• Haha, ik stuitte net ineens op dit hele oude topic en ik las weer eens al die reacties die loskwamen op dat moment. Je ziet ook meteen voor wie het spelletje echt heel erg diep zat en voor wie het allemaal maar een leuke hype was. Voor mij was die avond er in elk geval een die ik, als voetbal en oranje-fan, niet snel zal vergeten.

    Ben benieuwd of het er zo met het aankomende EK ook aan toe zal gaan!
    Zouden we weer een enorme battle of the Spanjaarden tegen ons Oranje gaan krijgen?

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 20:18 ]


    ars moriendi

    Ik hoop van niet, als we weer verliezen is iedereen weer depressief. En ik kan me weken lang niet op straat vertonen zonder al dat voetbal om me heen. Nee ik hoop dat we er snel uit liggen, al is het sneu voor de spelers.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, we gaan dit EK winnen*O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    * ¿Qué pasa?

    + Ik haat voetbal dusja. -shrug- mij kan het niet veel schelen wie er wint :3

    Wat mij betreft faalt Nederland echt hard en verdienen ze het niet eens om te winnen. Maar ach, het is wel gezellig om naar te kijken, I guess.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik denk bij die foto "so close (meme)" ;'D

    OT:
    We gaan gewoon winnen _O_


    Shoganai i ne~

    Dat was echt heel leuk, toen zat ik met de hele klas op de basisschool, helemaal in het oranje, ernaar te kijken :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Andomedae schreef:
    * ¿Qué pasa?

    haha, had geen idee hoe je die vraagtekens precies gebruikt in het Spaans, maar ik wilde gewoon die omgekeerde "?" graag een keer gebruiken =$$ *ik heb niets met Spanjaarden en de Spaanse taal en al helemaal niks met Spaanse voetballers:')*
    Ashmore schreef:
    Nee, we gaan dit EK winnen*O*

    (yeah)
    StarSparkle schreef:
    Ik denk bij die foto "so close (meme)" ;'D

    OT:
    We gaan gewoon winnen _O_

    Hahaha nu je het zegt! :'D

    En ik deel dat vertrouwen met je (krul)


    ars moriendi

    Dit EK zal ons EK worden. We gaan gewoon winnen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    We gaan winnen. Dat moet.

    Ik vond de Wk tijd een van de leukste tijden ooit op Q.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    We gaan winnen. Dat moet.

    Ik vond de Wk tijd een van de leukste tijden ooit op Q.

    Ja ik ook! (: Ik vind het geweldig dat ik op die momenten mijn passie voor het Nederlands Elftal kan delen, haha (;


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Ja ik ook! (: Ik vind het geweldig dat ik op die momenten mijn passie voor het Nederlands Elftal kan delen, haha (;


    Haha. En het was ook heel gezellig.
    Maar dit jaar worden we eerste. Halen we goud en gaan we een Quizlet meeting in Amsterdam organiseren om het te vieren


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Haha. En het was ook heel gezellig.
    Maar dit jaar worden we eerste. Halen we goud en gaan we een Quizlet meeting in Amsterdam organiseren om het te vieren

    Bert van Marwijk en de mannen verdienen het zo hard.. Ik hoop zo dat het EK van ons gaat worden..

    En jaaaa doen we! =D De grote Oranje Quizlet-meeting! :'O


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Bert van Marwijk en de mannen verdienen het zo hard.. Ik hoop zo dat het EK van ons gaat worden..

    En jaaaa doen we! =D De grote Oranje Quizlet-meeting! :'O


    Dan kom ik ook *O*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Pitera schreef:
    (...)
    Bert van Marwijk en de mannen verdienen het zo hard.. Ik hoop zo dat het EK van ons gaat worden..

    En jaaaa doen we! =D De grote Oranje Quizlet-meeting! :'O


    Het Ek wordt van ons want dat moet.

    En Ja, en dan moet iedereen in het oranje komen. En dan spuit ik een paar plukken oranje met van die spuitbussen die je met carnaval kan kopen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Royaal schreef:
    (...)

    Dan kom ik ook *O*


    Iedereen komt dan gewoon.


    "Ignite, my love. Ignite."