• Welcome to the 125th Annual Hunger Games
    And may the odds be ever in your favor


    Het is 50 jaar nadat de districten weer zijn overgenomen door het Capitool. In die 50 jaar zijn de districten alleen maar erger geworden. Er heerst een ernstig voedseltekort omdat het Capitool alles opeist. Dit jaar zullen de districten extra moeten boeten voor hun daden. Dit jaar zal elke tribuut die getrokken wordt iemand moeten kiezen die als zij sterven ook sterft. Maar wanneer je wint, zal dit persoon even veel eer en glorie krijgen als de winnaar.

    Wat doe jij wanneer je met één keuze alles zal bepalen?

    Welkom bij de vijfde Kwartskwelling!


    Er zijn genoeg personages want er moeten er ook een paar sterven tijdens het bloedbad!


    District 1:
    Silver Rose Hale | Verityy | 1.1
    Tyler Lucius Romano | Falahee | 1.2

    District 2:
    Hazel Mae Farybey | Vivir | 1.5
    Liam Costanza | Aureolus | 1.2

    District 3:
    Amy-Lynn Samantha Ross  | Piaffe | 1.3
    Gabriel Harrel Neglis | Rosea | 1.6

    District 4:
    Lily Hanna Jones | Verityy | 1.2
    Carew Fallon Sodany | Vivir | 1.4

    District 5:

    Jason Timothy Adams | Verityy | 1.7

    District 6:

    Finnick Jack McCloud | Luke_Pinguin | 1.7

    District 7:
    Jacklynn King| Deers | 1.2
    Maxwell Luke Parker | Luke_Pinguin | 1.5

    District 8:
    April Juno Flow | Cissy | 1.7


    District 9:
    Nyss Denovan | DecemberRain | 1.6


    District 10:
    Wivina Tennes Copper | Gellert | 1.2


    District 11:
    Azealia Leila Salvatore | Falahee | 1.3


    District 12:
    Sydney Gardner | Aureolus | 1.3
    Gesper Tax Rashing | Gellert | 1.6


    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    District:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Zwakke punten:
    Sterke punten:
    Wapen(s):
    Trainingscijfer (overleggen met mij):
    Gekozen persoon:
    Extra:




    Regels:
    - Hou het gezellig!
    - Minimale aantal woorden per post is 200, iets minder mag ook maar geen oneliners
    - Hou jongens en meisjes een beetje gelijk
    - Niet elkaars personages besturen zonder toestemming
    - Reservaties blijven 48 uur staan
    - Maximaal 3 personages per persoon

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 21:15 ]


    -

    Ik had eigenlijk gewild dat je eerst had gereserveerd voordat je je rol invult omdat er een stop op de meisjes staat


    -

    Ik zal haar nu gaan maken


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Jason Timothy Adams.
    "Never give up"


