• Welcome to the 125th Annual Hunger Games
    And may the odds be ever in your favor


    Het is 50 jaar nadat de districten weer zijn overgenomen door het Capitool. In die 50 jaar zijn de districten alleen maar erger geworden. Er heerst een ernstig voedseltekort omdat het Capitool alles opeist. Dit jaar zullen de districten extra moeten boeten voor hun daden. Dit jaar zal elke tribuut die getrokken wordt iemand moeten kiezen die als zij sterven ook sterft. Maar wanneer je wint, zal dit persoon even veel eer en glorie krijgen als de winnaar.

    Wat doe jij wanneer je met één keuze alles zal bepalen?

    Welkom bij de vijfde Kwartskwelling!


    Er zijn genoeg personages want er moeten er ook een paar sterven tijdens het bloedbad!


    District 1:
    Silver Rose Hale | Verityy | 1.1
    Tyler Lucius Romano | Falahee | 1.2

    District 2:
    Hazel Mae Farybey | Vivir | 1.5
    Liam Costanza | Aureolus | 1.2

    District 3:
    Amy-Lynn Samantha Ross  | Piaffe | 1.3
    Gabriel Harrel Neglis | Rosea | 1.6

    District 4:
    Lily Hanna Jones | Verityy | 1.2
    Carew Fallon Sodany | Vivir | 1.4

    District 5:

    Jason Timothy Adams | Verityy | 1.7

    District 6:

    Finnick Jack McCloud | Luke_Pinguin | 1.7

    District 7:
    Jacklynn King| Deers | 1.2
    Maxwell Luke Parker | Luke_Pinguin | 1.5

    District 8:
    April Juno Flow | Cissy | 1.7


    District 9:
    Nyss Denovan | DecemberRain | 1.6


    District 10:
    Wivina Tennes Copper | Gellert | 1.2


    District 11:
    Azealia Leila Salvatore | Falahee | 1.3


    District 12:
    Sydney Gardner | Aureolus | 1.3
    Gesper Tax Rashing | Gellert | 1.6


    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    District:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Zwakke punten:
    Sterke punten:
    Wapen(s):
    Trainingscijfer (overleggen met mij):
    Gekozen persoon:
    Extra:




    Regels:
    - Hou het gezellig!
    - Minimale aantal woorden per post is 200, iets minder mag ook maar geen oneliners
    - Hou jongens en meisjes een beetje gelijk
    - Niet elkaars personages besturen zonder toestemming
    - Reservaties blijven 48 uur staan
    - Maximaal 3 personages per persoon

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 21:15 ]


    -

    Mag ik de jongen van 4 en het meisje van 2?


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    Mag ik de jongen van 4 en het meisje van 2?


    Ja, ik zet je erbij (:


    -

    Hmm, meisje District 7 voor mij? (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Deers schreef:
    Hmm, meisje District 7 voor mij? (:


    Je staat erbij (:


    -

    Guy two for me


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Silver Rose Hale.
    "I can't tell if it's killing me or it's making me stronger"


