• miley cyrus is de halfzus van trace cyrus de zanger van metro station

    Dat wist ik niet XD

    xoxo


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Echt? Dat wist ik ook niet?:Y)
    x


    ok

    Ik ook niet x'D

    Maar hoe weet je dat dan, want Miley Cyrus was niet haar échte naam, dus die achternaam kan toeval zijn?:3
    x


    ok

    dat hoef ik niet eens te weten xD

    Miley cycrus vind k maar een lesbie . Sorry

    dat hoef ik niet eens te weten xD

    Miley cycrus vind k maar een lesbie . Sorry


    Hoezo lesbi? :P

    (...)

    Hoezo lesbi? :P


    kwilde het netjes houde ;)

    Eigelijk vind k haar maar een H....
    Vul zelf maar in xD

    jaaaa wist ik. :'D hij is cool :Y)

    Ik heb niks te zeggen,,
    dus ik hou me mond maar, vordat ik Miley ga afkraken [A]


    Dunno ><

    Ja, wist ik al :'D
    Miley <3 hahha. Niet dat ik der zo geweldig vindt ofzo. Ik bewonder haar werk gewoon, dat ze dat op zo'n jonge leeftijd aankan.


    I recycle my thoughts.

    Ja, wist ik al :'D
    Miley <3 hahha. Niet dat ik der zo geweldig vindt ofzo. Ik bewonder haar werk gewoon, dat ze dat op zo'n jonge leeftijd aankan.

    Bijna naakt op de foto staan, en vals zingen, kan ik ook. >.<
    [/Mening]
    Ja dit is een mening ja. want ik vind dat ze niet kan zingen [A] en nu niet boos op mij worden!!(baby)


    Dunno ><

    Als jullie Metro Station konden zouden jullie niet zo zeiken, Shake It is echt een geweldig nummer. Ookal vind ik het irritant als mensen de heletijd zitten te zeuren dat hij knap is, want dat is hij niet.


    blame the bully.

    Als jullie Metro Station konden zouden jullie niet zo zeiken, Shake It is echt een geweldig nummer. Ookal vind ik het irritant als mensen de heletijd zitten te zeuren dat hij knap is, want dat is hij niet.

    Vraagje,, wat zijken wij hier.
    ze zegt aleen dat Miley zijn halfzus is >.<
    ik snap niet wat daar zijken aan is!?


    Dunno ><

    (...)
    Vraagje,, wat zijken wij hier.
    ze zegt aleen dat Miley zijn halfzus is >.<
    ik snap niet wat daar zijken aan is!?

    Ik zeg niet dat jij het doet, maar ik las net dat sommige haar maar een lesbie vinden, of een h..., like wtf!? Het ging toch om dr halfbroer.


    blame the bully.

    (...)
    Ik zeg niet dat jij het doet, maar ik las net dat sommige haar maar een lesbie vinden, of een h..., like wtf!? Het ging toch om dr halfbroer.

    het ging om hun bijde.. want zonder Miley had die gast ook geen halfZus tog?!


    Dunno ><

    Ik vond de muziek op zich wel klinken. Totdat ik 'r live hoorde. Toen ben ik er gelijk mee gestopt :)


    Life is hard and then we die