    Naam: Jason Timothy Adams.
    Bijnaam: Jas.
    Leeftijd: 17 jaar.
    District: 5.
    Innerlijk: [FC Drew van Acker] Jason is een sociaal en open persoon. Hij kan goed praten en mensen luisteren ook naar hem. Jason is het persoon dat veel volwassener overkomt voor zijn leeftijd, daarom nemen volwassenen hem ook vaak serieus. Jason heeft erg de neiging om mensen te beschermen. Hij wilt graag dat iedereen zich op zijn gemak voelt in zijn omgeving maar dat gebeurd eigenlijk automatisch al door zijn positieve uitstraling. Jason kan er absoluut niet tegen als mensen tegen hem liegen en zelf zou hij bijna altijd de waarheid vertellen. Wanneer je Jason echt boos wilt maken moet je zijn geliefden kwaad doen. Jason is niet erg vergevingsgezind dus je zal het niet snel goed kunnen maken. Jason is heel erg standvastig en heeft een enorm doorzettingsvermogen. Hij zal nooit opgeven.
    Uiterlijk: Jason is erg breed en gespierd gebouwd. Hij is daarmee ook erg sterk. Ook is hij met zijn 1.86 best wel lang. Jason heeft blond haar wat altijd warrig zit, wat hij er ook aan doet. Hij heeft een scherpe kaaklijn en hoog liggende jukbeenderen. Jason kan er een beetje intimiderend uitzien. Hij heeft licht blauwe ogen die altijd schitteren. Jason heeft een lange smalle neus en smalle lippen.
    Zwakke punten: Jason is niet erg precies met pijl en boog ook weet hij niet veel over planten en eten.
    Sterke punten: Jason heeft een enorm goede conditie. Hij is erg goed met speren of een zwaard. Hij is uit zichzelf al uitermate sterk waardoor hij erg veel voordeel heeft in gevechten.
    Wapen(s): Speer, messen en zwaard.
    Trainingscijfer: 10.
    Gekozen persoon: Jason vond het erg moeilijk om te kiezen maar uiteindelijk heeft hij zijn beste vriend Ric gekozen. Die hem daar deels tot toe dwong.
    Extra: Jason heeft een bondgenootschap met Finnick uit district 6.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 22:26 ]


    -

    Finnick Jack McCloud.

    'Do i have a chance to win? No. Do i have chance to loose? No. So, dont say that i'm going to win or loose.'



