend met Katarina

    Chara Nerissa Aretha Sillacus
    Leonidas Drakos, een vriend - Chara heeft hem tijdens de trainingen ontmoet.

    Calanthe
    Ze is beste vrienden met Alex
    Vriendinnetje van Antreas

    Kristina Nikoletta Theresa
    Goed bevriend met Vallari

    Alyone 'Aly" Mercredi
    - Haar broer is Alex Mercredi.
    - Ze heeft een relatie met Jason Zadora Sanchez.
    - Een goede vriendin van haar is Yva "Yv" Briar Gray.

    Yva "Yv" Briar Gray
    Alyone "Aly" Mercredi – Vriendin

    Aurora Calantha Maheras
    /

    Leonidas Drakos
    Goede vrienden met:
    -- Chara Nerissa Aretha Silliacus (Netzwerk)
    -- Icarus 'Ica' Lias Pallos (Tarth)

    Icarus 'Ica' Pallos
    Leonidas 'Leon' Drakos - vriend, ontmoet tijdens de trainingen op school

    Antreas
    Vriendje van Calanthe

    Alex Mercredi
    - Zijn zus is Alyone Mercredi.
    - Hij heeft een grote crush op Aurora.
    - Zijn beste vriendin is Calanthe.

    Jason Zadora Sanchez
    /

    Demetria Hermione Algaia
    /

    Arelia Memane Valerius
    /

    Thomas
    /


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan (liefst onder spoiler)
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet.
    Dus niet na een dag al stoppen.
    - Maak je personage niet overpowerd of perfect.
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel met je eigen personage, niet dat van iemand anders

    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 21:21 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Maar er liggen toch ook botten van `mensen` rond en misschien nog zelfgemaakte wapens van hun voorganger ?
    Sorry, maar ik vraag altijd voor de zekerheid.
    x:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Aureolus schreef:
    Ik wil serieus echt even zeggen dat ik dat echt heel fijn vind. In de meeste RPG's krijg je standaard een zooitje wapens mee, maar het is ook wel eens leuk om voor de afwisseling het te moeten doet met bijv. een losse steen of een scherpe tak om uit te vinden wat een personage hier mee zou kunnen. ^_^

    Ik ben blij dat je daar zo over denkt ;3
    Zelf wil ik volgend jaar psychologie gaan doen en ik betrap mezelf er heel erg op vaak nieuwsgierig te zijn naar wat mensen in bepaalde situaties zullen gaan verzinnen en zo. Daarom leek het me ook zeker eens leuk om het op deze manier te doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Netzwerk schreef:
    Maar er liggen toch ook botten van `mensen` rond en misschien nog zelfgemaakte wapens van hun voorganger ?
    Sorry, maar ik vraag altijd voor de zekerheid.
    x:

    Dat was dus waarop ik hoopte dat iemand eraan zou denken ;3
    Op die manier kan je inderdaad aan een soort van wapen komen. Het is dan geen pijl en boog of ijzeren zwaard, maar het is iets.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SergeantCalhoun schreef:
    (...)
    Ik ben blij dat je daar zo over denkt ;3
    Zelf wil ik volgend jaar psychologie gaan doen en ik betrap mezelf er heel erg op vaak nieuwsgierig te zijn naar wat mensen in bepaalde situaties zullen gaan verzinnen en zo. Daarom leek het me ook zeker eens leuk om het op deze manier te doen.


    Interessant, zoiets leek me ook leuk - maar ik denk dat ik toch voor het gebied talen ga. ( Leid van het onderwerp af.. )


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    SergeantCalhoun schreef:
    (...)
    Dat was dus waarop ik hoopte dat iemand eraan zou denken ;3
    Op die manier kan je inderdaad aan een soort van wapen komen. Het is dan geen pijl en boog of ijzeren zwaard, maar het is iets.


    Iets om je in leven te houden. ;p


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Netzwerk schreef:
    (...)

    Interessant, zoiets leek me ook leuk - maar ik denk dat ik toch voor het gebied talen ga. ( Leid van het onderwerp af.. )

    Haha ;p

    En precies, zoals je zegt, iets om je in leven te houden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik vind dit nu al leuk :3 Ben ik even blij dat Jason aardig creatief is en vast iemand wel een hersenschudding kan bezorgen met het bot uit iemand z'n bovenbeen :3


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    SergeantCalhoun schreef:
    (...)
    Haha ;p

    En precies, zoals je zegt, iets om je in leven te houden.


    : )


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Aureolus schreef:
    Ik vind dit nu al leuk :3 Ben ik even blij dat Jason aardig creatief is en vast iemand wel een hersenschudding kan bezorgen met het bot uit iemand z'n bovenbeen :3


    Ook Chara is niet dom en ze zal ook met een bot iets beginnen.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Aureolus schreef:
    Ik vind dit nu al leuk :3 Ben ik even blij dat Jason aardig creatief is en vast iemand wel een hersenschudding kan bezorgen met het bot uit iemand z'n bovenbeen :3

    Haha, al dit enthousiasme maakt me happy! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Misschien een idee alle ideeën die mensen voor wapens weten te bedenken, in een lijstje te zetten en in de beginpost van het speeltopic voor wanneer sommige niets weten? (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Hmm kweenie, dat haalt dan weer een beetje dat zelf verzinnen weg dat ik had ;/
    Natuurlijk kunnen mensen hier in het praattopic wel altijd om inspiratie komen vragen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Top ^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Maar wacht, hoe zit het met voedsel, maar misschien wel het belangrijkste: water? Mijn gedachten gaat nu wel uit naar wapens maar zonder levensmiddelen houden ze het al helemaal niet uit.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Hoe komen de jongeren aan voedsel? Aangezien er al personage's meer dan een jaar in het doolhof zitten moet er wel ergens een goede voedselbron zijn (-:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."