• Lieke - Sierota - 8 maart | 17
    BEEST - Vernon - 5 maart | 15
    Gabriëla - Durm - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Mallory - 24 december | 15
    Noek - Tethys - 27 juni | 15
    Marie - Sangster - 3 juni | 14
    Aline - Aniston - 14 maart | 14
    Eva - Irmings - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 15
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 15
    Esmee - Tylian - 18 oktober | 16
    Ruth - Laurentius - 31 augustus | 21
    Meike - ambidexter - 9 augustus | 17
    Crystal - Sciathan - 25 november | 12

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 19:22 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Durm schreef:
    (...)

    De leerplicht heeft dus vandaag contact met mij opgenomen en nu voel ik me helemaal verkloot.

    Oh, wat zeiden ze?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dat ik contact op moest nemen, omdat hun dat blijkbaar al meerdere malen hadden geprobeerd.


    Danmarks Dynamite.

    Durm schreef:
    Dat ik contact op moest nemen, omdat hun dat blijkbaar al meerdere malen hadden geprobeerd.

    Hmmn.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ja, ik ben een beetje bang voor wat er gaat gebeuren. Want ik zit nog steeds niet bij een psycholoog en school krijgt ook geen contact met ons ofzo?
    En nja, ik kan zelf helemaal niks. En ik kreeg ruzie met mijn ma hierover en dat steekt nu best wel.
    Maar goed, misschien moet ik er juist over op houden..


    Danmarks Dynamite.

    Ik vind het een beetje vreemd verhaal, want je zegt dat ze al meerdere malen contact met je geprobeerd te maken, maar je klinkt heel verbaasd, alsof je dat voor het eerst hoort. Het is niet aanvallend bedoeld, maar dan klopt er toch iets niet, als dit dit eerste keer is. Dan zit er bij hun gewoon iets niet goed, denk ik dan maar.


    'Darling, just hold on'

    Leerplicht heeft blijkbaar al meerdere keren contact opgenomen, maar zover ik weet ben ik niet gebeld. Mijn moeder krijgt, voor zover ik weet, school nooit te pakken. Ik was ook verbaasd dat ze nu pas kwamen ja?


    Danmarks Dynamite.

    Dan ligt het ook niet aan jou, dan ligt het gewoon aan die mensen die zeggen dat ze naar je gebeld hebben, maar dat eigenlijk niet gedaan hebben. En als ze je echt hadden willen spreken, hadden ze je vast wel een brief gestuurd met de vraag of je ze terug kan bellen naar diegene die jou dan wanhopig graag wil spreken. Zo hoort het dan te gaan, maar dat is dus niet gebeurd. Nu dus wel.


    'Darling, just hold on'

    Laurentius schreef:
    Dan ligt het ook niet aan jou, dan ligt het gewoon aan die mensen die zeggen dat ze naar je gebeld hebben, maar dat eigenlijk niet gedaan hebben. En als ze je echt hadden willen spreken, hadden ze je vast wel een brief gestuurd met de vraag of je ze terug kan bellen naar diegene die jou dan wanhopig graag wil spreken. Zo hoort het dan te gaan, maar dat is dus niet gebeurd. Nu dus wel.


    Ja precies. Maar goed, je hebt gelezen wat ik zei in de app. (:


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Ik wil op date met Zayn, ik wil naar de kermis met Liam, ik wil naar het park met Louis, schaatsen met Harry en dan lekker knus bij de open haard zitten met Niall, Is dat nou teveel gevraagd?

    Ik ga zo hard fangirlen over die video morgen. <3


    'Darling, just hold on'

    Laurentius schreef:
    Ik wil op date met Zayn, ik wil naar de kermis met Liam, ik wil naar het park met Louis, schaatsen met Harry en dan lekker knus bij de open haard zitten met Niall, Is dat nou teveel gevraagd?

    Ik ga zo hard fangirlen over die video morgen. <3

    Welke video?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aniek is ziek.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Durm schreef:


    Gabsie, will you marry me?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Welke video?


    Annieeeeeeeee!!

    Night Changes. <3


    'Darling, just hold on'

    Memoria schreef:
    (...)
    Gabsie, will you marry me?


    ANIEK OMYGOSH KDJSBFLJKSDBKFNSLJFD


    Danmarks Dynamite.