• Een 1 of andere kunstenaar heeft een schokkende, en eng beeld gemaakt van pino (Sesamstraat), Dit beeld heeft kleine kinderen traumas gegeven! Ik vind dit gewoon belachelijk!


    Square schreef:
    Hij heeft vermoedelijk Pino gekozen juist omdát dat mensen extra zou schokken. Niet dat dat betekent dat ik dit een goed idee vind - een icoon uit kindertelevisie gebruiken voor shockvalue is nogal goedkoop en erg ondoordacht, want inderdaad, je wilt absoluut niet dat kinderen dit zien. Het schijnt dat dit ergens in het openbaar ligt als kunstwerk? Dat je met kunst alle kanten uit kúnt gaan, wil niet zeggen dat je dat per se altijd ook echt moet doen. Het zou op z'n minst op een plek tentoongesteld moeten worden waar de kans erg klein is dat een kind dit ziet.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hahahaha, geweldig.
    I like it.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    nerveus schreef:
    Ik vind het wel grappig. Niet voor kinderen, maar wel creatief bedacht met Pino.


    Dit


    ©1998

    Uh, tbh vind ik het wel goed dat ze Pino hebben gebruikt
    Dat komt juist heel sterk over


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Het zou vast niet de bedoeling zijn geweest dat kinderen dit zouden zien, maar mensen zouden zich wel moeten realiseren dat kinderen het per ongeluk zouden kunnen zien.


    She was always looking for more..

    Dark_Angel3 schreef:
    Wow da vind ik nie kunnen. Welke idioot heeft da gemaakt... Belachelijk!


    Mee eens!


    obsessive rage