• Lieke - Sierota - 8 maart | 17
    BEEST - Vernon - 5 maart | 15
    Gabriëla - Durm - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Mallory - 24 december | 15
    Noek - Tethys - 27 juni | 15
    Marie - Sangster - 3 juni | 14
    Aline - Aniston - 14 maart | 14
    Eva - Irmings - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 15
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 15
    Esmee - Tylian - 18 oktober | 16
    Ruth - Laurentius - 31 augustus | 21
    Meike - ambidexter - 9 augustus | 17
    Crystal - Sciathan - 25 november | 12

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 19:22 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik weet niet of ik PLL leuk ga vinden, maar dat dacht ik ook van Teen Wolf en ik heb nu een lichte obsessie, dus misschien ga ik het wel proberen. ^.^


    'Darling, just hold on'

    Irmings schreef:
    (...)
    Stockholm Syndrome is een boekenserie over een homo stel en van één van die boeken komt Harry's 17BLACK tattoo. Want die heet 17 black and 29 red. TAMTAMTAMM.


    ... O.o Wauw


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Laurentius schreef:
    Ik weet niet of ik PLL leuk ga vinden, maar dat dacht ik ook van Teen Wolf en ik heb nu een lichte obsessie, dus misschien ga ik het wel proberen. ^.^


    I looooove PLL. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Laurentius schreef:
    Ik weet niet of ik PLL leuk ga vinden, maar dat dacht ik ook van Teen Wolf en ik heb nu een lichte obsessie, dus misschien ga ik het wel proberen. ^.^


    Hehe, dat dacht ik eerst ook bij PLL, maar toen raakte ik vanaf aflevering één verslaafd mja. :3


    "Family don’t end in blood”

    Sciathan schreef:
    (...)

    I looooove PLL. (:


    "Family don’t end in blood”

    Dit kan het ook nog zijn:

    Het stockholmsyndroom is het psychologisch verschijnsel dat soms optreedt tijdens een gijzeling. Het verschijnsel houdt in dat de gegijzelde sympathie voor de gijzelnemer krijgt.


    'Darling, just hold on'

    Laurentius schreef:
    Dit kan het ook nog zijn:

    Het stockholmsyndroom is het psychologisch verschijnsel dat soms optreedt tijdens een gijzeling. Het verschijnsel houdt in dat de gegijzelde sympathie voor de gijzelnemer krijgt.


    Uhu.


    Danmarks Dynamite.

    De Britse rockband Muse schreef een nummer over het stockholmsyndroom: Stockholm Syndrome. Ook Blink-182 en One Direction schreven een gelijknamig nummer.


    'Darling, just hold on'

    Google is your best friend. ^.^


    'Darling, just hold on'

    Ik heb het zo koud.


    'Darling, just hold on'

    Ik denk dat het over het stockholmsyndroom gaat, maar idk.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Laurentius schreef:
    Ik heb het zo koud.


    Same. D:


    "Family don’t end in blood”

    Louis moet Harry maar ontvoeren en dan krijgt Harry sympathie voor Lou en dan worden ze verliefd en, en, en...

    Ik heb een nieuw onderwerp voor een OS, omg.


    'Darling, just hold on'

    Het leven van een Larry Shipper eh, Eva.


    Danmarks Dynamite.

    Laurentius schreef:
    Louis moet Harry maar ontvoeren en dan krijgt Harry sympathie voor Lou en dan worden ze verliefd en, en, en...

    Ik heb een nieuw onderwerp voor een OS, omg.


    Ik heb daar een story over - die overigens nog helemaal niet bij dat punt is gekomen maar ja - maar dan ontvoert Harry Louis, hehe. (wbw)


    "Family don’t end in blood”