    Naam: Silver Rose Hale.
    Bijnaam: Sil.
    Leeftijd: 17 jaar.
    District: 1.
    Innerlijk: Silver heeft een erg sterk karakter. Ze weet wat ze wilt en zal ook alles doen om haar doelen te bereiken. Silver is sluw en slim en ze doorziet dingen snel. Ze merkt het meteen als iemand liegt tegen haar. Silver is niet op haar mondje gevallen en zegt wat ze wil en vindt. Ze kan soms nogal snel op haar teentjes getrapt zijn en fel reageren. Silver is een persoon waar je liever geen ruzie mee hebt omdat ze heel gemeen en achterbaks kan zijn. Silver traint al heel lang om mee te kunnen doen aan de spelen en doet dus ook vrijwillig mee aan de spelen. Silver geeft niet zo veel om andermans gevoelens waardoor ze vaak mensen kwetst. Silver zal alles doen om de mensen van wie ze houdt te beschermen en je moet die mensen zeker niet kwetsen want dan zal Silver alles doen om je leven te verzieken. Silver heeft hele duidelijke normen en waarden en wilt het liefst dat andere zich daar ook aan houden. Ook al is ze een beroeps, ze heeft een enorme hekel aan het Capitool. Silver is erg perfectionistisch en een beetje een controlfreak. Als iets niet lukt of gaat zoals zij dat wilt kan ze nogal gefrustreerd raken. Ook is Silver niet erg geduldig.
    Uiterlijk: [FC: Barbara Palvin] Silver heeft lang haar dat tot ongeveer haar borst komt. Elke dag zit haar haar anders, de ene dag is het heel stijl en de volgende dag lijken het bijna krullen te zijn. Haar haarkleur is blond met verschillende kleuren natuurlijk highlights door het veel in de zon zitten. Haar gezicht heeft soepele gelaatstrekken en haar jukbeenderen liggen hoog. Silver heeft grote ogen die omlijst zijn door lange zwarte wimpers, ze zitten precies tussen blauw en groen in waardoor niemand kan bepalen wat haar oogkleur is. Boven haar ogen heeft Silver dunne, donkergekleurde wenkbrauwen die mooi afsteken bij haar haarkleur. Silver haar neus is lang en smal, over haar neus is Silver niet tevreden. Ze vindt hem niet goed bij de rest van haar gezicht passen terwijl dat niet zo is. Silver heeft volle lippen die lichtroze gekleurd zijn. Silver is met haar 1.69 niet heel erg lang. Ze is erg slank gebouwd en heeft bijna geen rondingen. Silver's kledingstijl is over het algemeen niet heel erg opvallend, ze van simpele kleding. Ook met haar haar is ze niet erg creatief, meestal heeft ze het gewoon in een staart of knot zitten.
    Zwakke punten: Silver is niet goed met een zwaard of bijl. Die zwakte punten kunnen haar nogal frustreren. Ook is ze niet erg goed in het herkennen van verschillende soorten planten.
    Sterke punten: Silver heeft een hele goede conditie en een groot uithoudingsvermogen. Die twee punten zorgen ervoor dat Silver altijd door zal gaan en hele langen stukken achter elkaar kan rennen of een andere beweging uit kan voeren. Hierbij is ze ook snel waardoor ze nog meer voordeel heeft. Silver kan heel goed messen werpen, ze mist haast nooit een doel. Ook heeft ze even goede coördinatie met speerwerpen. Ze is ook goed met een pijl en boog, daarmee mist ze ook bijna nooit. Silver is erg behendig en kan ook goed in bomen klimmen, hierbij is het ook een voordeel dat ze klein en niet erg zwaar is.
    Wapen(s): Messen en speer.
    Trainingscijfer: 11.
    Gekozen persoon: Silver heeft haar vriend Lewis gekozen. Ze is er zeker van dat ze gaat winnen en ze gunt het hem ook om veel eer en rijkdom te hebben. Ze heeft er geen seconde over na gedacht dat ze misschien niet zou kunnen winnen dus denkt ze ook niet dat Lewis misschien zal sterven.
    Extra: Silver is een beroeps en heeft zich dus ook vrijwillig aangemeld om mee te doen met de Hunger Games. Silver haar district token is een klein zilver hartje ter ere van haar naam.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 18:06 ]


    -

    Aureolus schreef:
    Guy two for me


    Je staat erbij (:


    -

    meh. Ik had graag het meisje uit 1 gewild maar die is al gereserveerd..
    Ik denk nog even na dan (:


    take me back to the basics and the simple life

    Guy 1? ^^


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Guy 1? ^^


    Is goed (:


    -

    Piaffe schreef:
    meh. Ik had graag het meisje uit 1 gewild maar die is al gereserveerd..
    Ik denk nog even na dan (:


    Okey (:

    Ik hoor het wel als je iemand anders wilt reserveren


    -

    Mag ik het meisje uit 10? En de jongen uit 12?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 16:07 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik denk dat ik dan och maar geen rol neem. Sorreh ):


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    Ik denk dat ik dan och maar geen rol neem. Sorreh ):


    Jammer ):


    -

    Gellert schreef:
    Mag ik het meisje uit 10? En de jongen uit 12?


    Ja dat mag, ik zet je erbij (:


    -