    Naam: Zijn vader is een verre vriend van de oom van Finnick Odair, omdat zijn oom uit 6 kwam. Hij bewonderde zijn moed dus noemde hij zijn zoon Finnick. Jack is de naam van zijn vader en McCloud is ook de achternaam van zijn vader. Finnick zijn vader wilde niet dat hij de achternaam van zijn moeder kreeg dus kreeg Finnick de achternaam McCloud.
    Bijnaam: Heeft hij niet, hij wil gewoon Finnick genoemd worden. Alleen echte vrienden mogen hem Finn noemen.
    Leeftijd: Bijna 17.
    District: 6, transport.
    Innerlijk: Finnick is een gezellige en lieve jongen waar je veel aan hebt. Hij is bijna altijd vrolijk en probeert van alles het beste te maken. Hij gaat voor vrienden en familie letterlijk en figuurlijk door het vuur om hun te beschermen en zorgen dat ze veilig zijn. Behulpzaam is Finnick ook wel, hij heeft er dan ook moeite mee om gewonde tributen te laten liggen en te laten lijden. Finnick wil graag dat iedereen gelukkig, wel inclusief zichzelf. Bad-boy is hij niet maar hij kan nog wel eens stoer doen omdat hij dat ook grappig vindt. Finnick is een echte grappenmaker en kan iedereen aan het lachen maken. Wel is het bij Finnick zo. Je mag hem, hij mag jou. Je mag hem niet, prima dan mag hij jou ook niet en zal hij je negeren. Hij ergert zich niet aan mensen, Finnick negeert ze gewoon zodat ze niet doordrammen bij hem. Finnick is best slim en bedenkt altijd wel een goede tactiek ergens voor. Finnick kan wel volwassen zijn op sommige momenten maar meestal rent hij rond als een hyperactieve kleuter. Zelf is Finnick erg druk, wat sommigen een minpuntje aan hem vinden maar hij trekt zich er niks van aan. Ook laat Finnick zich niet zomaar kleineren en is dapper genoeg om tegen die persoon in te gaan en zelfs tegen te vechten als dat moet. Hij is misschien niet sluw of iemand met een kort lontje maar hij zal er wel alles aan doen zodat zijn doelen bereikt worden. Hoe dan ook. Daardoor lijkt Finnick een arrogante jongen maar dat is deze leuke jongen echt niet.
    Uiterlijk: [FC: Tim Borrmann] Finnick heeft lichtbruine warrige haren die hij altijd in een beetje warrige kuif heeft staan. Hij heeft groene kijkers waar meestal een speelse en vrolijke twinkeling in is te vinden. Op zijn gezicht staat meestal een vrolijke glimlach, vroeger had Finnick scheve tanden maar doordat zijn district veel metaal gebruikt had zijn vader het ''briljante'' plan om hem een zelfgemaakte beugel te geven. Raar genoeg heeft het gewerkt, want nu heeft hij prachtige rechte tanden die hij dan ook met trots laat zien met behulp van een glimlach. Gespierd is hij wel, Finnick heeft een sixpack en gespierd lichaam. Finnick heeft een normale lengte van 1.75 wat sommige wat lang vinden maar Finnick vindt zijn lengte prima. Hij draagt vaak een houthakkersblouse met een spijkerbroek en daaronder zijn gympen.
    Zwakke punten: Finnick is soms een beetje te voorzichtig en heeft dan moeite met iemand vermoorden. Toch doet hij het wel maar dan denkt hij vaak aan iets leuks zodat hij niet kijkt naar de diegene die hij heeft vermoord, want daar kan hij niet tegen. Verder is hij ontzettend onhandig en struikelt zelfs nog wel eens over zijn eigen voeten. Ook weet hij niet hoe hij met een pijl en boog moet werken. Ook heeft hij geen enkel benul van eetbare planten. Lenig is hij ook niet echt.
    Sterke punten: Finnick is van nature best sterk dus kan hij aardig omgaan met een zwaard. Ook in messenwerpen is hij erg goed, omgaan met metaal kan hij gewoon het beste. Ook kan Finnick zwemmen, dat heeft hij geleerd in een meer bij zijn district en toen het zomer was heeft hij met Sean samen geleerd hoe je moet zwemmen. Speerwerpen kan hij ook wel aardig, tijdens het trainen kwam steeds de speer in de knie of schouder van de trainingspop dus heel slecht is hij niet.
    Wapen(s): Een zwaard, messen en een speer.
    Trainingscijfer: 10.
    Gekozen persoon: Finnick vond het ontzettend moeilijk kiezen omdat hij van zoveel mensen houdt in zijn district. Na lang zitten kiezen en met pijn in zijn hart heeft hij zijn goede vriend Sean gekozen
    Extra: Finnick heeft een bondgenootschap met Jason, de jongenstribuut uit District 5. Verder vertrouwt hij niet zo snel anderen als bondgenoten.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 12:29 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    'Omdat hij mijn alles is. Hij is de eerste gedachte waarmee ik opsta, hij is de gedachte waar ik de hele dag mee rondloop, de gedachte waar ik mee in slaap val. En ik wil ook dat hij mijn laatste gedachte op deze wereld zal zijn.'

    Naam: April Juno Flow
    Bijnaam: Heeft ze niet, mensen noemen haar gewoon April. Behalve haar beste vriend/vriendje die noemt haar vaak bij haar volledige naam, dus soms April Juno, en heel soms April Juno Flow. Hij kan haar ook gewoon April noemen.
    Leeftijd: 14
    District: 8
    Innerlijk: April is een zacht meisje, die veel gevoelens heeft en niet bang is om ze te uiten. Ze houd niet van liegen, en wil graag de waarheid tegen mensen zeggen. Maar zoals de meeste mensen weet ze dat het fijner is om in je leugens te leven, dan in de waarheid. Hoe graag ze zich ook probeert vast te klampen aan te waarheid, weet ze dat je leven in een leugen, en gewoon leugens niet kunt vermijden. Doordat ze dit weet is ze (volgens haarzelf en Adam) ook weer realistisch. Maar April kan ook fel zijn als het om haar mening blijft, ze zal er altijd bij blijven, en nooit van haar pad of doel wijken. Dus al haar keuzes moeten gelijk goede keuzes zijn, want ze haat het om dingen overnieuw te doen. Adam zegt altijd dat ze een andere manier van denken heeft dan andere mensen, en dat dat haar zo geweldig maakt. Maar als mensen haar een compliment geven weet April nooit wat ze zeggen moet.
    April vreest de spelen meer dan wat dan ook, het idee dat ze daar zit met 23 anderen tributen die veel getrainder dan haar zijn, en dat maar eentje kan overleven. Ze vreest een kwartskwelling nog meer, de vreselijke verhalen die ze gehoord heeft jagen haar angst aan. Maar ze neemt de bonnen toch aan voor meer eten.

