• the story
    de nacht voor halloween is er nog niks aan de hand alles is stil in de kamer niemand die je hoort alleen de klok doe nog tik tik tik verder is er helemaal niemand die je kunt horen nog nooit is het zo stil geweest de buren zijn op vakantie [...] krijgt een rilling over haar rug ze draait zich om
    wrm kan ik niet slapen denkt ze
    uit eindelijk val je in slaap maar als je wakker bent en het halloween is ben je in een andere wereld



    rollen
    hoofdrol:LindaRUINEDx
    vriendin in nieuwe wereld:SelinaBOEMx3
    vriendin 2 in andere wereld:
    het meisje dat in een pompoen verandert:
    de vampire/meisje:PrincessDoom
    het zombie meisje dat je moet verandere:
    zus vampire meisje:
    vriendin vampire van meisje vampire:

    oowkee
    dit wil ik
    ROL:
    NAAM:
    TEKST:
    PLAATJE:
    WAT VIND JE ER VAN:
    WRM WIL JE DIE ROL:
    MISS HEB JE NOG EEN ROL DIE LEUK IS:
    wat vind je er van als th er in komt:


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    no one


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    ?


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    btw dit gaat nog lang duren


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    ik ben verloren


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    je mag nie omhoogsgoppe lieve sgat krijg je waarsguwiong voor mr goed xP


    We can only learn to love by loving.

    oowkee


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    ROL: De vampire/meisje

    NAAM: Doris

    TEKST: Hii Ik ben dus Dorisssje Ja vampier Mijn lievelings kleur is dordingent rood
    En natuurlyk lievelings dier is Vleermuisje
    En weet je hoe gaaf het is om vampier te zijn Hmmm bloed Nou Doeeiiii Mij Doris

    PLAATJE: http://img164.imageshack.us/img164/5055/um20novo20retrato8nxgv0.jpg

    WAT VIND JE ER VAN: Leuk

    WRM WIL JE DIE ROL: Nou omdat vampieren knap eng zijn en ik graag een rol wou (6)

    MISS HEB JE NOG EEN ROL DIE LEUK IS: nee helaas


    Zelfs de witste roos is niet wit............

    ROL:Hoofdrol

    NAAM:Linda/ Ruined

    TEKST:

    HII Kiddo's<3
    Ik ben Linda en ben 15 Jaar!(mag je veranderen),, Mensen verklaren mij nogal voor gek,,Namelijk ik denk dat er een andere dimensie is met Vampiers en dat soort Fantasie wezens,, Ik ben zelfs door mijn ouders voordat naar de Psycholoog gestuurd,, Ik vindt Vampiers echt coowl en weerwolven ook!
    Halloween is dan ook een perfect feestje voor mij en meestal vier ik dat groots!
    mr ik ga Move! xx<33


    PLAATJE:http://www.kidzworld.com/img/upload/avatar/1078350/thumb/emo_nd_scene_girl_____.jpg
    (is die goed??)

    WAT VIND JE ER VAN: Verry Coowl

    WRM WIL JE DIE ROL: Omdat Vampiers Coowl zijn en mensen me op een vampier vinden lijken^^

    MISS HEB JE NOG EEN ROL DIE LEUK IS:Uhms Weerwolf?

    wat vind je er van als th er in komt: NIce^^


    Ice-cream Rockt more than you x3

    mensjes hbn rl iikke dat ff zggn


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    ROL: Vriendin andere wereld
    NAAM: Faith
    TEKST: Heej Peepz <33
    Faith in the houseee x]. Maargoed, ik ben zo'n 16 jaar geleden op deze wereld geperst. En ik ben trots op dit wereldje dat ik dit heb kunnen meemaken 8D. Okee, gedaan met mijn 6de zintuig ^.<. Ik ben een smurf die niet op haar mondje is gevallen dus kom maar op x3. Maar ik kan dan wel weer heel erg sweeet zijn hoaa , als jij dat tenminste ook bent :3. Maar goed verder hou ik veel van : Mijn friendjes<3" &nd Bubbelgum &nd RedBull &nd Music. Zonder dat spul &nd zonder die peopletjes kan ik dus niet leven, dus pak ze ook niet van me af astublieft x3. Maar ik ga weer. My music screaming at me x.
    Byee <3"
    PLAATJE:http://media.photobucket.com/image/megan%20hollywood/Diamond__Girl/Megan%20Hollywood/6g9fpeq.jpg?o=51
    WAT VIND JE ER VAN: Leuk idee ;]
    WRM WIL JE DIE ROL: Omdat ik het heel erg leuk zou vinden om een vriendin te spelen
    MISS HEB JE NOG EEN ROL DIE LEUK IS: Neen, sorry
    wat vind je er van als th er in komt: Leuk !!


    Take My Hand Take A Breath ...

    btw jij krijgt rol ik wil quizz snel maken


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Ik heb een nieuw plaatje wat beter isXD

    http://www.kidzworld.com/img/upload/avatar/1078350/thumb/emo_nd_scene_girl_____.jpg


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ROL: vriendin vampire van meisje vampire
    NAAM: Nickita
    TEKST:
    Haay ik ben Nickita
    Niet schrikken hoor maar ik ben een vampier vadaar dat ik altijd in de nacht leef
    Ik ben gek op de volle maan en kruisen ja ze zeggen wel dat vampieren daar niet tegen kunnen maar ik ben er juist gek op
    Ik zwarf altijd samen met mijn vriendin door de nacht we hebben altijd grootste lol
    Maar ik ga nu ben moe dus ga pitten mzzl <3
    PLAATJE: http://i296.photobucket.com/albums/mm164/soadroxs/really%20hot%20emo%20chicks/emogirl2.jpg
    WAT VIND JE ER VAN: vet leuk idee
    WRM WIL JE DIE ROL: I LOVE VAMPIRES!
    MISS HEB JE NOG EEN ROL DIE LEUK IS: mis iets met een weerwolf??
    wat vind je er van als th er in komt: dat is goed


    You can't touch music but music touch you