• heej er zullen hier veel mensen zijn die gepest zijn/worden

    ik ben ooit gepest oftewel mn hélé basischool tijd maar ben nu gelukkig 2 jaar pest-vrij :Y)

    mare ik merk wel dat ik er dingen aan over heb gehouden agter eentje kwam ik een week gelden agter O_o

    1 Als iemand me niet mag ga ik er overpiekeren waarom niet?
    doe ik iets fout?

    terwijl ik er gewoon dikkevette sgijt aan moet hebben, maar I.P.V. er sgijt aan hebben ga ik me rot voelen ¬¬

    2 Als iemand een hatelijke opmerking maakt, of chaggi is en daardoor heel geirriteerd reageert ben ik meteen bang dat ik weer gepest word, ik weet wel dat dat niet waar is maar ik kan het gewoon niet van mij afzetten, het is gewoon een automatisme ofzow^^

    kijk als betere vrienden chaggi doen ofzow scheelt het me niet, maar als het gewoon "sgool-vrienden"
    of aardige bekenden zijn voel ik me meteen weer zo ja ehmm... niet uitteleggen .. soms is het net of ik me verslagen voel ofzo... naja ik denk dat de meeste mensen me wel begrijpen

    maar hebben jullie een soort van angstigheden ervan?
    en/of worden jullie gepest?


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Dat heb ik ook, maar zonder ooit gepest te zijn XD


    Life is hard and then we die

    Ja, maar ik ben nooit gepest geweest Ö


    Listen to what we're not saying..

    mm dat heb ik niet maar ik ga wel altijd denken wrm mensen me niet mogen f wrm ze zo tegen mij doen en tegen anderen da weer zo enzo ^^
    of dat ik mij uitgesloten voel enja zo hea ^^
    of dat ik soms gwn te nieuwgierig ben en omdat ik het niet kan/mag weten wor dik er gwn depressief van vroeger had ik dat allemaal niet >.< nja in de kleuterklas dan toch sinds het middelbaar wel

    mm dat heb ik niet maar ik ga wel altijd denken wrm mensen me niet mogen f wrm ze zo tegen mij doen en tegen anderen da weer zo enzo ^^
    of dat ik mij uitgesloten voel enja zo hea ^^
    of dat ik soms gwn te nieuwgierig ben en omdat ik het niet kan/mag weten wor dik er gwn depressief van vroeger had ik dat allemaal niet >.< nja in de kleuterklas dan toch sinds het middelbaar wel


    gevolgen van altijd al anders geweest te zijn >.<

    Ja..ik ben gepest vroeger..ook de hele basisschool periode lang.
    Dat is verschrikkelijk.


    It's heavy but you are not the only one

    da heb ik ook >.<


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Vraagje: Iemand negeren is toch ook een vorm van pesten?


    It's heavy but you are not the only one

    Want dat word bij mij in de klas dus gedaan. Kinderen die niet het hoogste woord hebben en dan een keer iets vertellen zijn niet boeiend voor de rest.
    Dan lijkt het net alsof je tegen de muur praat.
    Terwijl er wel altijd geluisterd word naar de mensen met het hoogste woord.

    Gebeurde vandaag...tijdens een presentatie.
    En ja ik weet dat ik daar wat van moet zeggen..
    maar luisteren ze?
    Nee
    Ze doen alsof ik lucht ben.


    It's heavy but you are not the only one

    Vraagje: Iemand negeren is toch ook een vorm van pesten?


    ja, tezij je het voor de grap doet [een goede vriend ofzoww die je mét reden negeert én niet om je te kwetsen]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik heb dat ook.
    En ik ben vanaf begin groep 5 t/m de 2e klas (vorig jaar dus) van de middelbare gepest.

    Tel dat aantal jaren maar eens uit (:


    rules don't stop me

    Want dat word bij mij in de klas dus gedaan. Kinderen die niet het hoogste woord hebben en dan een keer iets vertellen zijn niet boeiend voor de rest.
    Dan lijkt het net alsof je tegen de muur praat.
    Terwijl er wel altijd geluisterd word naar de mensen met het hoogste woord.

    Gebeurde vandaag...tijdens een presentatie.
    En ja ik weet dat ik daar wat van moet zeggen..
    maar luisteren ze?
    Nee
    Ze doen alsof ik lucht ben.


    Bij mij luisteren ze wel xD
    maar in jou plaats fzo zou ik ze gwn blijven aanstaren en weigeren iets te zeggen tot ze luisteren xD

    nummer 1 heb ik ook altijd.

    want dat komt omdat mn toen 4 'beste' vriendinnen me gingen buitensluiten ineens.
    vet negeren en al dat shit.
    dus ik ga ook altijd piekeren wat ik fout heb gedaan als ze geirriteerd lijken.


    -

    Ja, ik heb problemen overgehouden aan pesten. Ik zit nu in de 2e klas, en wordt al sinds groep 3 gepest. Nu nog steeds.

    7 jaar dus. 7 jaren vol met k*topmerkingen, pesten, negeren, alles wat je iemand op dit gebied maar aan kunt doen volgens mij.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Want dat word bij mij in de klas dus gedaan. Kinderen die niet het hoogste woord hebben en dan een keer iets vertellen zijn niet boeiend voor de rest.
    Dan lijkt het net alsof je tegen de muur praat.
    Terwijl er wel altijd geluisterd word naar de mensen met het hoogste woord.

    Gebeurde vandaag...tijdens een presentatie.
    En ja ik weet dat ik daar wat van moet zeggen..
    maar luisteren ze?
    Nee
    Ze doen alsof ik lucht ben.
    ik negeer alleen mensen als ik weet dat ze iets niet menen om me lopen te pesten:Y) maar dat vind ik dan niet pesten.. aber als ze het gwn doen omdat je niet 'popu' bent kun je het volgens mij wel onder pesten verstaan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat heb ik ook. Basisschool gepest. Laatste jaar middelbare school door mijn vriendin. En in het begin van het MBO.


    Think before you act.