    Adam is haar beste vriend sinds de kleuterklas, tevens is hij ook wat andere meisjes een 'vriendje' noemen. Maar zo noemt April hem niet. Als de andere meiden van haar school dit niet begrijpen legt ze uit: 'Op vriendjes ben je verliefd, en verliefdheid duurt niet eeuwig. Het is een gevoel dat je hebt dat in de loop van de tijd verdwijnt. Maar ik ben niet verliefd op Adam. Ik hou van Adam, als mijn beste vriend, als een broer en als de jongen met wie ik oud wil worden.' Hij is drie jaar ouder dan haar, maar dat maakt haar helemaal niks uit.
    Uiterlijk:



    April is een trotse blondine, met lang, dik, golvend haar waar veel volume in zit. Ze heeft felblauwe ogen en een stralende lach. Verder is ze slank, en heeft ze een gemiddelde lengte. Haar ogen stralen veel emoties uit, en ze verraden vaak haar gedachtes. Aangezien April in district 8 woont, draagt ze vaak kleren die haar moeder (die als fabrikant werkt) in de fabriek gemaakt heeft, en stiekem meegenomen heeft.

    Zwakke punten: Fysiek is April Juno geen lenig meisje, ze is ook niet erg goed in kimmen, en soms heeft ze last van ademhalingsproblemen aangezien ze astma heeft. Mentaal kun je haar gek maken door te vertellen dat er iets met haar dierbaren is.
    Sterke punten: Fysiek heeft ze veel kracht, dus ze kan hard met een bijl slaan enzo. En mentaal blijft ze altijd op haar pad.
    Wapen(s): Een bijl, en een mes.
    Trainingscijfer (overleggen met mij): Een 7(?)
    Gekozen persoon: Adam, want toen ze echt beste vrienden en meer werden, hadden ze elkaar gezworen dat als de een zou sterven, de ander degene achteraan moest gaan, of moest leven met pijn.
    Extra: April leeft met haar twee broers, broertje en ouders.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 0:34 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik stel voor dat de rest van de tributen [niet ingevuld] de Bloedbadslachtoffers zullen worden, gezien er niet veel logica meer in zit als er geen enkele dode is gevallen bij het traditionele Bloedbad ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Deers schreef:
    Ik stel voor dat de rest van de tributen [niet ingevuld] de Bloedbadslachtoffers zullen worden, gezien er niet veel logica meer in zit als er geen enkele dode is gevallen bij het traditionele Bloedbad ;3


    ^ Dit :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Deers schreef:
    Ik stel voor dat de rest van de tributen [niet ingevuld] de Bloedbadslachtoffers zullen worden, gezien er niet veel logica meer in zit als er geen enkele dode is gevallen bij het traditionele Bloedbad ;3


    Ja, dat had ik al bedacht en staat ook al in de beginpost ;)


    -

    Verityy schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik al bedacht en staat ook al in de beginpost ;)
    Oké, dan is het goed, haha :]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Iedereen zat hier dus........


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    HUNGERFOX schreef:
    Iedereen zat hier dus........


    Huh?


    -

    Ik bedoel dat daarom niemand meer reageert omdat ze hier reageren..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    HUNGERFOX schreef:
    Ik bedoel dat daarom niemand meer reageert omdat ze hier reageren..


    Waar reageert?


    -

    Op de andere Hungergametopic van Rosea


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.